Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee zei:Check PM
Stancke zei:Heeft iemand een link naar de GTR2 mod voor rFactor? Via Google alleen maar vergelijkende reviews gevonden(of de RACE07 mod)

merci!
Mee zei:Momenteel draait er een server Formula BMW @ Brands Hatch...

1:27.701Monty007 zei:Brands Hatch 2005 + Formula BMW:
"That was a 1.27.99"
Wie breekt het? Tis nog te doen, da zeg ik er bij![]()
.Stancke zei:Heeft iemand een link naar de GTR2 mod voor rFactor? Via Google alleen maar vergelijkende reviews gevonden(of de RACE07 mod)

Sergiow zei:ge moogt het naar mij ook eens PMen![]()

128MB zei:ik wil RF!![]()