Rubmifer
Legacy Member
Stancke zei:Wat mis ik toch een mod met een Audi R8, Lamborghini, BMW E92 M3, M5, RS6 etc...
Kan toch niet zo moeilijk zijn om de mod van GTR2 (Audi R8) te conversen...
er is een mod met de lamborghini, misschien dat dat u wat troost

http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Gallardo Challenge


Weekske wachten zal nog wel lukken. Dan zal ik men talenten is komen showen. 

staat niets voor niets in de hall of fame
ad:.