blaatschaap
Legacy Member
Wesdude zei:Dat, en het feit dat ik crap ben.![]()
ge zijt nie alleen

en xfire is rommel

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wesdude zei:Dat, en het feit dat ik crap ben.![]()


Wesdude zei:Ik vind dat anders wel een fijn circuitje. Wel nog niet op gereden met rfactor F1 2007.

14u Bahrain met de F1?Dillyracer zei:btw, staat er vandaag iets op het programma van racen ?![]()
.Mee zei:14u Bahrain met de F1?
Wesdude: TC op low, autoclutch aan en al de rest af.
.
De 2007 MMG natuurlijktieu zei:Ok, thx. Ik dacht dat er een MMG versie van was.
Dus die F1 voor vanmiddag is dan ook F1 2005 CTDP of toch F1 2007 MMG?
.Mee zei:14u Bahrain met de F1?
Wesdude: TC op low, autoclutch aan en al de rest af.


16u dan, ik wil eerst nog wat No One Lives Forever 2 spelenDillyracer zei:Zo vroeg al ?
Allé, ik heb eigelijk niet veel tijd vandaag![]()

Wesdude zei:Begin volgende maand doe ik is mee online.
Probleem is da mijn download limiet er bijna door is (ADSL) en ik dus nie alle mods kan downloaden die jullie spelen.


Fitness > PC
