Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou idd heel leuk zijnStancke zei:Inderdaad maar ik bedoel: een supercarpack met alle supercars bij elkaar, got it?![]()

Bijgevoegd in mijn postStancke zei:
.Stancke zei:Amai MeeÉcht geen ander circuit? Is retemoeilijk... Silverstone?
![]()

Stancke zei:Amai MeeÉcht geen ander circuit? Is retemoeilijk... Silverstone?
![]()

Ik ben blijkbaar mis. Maar Game Mania = 97 euro.falc.be zei:dan moet ge me toch s vertellen waar, ik zie het overal voor minstens 120 euro staan
falc.be zei:klopt het dat ge met de demo versie van rfactor wel alle mods online kunt spelen ?
falc.be zei:ik ben aan het rondzien voor een stuur, momenteel kijk ik vooral naar een logitech formula force., is al een redelijk oud stuur, is dat een goei svoor rfactor of moet ik naar de veel duurdere momo force gaan zien ?
falc.be zei:dan moet ge me toch s vertellen waar, ik zie het overal voor minstens 120 euro staan