Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kenzani

Legacy Member
Ok dan vink ik het af, want gelijk remmen en gas geven kan nog nodig zijn imo.

Anoniem04

Legacy Member
Een mod die geripped is van FSONE waarna er een paar spoilerkes zijn opgezet. Waarbij er nog eens fouten inzitten zoals Lewis Hamilton die Alonso zijn helm draagt en andere talloeze bugs, daar snap ik niet bij hoe je dat de beste mod ooit kunt noemen.

Kenzani

Legacy Member
Kan je geen meerdere mods door elkaar spelen?
Alé ik bedoel keb nu de MMG 2007 F1 mod en kzou graag ook nog ander auto's hebben dan alleen F1 auto's, maar die standaard auto's zijn nu weg.

Monty007

Legacy Member
kan gewoon bij uw settings, daar player bekijken en dan kan je je reeks veranderen.
As simple as that

En die F1RFT trekt idd op niet veel. De physics zijn echt bagger en de bugs die hier al werden aangehaald...
Ik ben zoiezo al geen te grote F1 fan, dus een slechte F1 mod is het laatste wat ik de beste mod van dit spel wil noemen.

Voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar de Megane Trophy, Formula BMW, RaceX en de Caterham mod

{YA}Gr3c0

Legacy Member
-KDS- zei:
Kan je geen meerdere mods door elkaar spelen?
Alé ik bedoel keb nu de MMG 2007 F1 mod en kzou graag ook nog ander auto's hebben dan alleen F1 auto's, maar die standaard auto's zijn nu weg.

Thx om mij een paar keer van de baan te rijden :p

Ik vind die MMG 2007 F1 mod toch 1 van de beste F1 mod die ik ken.

Waar is de tijd van Grand Prix 2 :)

Installeer Rfactor Mod Launcher, dan kan je direct kiezen welke mod je wil spelen, zonder te moeten gaan naar Player - Vehicle - .....

Kenzani

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Thx om mij een paar keer van de baan te rijden :p

Ik vind die MMG 2007 F1 mod toch 1 van de beste F1 mod die ik ken.

Waar is de tijd van Grand Prix 2 :)

Installeer Rfactor Mod Launcher, dan kan je direct kiezen welke mod je wil spelen, zonder te moeten gaan naar Player - Vehicle - .....

ja ben beginner hé :p
ma kmoe toegeven, dieje keer dak in u gat vloog eje toch mooi staan spinnen :D:p

Monty007

Legacy Member
Brands Hatch 2005 GP + Formula BMW: 1.28.6

I am coming for you Dilly :p

Sergiow

Legacy Member
ik zit nu aan 1.38.** met MMG F1 op Bahrein, maar er kunnen nog wel een paar seconden af als het lukt :)

edit: ja lap, twilt al nimeer lukken :p

Monty007

Legacy Member
@ Dilly: Iets in de aard van 1.28.4
Hetgeen waarop ik gisteren weer een seconde gewonnen heb is voor de snelle bochten van mijne rem blijven en gewoon een versnelling lager gaan en zo snel mogelijk op de gas.
Als ik op rFactor Rank kijk kan er nog een seconde af. 1.27.5 is het streefdoel :)
Dan laat ik mijn Formula BMW even aan de kant en waag ik mij nog es aan de F1

@ Sergiow: Daar moet ik echt naar kijken. Op Brands Hatch dubbelden we je bij wijze van spreken en in die F1 kan ik niet eens een halve ronde je achterlicht zien. Ik heb nog werk voor de boeg daar :unsure:

Anoniem04

Legacy Member
Monty007 zei:
Iets in de aard van 1.28.4
Hetgeen waarop ik gisteren weer een seconde gewonnen heb is voor de snelle bochten van mijne rem blijven en gewoon een versnelling lager gaan en zo snel mogelijk op de gas.
Als ik op rFactor Rank kijk kan er nog een seconde af. 1.27.5 is het streefdoel :)
Dan laat ik mijn Formula BMW even aan de kant en waag ik mij nog es aan de F1

Ah, ik heb er niet meer mee gereden na die race :p

Stancke

Legacy Member
Gisteren toch ook een 1.33.3 gereden in de quali dacht ik op Bahrain.

Mee

Legacy Member
Stancke zei:
Gisteren toch ook een 1.33.3 gereden in de quali dacht ik op Bahrain.
Ik dacht zelfs een 1:33.1?
Ge kunt dat zijn op het scherm waar ge uwe mod selecteert...

Monty007

Legacy Member
Dan doe je wellicht iets verkeerd ;) Er zijn er zoveel online met een minder correcte versie dat jou het ook wel moet lukken denk ik. Als het dan toch nog niet lukt is het het teken dat je niet genoeg moeite doet en dan heb ik allesins geen medelijden :p

Anyway, iemand al Zandvoort2007 (conversie van de Race07) geprobeerd? Echte pain in the ass als ge het mij vraagt. Met een WTCC car nog te doen maar met om het even welke open wheeler ist geen lachertje. Wel fantastische conversie kwa detail en flow (wat wil je, Simbin...)

Stancke

Legacy Member
Wordt er nog geraced vandaag?:p Mss met een andere mod eens? Touring Cars ofzo?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan