Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zachtere banden?Monty007 zei:@ Dilly: Iets zachtere banden,
Ik denk dat mijn ip veranderd is (adsl, 36 uur, you knowZwijger zei:Server is down denk ik, was wel heel plezant. Zo heb ik weer een nieuwe mod leren kennen... en een paar hele snelle mannen.
)Dillyracer zei:Is er nog een server ?![]()
Beter zoekenDillyracer zei:Ik vind hem nochtans niet![]()
-KDS- zei:ma omg ik heb u 1 keer geraakt en stancke zelfs niet, alleen omdat hij voor mij stopte. Doe is niet zo belachelijk.
falc.be zei:zit er eigelijk regenweer in rfactor ??
en zoja, volledig dynamisch (dus race die droog start en nat eindigd of omgekeerd) ??
Nee, geen regen: het grootste gebrek in rFactor. Hopelijk (en waarschijnlijk) komt dat wel in de opvolgerfalc.be zei:zit er eigelijk regenweer in rfactor ??
en zoja, volledig dynamisch (dus race die droog start en nat eindigd of omgekeerd) ??
.128MB zei:DD in rF?![]()