Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zwijger

Legacy Member
Server is down denk ik, was wel heel plezant. Zo heb ik weer een nieuwe mod leren kennen... en een paar hele snelle mannen.

Mee

Legacy Member
Monty007 zei:
@ Dilly: Iets zachtere banden,
Zachtere banden?

Zwijger zei:
Server is down denk ik, was wel heel plezant. Zo heb ik weer een nieuwe mod leren kennen... en een paar hele snelle mannen.
Ik denk dat mijn ip veranderd is (adsl, 36 uur, you know :unsure: )

Stancke

Legacy Member
Handleiding voor Kenny/KDS:

  • Als je Demolition Destruction Derby wil gaan spelen met thieu, doet het ergens anders
  • Rij niet in andere mensen hun gat express
  • Het is niet omdat je geen blauwe vlag krijgt, dat je de baan moet komen opgestorm en verhinderen dat anderen je willen voorbijsteken
  • De bedoeling van de server is nog altijd racen, of dat nu practice is of niet, gedraag je als een volwassene(?) en niet als een kind van 12 jaar dat het leuk vind om te crashen op iemand anders.

Kenzani

Legacy Member
* Destruction Derby met thieu was voor jij er was
* Als je iemand inhaalt vlak voor de chicane en dan vol op je rem gaat staan kan het zijn dat degene die je inhaalt niet op tijd kan stoppen ja.

Zwijger

Legacy Member
Een zekere Kenny maakte ons het racen onmogelijk, hij reed iedereen die hij kon raken van de baan. En had daar nogal redelijke grote muil over ook. Spijtig dat zulke figuren het altijd verpesten.

Kenzani

Legacy Member
ma omg ik heb u 1 keer geraakt en stancke zelfs niet, alleen omdat hij voor mij stopte. Doe is niet zo belachelijk.

Zwijger

Legacy Member
-KDS- zei:
ma omg ik heb u 1 keer geraakt en stancke zelfs niet, alleen omdat hij voor mij stopte. Doe is niet zo belachelijk.

Platte

Ge hebt me maar 1 keer geraakt omdat ik maar 1keer ben buiten gereden, dat en uw comentaar erbij,.. deed mij afdruipen.En de manier waarop ge stancke er hebt afgereden was echt niet mooi, of ge kunt echt geen poot rijden. Maar in dat geval zou ik echt luisteren naar de betere en geen grote smoel opzetten.

Nog een goede avond

falc.be

Legacy Member
zit er eigelijk regenweer in rfactor ??

en zoja, volledig dynamisch (dus race die droog start en nat eindigd of omgekeerd) ??

tieu

Legacy Member
falc.be zei:
zit er eigelijk regenweer in rfactor ??

en zoja, volledig dynamisch (dus race die droog start en nat eindigd of omgekeerd) ??

Ik denk dat dit afhankelijk is van de track zelf, meestal is er geen regenweer mogelijk dacht ik.

Mee

Legacy Member
falc.be zei:
zit er eigelijk regenweer in rfactor ??

en zoja, volledig dynamisch (dus race die droog start en nat eindigd of omgekeerd) ??
Nee, geen regen: het grootste gebrek in rFactor. Hopelijk (en waarschijnlijk) komt dat wel in de opvolger ;).

Er zijn banen die het nat "faken", maar dat is dus helemaal niet dynamisch.

PS: ik was er niet toen het destruction derby voorval geschiedde, maar wees maar zeker dat er de volgende keer geband zullen worden.

Zwijger

Legacy Member
Een grote merci aan Mee om te hosten, ik heb mij goe geamuseerd buiten het dd geval natuurlijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan