tieu
Legacy Member
Stancke zei:Het is LeMans? >_<
Nee das nog de vorige server die online staat.
Maar post aub ip van de nieuwe server.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:Het is LeMans? >_<
Stancke zei:En hoe connect je nu direct naar die server via IP?

Stancke zei:Iemand vanavond nog eens BMW mod?
Sry AMDR, niet meer afgekomen, geraakte er niet op![]()
