Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

manushranz

Legacy Member
als ik gewoon een singleplayer spel wil starten dan gaat het spel gewoon terug naar mijn bureaublad.....

Private_BE

Legacy Member
manushranz zei:
als ik gewoon een singleplayer spel wil starten dan gaat het spel gewoon terug naar mijn bureaublad.....

Toch niet TV Style geinstalleerd ofzo?
Dat kan soms niet werken ;)

Rubmifer

Legacy Member
manushranz zei:
als ik gewoon een singleplayer spel wil starten dan gaat het spel gewoon terug naar mijn bureaublad.....

obvious question: het is toch legaal hé :) illegale kopien zoals de mijne vroeger hadden de neiging om ook gewoon naar het bureaublad terug te keren.

Mee

Legacy Member
Da kon ik doen ja :unsure:.
Dat duurde te lang om te downloaden met dienen tragen Rapidshare, daarmee :p.

Private_BE

Legacy Member
Mee zei:
Da kon ik doen ja :unsure:.
Dat duurde te lang om te downloaden met dienen tragen Rapidshare, daarmee :p.

Zouden het beter SlowShare noemen want het is erg ja.
Vroeger 2mb/s (als ik één bestand deed) nu +-570kb/s.

Voor de snelle rekennaars hier is dat 4x trager en daardoor moet ik echt soms 5 uur downloaden als ik iets van 7gb wil hebben ofzo :(

128MB

Legacy Member
Private_BE zei:
Zouden het beter SlowShare noemen want het is erg ja.
Vroeger 2mb/s (als ik één bestand deed) nu +-570kb/s.

Voor de snelle rekennaars hier is dat 4x trager en daardoor moet ik echt soms 5 uur downloaden als ik iets van 7gb wil hebben ofzo :(

pwnd :p
ik met men cheap ass adsl lijntje haal 450kbps.

Vinox

Legacy Member
Mijn all time peak hier was 640 met telenet. Maar das natuurlijk niet tijdens piekuren ;)

blaatschaap

Legacy Member
deze morgend lag het half plat, denk da ze problemen hebben (gehad) :p

Stancke

Legacy Member
Vanavond Singapore MMG F1? Het kriebelt om nog eens te racen, dat het seizoen bij VRL maar snel begint:)

xDama

Legacy Member
Eindelijk heb ik mijn nieuw systeempje en stuurtje, dus ik kan terug 'volle galet' rFactor spelen.

Maar welke F1 mods raden jullie aan? Ik heb net de F1RFT2008 geinstalleerd, maar ik vind die precies niet zo super rijden in vergelijking met de F1. 08 BMW mod.

Rubmifer

Legacy Member
Mee zei:
De MMG F1 mod...

als ge echt de beste f1 mod wilt, en het jaartal doet u niet veel, download dan gewoon de CTDP F1 2005 mod. Nog steeds gewoon de beste F1 mod, zonder twijfel. BInnenkort komt ook de 2006 mod uit, ook iets om naar uit te kijken.

EN als ge het nog ouder wilt, de F1 1979 is wss een van de beste mods die er te vinden zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan