Anoniem04
Legacy Member
128MB zei:kga' ook kopen ze ma die cracks werken echt niet.
Da bent ge al een jaar aant zeggen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
128MB zei:kga' ook kopen ze ma die cracks werken echt niet.

Mee zei:1:27.701.
Kan imo zeker nog nen halve second af.




...Mee zei:Enkele screenshots van daarstraks:
http://mee.dommel.be/rFactor_screen1.jpg
http://mee.dommel.be/rFactor_screen2.jpg
http://mee.dommel.be/rFactor_screen3.jpg
http://mee.dommel.be/rFactor_screen4.jpg
http://mee.dommel.be/rFactor_screen5.jpg
http://mee.dommel.be/rFactor_screen6.jpg
http://mee.dommel.be/rFactor_screen7.jpg
http://mee.dommel.be/rFactor_screen8.jpg
http://mee.dommel.be/rFactor_screen9.jpg
http://mee.dommel.be/rFactor_screen10.jpg

Moest ik hem nog wat resizen zou hij er nog beter uit zien, maar mijn desktop is 1680*1050, daarmee...
Mee zei:Formula BMW @ Brans Hatch server is up...
Jup, en er is 4/5 man op...-KDS- zei:Ligtem nog open? kvind em precies ni

