Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee zei:Sorry, ik ben het vergeten + ik was wegad:.
Nieuwe poging:
20u00
F1 2007 MMG @ Bahrain...
naam: 9lives
pass: tng
Zoals ik al zei qua hulpmiddelen: TC op low, autoclutch aan en al de rest af.
See you there, I won't forget it![]()

Wa?Stancke zei:

Zalig circuit eigenlijk
Snelle, technische bochten
Jammer van de oneffenheden soms maar toch

Stancke zei:Ik denk wel dat het morgen nog eens Bahrain en F1 2007 zal zijn. Dikke fun en de tijden liggen dicht bij elkaar!Zalig circuit eigenlijk
Snelle, technische bochten
Jammer van de oneffenheden soms maar toch
![]()
Die SC was wel lachen, had m'n motor opgeblazen en ik stond op de ideale lijn net na Turn2. Wonder o wonder dat er niemand op me is geknald. Toen kwam de SC buiten en sloot de pit en er moest toen net 1 pitten anders had hij geen nafte meer
Foto van tijdens de SC

Imo zijn er maar 2 snelle bochten hoor, al de rest is 2de bij mij...Stancke zei:Snelle, technische bochten![]()
Het zou maar erg zijn moesten de F1-coureurs dat zelf niet doen.Wesdude zei:Toch moeilijk ze, normaal had ik auto-downshifts opstaan, zoals int echt ook is dacht ik.
.Stancke zei:en de tijden liggen dicht bij elkaar!![]()



Juist een 1:32.702 geredenDillyracer zei:Ow yeah, 1.33.789 gereden op Bahrein![]()
.