Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Sergiow zei:2 screentjes van race van daarstraks:
http://img237.imageshack.us/img237/5408/grab0001pe6.jpg (=stancke)
http://img166.imageshack.us/img166/4720/grab0002om3.jpg

Sergiow zei:2 screentjes van race van daarstraks:
http://img237.imageshack.us/img237/5408/grab0001pe6.jpg (=stancke)
http://img166.imageshack.us/img166/4720/grab0002om3.jpg

sledge zei:Ja dat toon je dan weer wel hé, m'n blowup![]()
Stancke zei:Jama, waarom zet je dat daar bij dat het ik was?
Wat was er eigenlijk gebeurt? Opgeblazen door?


sledge zei:3 minuten volle petard gegeven om de grindbak uit te raken
Dikke rookpluim erachter, halve ronde later ga ik van 6 naar 5 voor die eerste snelle rechter en boem![]()

Al 5 uur en 17 minutenStancke zei:EDIT: serverke anyone?



Als hij op de baan blijft zie je enkel zijn achterkant.



Monty007 zei:Bij Stancke weet ge da ge maar wat achter hem moet blijven hangen, hij maakt toch de fout.
Bij Mee weet ge dat hij wel es een foutje maakt, maar maak er geen terug of ge ziet hem weer voorbij sjeezen.
En pas op van de underdog Sergiow! Stabiel, constante tijden... Vandaag dus niet voor niks in de prijzen gevallen!
En natuurlijk is er Dilly, maar daar maak ik niet veel woorden aan vuilAls hij op de baan blijft zie je enkel zijn achterkant.
