Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fragske

Legacy Member
Welke versie van de ring? Tourist of de volledige?
Op de tourist versie is mijn beste tijd tot nu toe 8:20.5xx met de 906. Dit is wel wanneer het nog licht is. Zal strak es testen in den donkere sé :)

Rubmifer

Legacy Member
fragske zei:
Welke versie van de ring? Tourist of de volledige?
Op de tourist versie is mijn beste tijd tot nu toe 8:20.5xx met de 906. Dit is wel wanneer het nog licht is. Zal strak es testen in den donkere sé :)

Qua tijden kannek u momenteel niets zeggen :p
Ik weet wel dat het in de donker heel wat lager zal liggen :D

Rubmifer

Legacy Member
Stancke zei:

:tongue:

Het grote nadeel is dat het geen time attack heeft, zodat ge eerst een volledig rondje moet afwerken, voordat ge er aan kunt beginnen. En dan crasht ge door een foutje in de 3e bocht :sad:

RipTor

Legacy Member
rubmifer zei:
:Het grote nadeel is dat het geen time attack heeft, zodat ge eerst een volledig rondje moet afwerken, voordat ge er aan kunt beginnen. En dan crasht ge door een foutje in de 3e bocht :sad:
Ik weet niet welke versie van de ring ge rijdt maar er zijn een aantal versies waar ge gewoon eerst een rondje op het F1 track kunt afwerken (dus niet links afslaan het oude gedeelte op maar gewoon rechtdoor blijven gaan en de F1 ronde afwerken) en dan uw tijd al begint te lopen...

Rubmifer

Legacy Member
RipTor zei:
Ik weet niet welke versie van de ring ge rijdt maar er zijn een aantal versies waar ge gewoon eerst een rondje op het F1 track kunt afwerken (dus niet links afslaan het oude gedeelte op maar gewoon rechtdoor blijven gaan en de F1 ronde afwerken) en dan uw tijd al begint te lopen...

ja, op de 24h versie met de nieuwe nurburgring kunt ge idd gewoon rechts afslaan ipv van de oude Ring op te gaan, maar als ge op de tourist versie rijdt gaat dat natuurlijk niet.

Mee

Legacy Member
Dilemma: zou ik nu nog proberen heel de Nördschleife (inclusief donker) tegen straks te leren of zou ik het zo laten :unsure:

Welke versie is het trouwens? Deze of deze?
Ik ging naar dat forum zien maar dat marcheert precies niet...

Rubmifer

Legacy Member
Mee zei:
Dilemma: zou ik nu nog proberen heel de Nördschleife (inclusief donker) tegen straks te leren of zou ik het zo laten :unsure:

Welke versie is het trouwens? Deze of deze?
Ik ging naar dat forum zien maar dat marcheert precies niet...

De link staat op het forum, maar ze zijn bezig met upgraden dus ligt het voorlopig even down. Gaan kijk straks gewoon nog eens :) het is allesinds de v2.2 als ik me goed herinner.

ENig idee welke wagen ge gaat testen als ge meedoet?
En als ge nu nog de Nordschleife moet leren kennen wil ik u alvast veel geluk wensen :unsure::p

Mee

Legacy Member
Ik denk dat ik gewoon voor het rauwe geluid van de Capri ga gaan.
En ik ken hem precies wel een beetje, vooral de remzones na de rechte stukken moeten natuurlijk goed gekend zijn...

Rubmifer

Legacy Member
Mee zei:
Ik denk dat ik gewoon voor het rauwe geluid van de Capri ga gaan.
En ik ken hem precies wel een beetje, vooral de remzones na de rechte stukken moeten natuurlijk goed gekend zijn...

de 2600 of de 3100?:p
en het is trouwens maar 1 uur ipv 2. Vind ik persoonlijk niet zo erg, want ik had geen goesting om een uur in de pikkedonker te rijden :D

Mee

Legacy Member
Hier niet :tongue:

En @ servergedoe. Sorry hoor, maar 2 races die halverwege door de server zijn afgesloten en aan het begin van de 3de slaagt zijne pc vast, dat vind ik niet echt geruststellend.

Rubmifer

Legacy Member
Mee zei:

tja, rijd dan in het vervolg niet mee hé :) Die kan daar ook niet aan doen, en het is voorlopig de enige optie die we hebben. Diegene dat in het begin altijd hoste zit nauwelijks op het nieuwe forum, en doet al zeker niet meer mee met de races. We hebben al gesproken van onze eigen server, maar daar is voorlopig nog niets van gekomen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan