128MB
Legacy Member
79 is geschift imo
ook de 88.
Met realfeel schokt me stuur zo brutaal dat heel menne bureau uiteenrammelt
geweldig om es te proberen wel
Om ffkes tegendraads te doen: na lange tijd nog es een raceke gedaan in LiveForSpeed
Met de XFGkes door south city hebde zoveel fun daar kan geen enkele rf mod iets tegen doen
ook de 88.Met realfeel schokt me stuur zo brutaal dat heel menne bureau uiteenrammelt
geweldig om es te proberen wel
Om ffkes tegendraads te doen: na lange tijd nog es een raceke gedaan in LiveForSpeed
Met de XFGkes door south city hebde zoveel fun daar kan geen enkele rf mod iets tegen doen


ad: