Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blaatschaap zei:ge moet rFactor niet kopen
laguna seca woot, nu nog zien dak de juiste versie download![]()

Monty007 zei:Is F1979 niet stuk-ken beter???
Die F1988 ziet er toch nog maar een stukje half afgewerkt uit...

-KDS- zei:Dinsdag heb ik GTR 2 en mijn Logitech Momo. rFactor ga ik ook aankopen, maar ik zou graag wat xfire's hebben van mensen die simracers spelen. iemand die GTR 2 speelt? Mijn Xfire: ikds

amdr zei:neh gtr2 is echt ni zo plezant als rfactor