Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sledge

Legacy Member
Stancke zei:
Jama, waarom zet je dat daar bij dat het ik was?:$



Wat was er eigenlijk gebeurt? Opgeblazen door?

3 minuten volle petard gegeven om de grindbak uit te raken ;)
Dikke rookpluim erachter, halve ronde later ga ik van 6 naar 5 voor die eerste snelle rechter en boem :(

Sergiow

Legacy Member
sledge zei:
3 minuten volle petard gegeven om de grindbak uit te raken ;)
Dikke rookpluim erachter, halve ronde later ga ik van 6 naar 5 voor die eerste snelle rechter en boem :(

khad u al nen helen tijd voor mij zien rijden met die rookpluim :p

Anoniem04

Legacy Member
GTR2 mod is gewoon de wagens van GTR2 die naar rFactor converteerd zijn :
http://www.cactusracing.com/downloads/mods/FIA_GT_Championship_V1.0.exe

RaceX is hetzelfde maar dan met de wagens van Race, dus ook de Caterhams en de 1987 wagens.

http://files.filefront.com/RaceX+V12+Full7z/;9282857;/fileinfo.html

Ik denk dat RaceX ook zeer leuk is op Donington of Brands Hatch, de FBMW op Donington gaat ook zeer leuk zijn denk ik, mss voor volgend event eens Donington racen ?

Deze Donington :
http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Donington TL

Ik ga het eens proberen :)

Stancke

Legacy Member
Was leuke avond!:) Soms leuke duels gehad maar altijd door m'n eigen fout mezelf uitgeschakeld.

Top jongens:)

Monty007

Legacy Member
Mag ik ook zeggen dat dit het leukste was wat ik al op online racegebied gedaan heb? Echt, ik zit nog te shaken :)

Bij Stancke weet ge da ge maar wat achter hem moet blijven hangen, hij maakt toch de fout.
Bij Mee weet ge dat hij wel es een foutje maakt, maar maak er geen terug of ge ziet hem weer voorbij sjeezen.
En pas op van de underdog Sergiow! Stabiel, constante tijden... Vandaag dus niet voor niks in de prijzen gevallen!
En natuurlijk is er Dilly, maar daar maak ik niet veel woorden aan vuil :p Als hij op de baan blijft zie je enkel zijn achterkant.

Screens komen!

PS: You earned: 300.000! Van de sessie van deze avond :D

Anoniem04

Legacy Member
Donington is +-10 seconden langer per ronde dan Brands Hatch, maar Donington heeft veel snelle bochten en het is een circuit die veel inhaalmogelijkheden geeft.

Ik zou er toch eens willen op racen :p

*edit*

Hehe Monty, ik moet echt nog oefenen op langere runs en minder op mijn kwalificatie :)
Twas een zalige race avond :p

Stancke

Legacy Member
Monty007 zei:
Bij Stancke weet ge da ge maar wat achter hem moet blijven hangen, hij maakt toch de fout.
Bij Mee weet ge dat hij wel es een foutje maakt, maar maak er geen terug of ge ziet hem weer voorbij sjeezen.
En pas op van de underdog Sergiow! Stabiel, constante tijden... Vandaag dus niet voor niks in de prijzen gevallen!
En natuurlijk is er Dilly, maar daar maak ik niet veel woorden aan vuil :p Als hij op de baan blijft zie je enkel zijn achterkant.

Perfect verwoord:p

Mee

Legacy Member
Donington zie ik zitten, maar weet niet met welke auto's. Met Formula BMW moet dat daar ook leuk zijn denk ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan