Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
De 1ste race was het leukst want ik heb gewonnen :p

De 2de met de SC was wel fun maar de SC reed volgens mij meer naast de baan dan op de baan & wat een gestunt van ons achter de SC

De 3de race was teveel voor mij.

Besluit: Twas de max :applause::niceone::woohoo:

Kenzani

Legacy Member
Wordt er morgen geraced jongens? Morgen ga ik om mijn logitech momo stuurtje en zal het de eerste keer zijn dat ik race met een stuur. Wrsch altijd laatste maar I don't care, ik moet nog oefenen en ben pas beginner. Willen jullie me ook even zeggen welke mods ik dan moet downloaden en tracks? En wat zijn zo een beetje goede instellingen voor het stuur in rfactor?
Als jullie willen, ik heb altijd een teamspeak ter beschikking ;)

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Zeker alle tracks van de Formule 1 & Formule 1 2007 MMG : F1 2007

Als we bv. een ander mod nemen en op een ander circuit racen dan wordt dit hier meestal vermeld met de juiste links naar de download.

Stancke

Legacy Member
Ik denk wel dat het morgen nog eens Bahrain en F1 2007 zal zijn. Dikke fun en de tijden liggen dicht bij elkaar!:) Zalig circuit eigenlijk:$ Snelle, technische bochten :love: Jammer van de oneffenheden soms maar toch :love:

Die SC was wel lachen, had m'n motor opgeblazen en ik stond op de ideale lijn net na Turn2. Wonder o wonder dat er niemand op me is geknald. Toen kwam de SC buiten en sloot de pit en er moest toen net 1 pitten anders had hij geen nafte meer :rofl:

Foto van tijdens de SC

tieu

Legacy Member
Stancke zei:
Ik denk wel dat het morgen nog eens Bahrain en F1 2007 zal zijn. Dikke fun en de tijden liggen dicht bij elkaar!:) Zalig circuit eigenlijk:$ Snelle, technische bochten :love: Jammer van de oneffenheden soms maar toch :love:

Die SC was wel lachen, had m'n motor opgeblazen en ik stond op de ideale lijn net na Turn2. Wonder o wonder dat er niemand op me is geknald. Toen kwam de SC buiten en sloot de pit en er moest toen net 1 pitten anders had hij geen nafte meer :rofl:

Foto van tijdens de SC

JA ik was die kerel die geen bezine meer had toen gij zonodig je motor moest opblazen. :p

Stancke

Legacy Member
Ik kan m'n set-ups precies niet opslaan:s Telkens als ik ze save, de volgende keer zijn ze weg:s Anyone?

Wesdude

Legacy Member
Haha ziet er wel zalig uit.

Gisteren eerste keer geprobeerd zelf naar beneden schakelen. :eek: Toch moeilijk ze, normaal had ik auto-downshifts opstaan, zoals int echt ook is dacht ik. Maar jullie rijden alleen met TC op low and auto clutch.

Wordt nog even oefenen dus. :eek:

Mee

Legacy Member
Wesdude zei:
Toch moeilijk ze, normaal had ik auto-downshifts opstaan, zoals int echt ook is dacht ik.
Het zou maar erg zijn moesten de F1-coureurs dat zelf niet doen.
Automatisch naar beneden schakelen is trouwens gevaarlijk als ge snel gaat: als hij in een bocht terugschakeld kunt ge wel is rond gaan ;).

Wesdude

Legacy Member
Ah ok nu ge het zegt, ik zie het nu op een onboard filmpke ook, dan is die regel vorig jaar veranderd.

Sergiow

Legacy Member
Stancke zei:
en de tijden liggen dicht bij elkaar!:)

bij mij niet :p

1ste deel gaat goed maar dan verlies ik altijd veel tijd :s

straks nog eens oefenen, proberen 1.39.** :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan