Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
79 is geschift imo :p ook de 88.
Met realfeel schokt me stuur zo brutaal dat heel menne bureau uiteenrammelt

geweldig om es te proberen wel

Om ffkes tegendraads te doen: na lange tijd nog es een raceke gedaan in LiveForSpeed

Met de XFGkes door south city hebde zoveel fun daar kan geen enkele rf mod iets tegen doen :)

xDama

Legacy Member
rubmifer zei:
als ge echt de beste f1 mod wilt, en het jaartal doet u niet veel, download dan gewoon de CTDP F1 2005 mod. Nog steeds gewoon de beste F1 mod, zonder twijfel. BInnenkort komt ook de 2006 mod uit, ook iets om naar uit te kijken.

EN als ge het nog ouder wilt, de F1 1979 is wss een van de beste mods die er te vinden zijn.

CTDP 05 heb ik destijds ook nog maanden gespeeld en ik kan je daarin wel beamen dat het 1 van de betere mods is. Maar ik ben iemand die nogal graag met de actuele modelletjes rondrijdt. Maar ik ga die MMG mod al is checken om te beginnen.

Atm vind ik die BMW Sauber 1.08 mod echt ongeloofelijk! Zowel qua graphics als qua gameplay is dat veruit hét beste dat ik al gespeeld heb. Enkel zo'n ongeloofelijke zonde dat je enkel die BMW hebt.

Rubmifer

Legacy Member
ik snap u wel hoor, ik rijd soms ook liever met de wagens van dit jaar of vorig jaar :p de CTDP mod heeft 2007 skins, maar dat past niet altijd even goed op de modellen van dat jaar.

conzales

Legacy Member
Iemand al de F1RFT 2008 mod uitvoerig getest?
Ik vind die anders niet zo mis...

Mee

Legacy Member
Vanavond om 20u F1 MMG @ Fuji Speedway ter voorbereiding op komend raceweekend.

Zoals gewoonlijk noemt de server in-game 9lives of je kunt manueel connecten op 9lives.dyndns.org (of klik hier).

conzales

Legacy Member
Damn , spijtig dat ik nog niet kan meedoen...
Still waiting for that VGA-BOX :angry:

Anoniem04

Legacy Member
conzales zei:
Iemand al de F1RFT 2008 mod uitvoerig getest?
Ik vind die anders niet zo mis...

Een samenraapsel van verschillende mods ? Nee, ik wacht wel op die van MMG

Mee zei:
Vanavond om 20u F1 MMG @ Fuji Speedway ter voorbereiding op komend raceweekend.

Zoals gewoonlijk noemt de server in-game 9lives of je kunt manueel connecten op 9lives.dyndns.org (of klik hier).

Ik kom waarschijnlijk wel even af.

conzales

Legacy Member
Ik wil zo graag komen meedoen, maar zit nog beetje in verbouwingen, en ik kan mn stuur niet aan mijn PC koppelen want die staan te ver uit elkaar :doh:.
Shame...

Anoniem04

Legacy Member
Server is weg zeker ? Ik zie hem niet meer.

Ik ben pas thuis van de fitness :)

Anoniem04

Legacy Member
Ik heb die van Team China, maar die is blijkbaar redelijk heavy voor sommige mensen op de FPS.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Mee zei:
Iemand goesting in F1 @ Shanghai vanaf 20u30?

yes ik heb daar wel zin in, ik zal er zijn :)

ps: Ik heb es een beta gehad van de Veyron maar ik ben die link kwijt, iemand die mij dit kan bezorgen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan