Anoniem04
Legacy Member
Wesdude zei:Ah ok nu ge het zegt, ik zie het nu op een onboard filmpke ook, dan is die regel vorig jaar veranderd.
Dat is nooit niet geweest voor zo ver ik weet

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wesdude zei:Ah ok nu ge het zegt, ik zie het nu op een onboard filmpke ook, dan is die regel vorig jaar veranderd.

Kijk dan maar is op 2:03Wesdude zei:http://nl.youtube.com/watch?v=A7U2A1vCkAM&feature=related
ik zie hem toch nie schakelen. Ik denk dat dat begin 2007 veranderd is.


Mee zei:Kijk dan maar is op 2:03![]()
Er is nog werk. 
Monty007 zei:http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=TV%20Style%20Display%20 => eerste screen bovenaan links
Het moet iets met de TV Display Plugin zijn maar ik krijg het er maar niet uit. Mss iemand die het wel aan de praat heeft gekregen.
Ik heb een server gestart met als naam 9lives. Kom maar af-KDS- zei:Iemand die samen met mij rfactor F1 2007 even online wil spelen nu? Ik heb teamspeak en ik heb rfactor juist. Iemand zou me nu wat dingen moeten leren![]()

Mee zei:Ik heb een server gestart met als naam 9lives. Kom maar af![]()
Neenee, ik heb een rFactor server gestart-KDS- zei:Teamspeak?
.
.Mee zei:Neenee, ik heb een rFactor server gestart.
Ik heb geen Teamspeak of microfoon en chatten gaat trouwens even snel.
Mee zei:Ahzo. Daar kan ik u niet mee helpen...
marcel zei:dat is photoshop, ge kunt nergens zo'n helmet cam vinden


Mee zei:Ik heb een server gestart met als naam 9lives. Kom maar af![]()