Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eén minuut te laatSergiow zei:nog online? kvind em niet...

Mee zei:Eén minuut te laat![]()

) ? 
Monty007 zei:Sorry marcel maar deze keer zit je er blijkbaar naast
http://img408.imageshack.us/img408/4062/helmetviewki5.jpg
![]()

-KDS- zei:20u30 rfactor eventje?
MMG F1 -> Bahrein ?
ps: Lan het zijn dat ik met mijn throttle-sensivity op 30% en brake-sensivity op 40% te zetten beter kan doseren met mijn wagen? Rijdt precies veel vlotter. Kwam allebei van 50%.


-KDS- zei:Kan het wat ik zei of zet ik het best weer op 50% ??
"ps: Kan het zijn dat ik met mijn throttle-sensivity op 30% en brake-sensivity op 40% te zetten beter kan doseren met mijn wagen? Rijdt precies veel vlotter. Kwam allebei van 50%."