Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kill0rBee zei:Proficiat met u verjaardag dan maar he
PS: Kan iemand mij een paar mods voor rFactor aanbevelen, 'k heb nu al MMGF1, FBMW.
En ben atm Megane Trophy 2.02 aan 't downloaden. Nog enige mods die ik zeker moet hebben?
En is er ook een mappack voor de meest gespeelde tracks?
Kill0rBee zei:Welke mod + track is het? Want 'k geraak er weer ni op![]()
Dillyracer zei:

Mee zei:

Ja, is wel leuk. En niet al te moeilijk: ik vind dit (veel) gemakkelijker dan de Formula BMW's.Stancke zei:Is het leuk rijden met die bakskes? Vanavond kan ik alleen maar....

Stancke zei:Is het leuk rijden met die bakskes? Vanavond kan ik alleen maar....


Is wel eerste uurtje met de BMW E21Monty007 zei:Ik zit nu aan 1:41:1 en ik dénk in alle bescheidenheid dat er tegen morgen nog wel een seconde af kan. Iemand die echt freaky wil doen rijd volgens mij zelfs onder de 1:40
Screen kan moesten er mij niet geloven
EDIT: Wel even ter verduidelijking, tis de eerste keer dat ik in rFactor op Donnington rijd, maar in GTL heb ik mss 5000 rondjes op Donnington geredenIs wel eerste uurtje met de BMW E21


Jawadde, daar ga ik nog voor mogen oefenen zenne...Monty007 zei:1:40:6![]()