Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-KDS- zei:Kan je geen meerdere mods door elkaar spelen?
Alé ik bedoel keb nu de MMG 2007 F1 mod en kzou graag ook nog ander auto's hebben dan alleen F1 auto's, maar die standaard auto's zijn nu weg.


{YA}Gr3c0 zei:Thx om mij een paar keer van de baan te rijden
Ik vind die MMG 2007 F1 mod toch 1 van de beste F1 mod die ik ken.
Waar is de tijd van Grand Prix 2
Installeer Rfactor Mod Launcher, dan kan je direct kiezen welke mod je wil spelen, zonder te moeten gaan naar Player - Vehicle - .....



voeg me toe op msn voor 'gratis versie'128MB zei:kwilt spel nu wel ook ze![]()

Monty007 zei:Brands Hatch 2005 GP + Formula BMW: 1.28.6
I am coming for you Dilly![]()



Monty007 zei:Iets in de aard van 1.28.4
Hetgeen waarop ik gisteren weer een seconde gewonnen heb is voor de snelle bochten van mijne rem blijven en gewoon een versnelling lager gaan en zo snel mogelijk op de gas.
Als ik op rFactor Rank kijk kan er nog een seconde af. 1.27.5 is het streefdoel
Dan laat ik mijn Formula BMW even aan de kant en waag ik mij nog es aan de F1

Ik dacht zelfs een 1:33.1?Stancke zei:Gisteren toch ook een 1.33.3 gereden in de quali dacht ik op Bahrain.
Er zijn er zoveel online met een minder correcte versie dat jou het ook wel moet lukken denk ik. Als het dan toch nog niet lukt is het het teken dat je niet genoeg moeite doet en dan heb ik allesins geen medelijden 