Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
Eerlijk gezegd is 2:27 niet zo supersnel, 2:24 is heel gemakkelijk doenbaar met de Capri imo :p:p.

Wel altijd mooi om te zien, zo'n rFactor filmpje :).

amdr

Legacy Member
twas a bekan 4 maand geleje da ik het nog is had gespeeld e :D
Twas omda Stancke overlaatst iets tege mij zei op MSN dak weer zin kreeg in rFactor xD
Als er iemand vanavond een raceke wilt online placeren?

Kweet ni of het een probleem is mr kgebruik nu wel een crack omdat die zotten van rFactor verwachten da na da ge 5keer format ge het spelleke weer ga kopen :sop:

Rubmifer

Legacy Member
amdr zei:
Kweet ni of het een probleem is mr kgebruik nu wel een crack omdat die zotten van rFactor verwachten da na da ge 5keer format ge het spelleke weer ga kopen :sop:

Wie heeft u da in godsnaam wijs gemaakt?
Nadat u activaties op zijn moet ge die mensen gewoon een mailke sturen, en die activeren dat weer.

In het vervolg gewoon u licentie backuppen zodat wanneer ge rfactor herinstaleert je geen activatie kwijtspeelt

128MB

Legacy Member
da zou nie mogen :/

heb rf terug geinstalleerd na lange tijd nie gedaan. direct de group b rally mod erin ^^
800pk beestjes powersliden zalig :crazy:

fragske

Legacy Member
Makker, keb da al langer dan u en heb al meerdere keren van die heractivatiecodes aangevraagd en dat is nooit geen probleem geweest :)

Gewoon een mailtje sturen naar support_at_trymedia.com

conzales

Legacy Member
rubmifer zei:
In het vervolg gewoon u licentie backuppen zodat wanneer ge rfactor herinstaleert je geen activatie kwijtspeelt

Zo doe ik het ook.
Ge pakt een kopie van uw geregistreerde Rfactor, en bij herinstallatie kopieerde die over uw Rfactorinstallatie, en tis basta.
(zo zit mn F1 mod er ook nog steeds in :p)

Wel handig om te weten dat je opnieuw activatiecodes kan krijgen, ik wist dat ook niet.

Mee

Legacy Member
Het is niet de rFactormap die ge moet kopiëren, maar de licentiemap (in XP is dat C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Trymedia\licenses , in Vista is dat blijkbaar ergens anders).

conzales

Legacy Member
Mee zei:
Het is niet de rFactormap die ge moet kopiëren, maar de licentiemap (in XP is dat C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Trymedia\licenses , in Vista is dat blijkbaar ergens anders).

Daar was ik niet van op de hoogte.
Maar maakt voor mij nixs uit want bij een format heb ik altijd een backup van "documents and settings" ook :p.

amdr

Legacy Member
Kheb daarnet die Africa stage daar is gedownload. Dayuuuum da is sweet =D
Met die HRC mod zo zalig!

amdr

Legacy Member
Online racen gaat precies ni :( Elke keer ik click op load circuit sluit rfactor af en gaanek naar mennen desktop :(

Wa kanner ier aan doen? :p

Rubmifer

Legacy Member
amdr zei:
Online racen gaat precies ni :( Elke keer ik click op load circuit sluit rfactor af en gaanek naar mennen desktop :(

Wa kanner ier aan doen? :p

de legale versie spelen :p

amdr

Legacy Member
nene tis al geactiveerd :p
Kmoest gewoon op Vista al administrator uitvoeren, dan ging het wel. Trug online reeeskes doen sé

amdr

Legacy Member
Mee zei:
Het is niet de rFactormap die ge moet kopiëren, maar de licentiemap (in XP is dat C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Trymedia\licenses , in Vista is dat blijkbaar ergens anders).

Bij Vista sta het dus in C:\ProgramData\Trymedia\licenses ;)

Ik heb trouwens een voorstel voor nog is een raceke, mss vanavond?
WTCC BMW E90 mod op Rots track (de club versie).
Heb daar net een uurtje op zitte race en da is verdomd zalig circuit. Rondjes van 1.06 dus en veeel bochtjes :p Normaal bennek ni voor fantasy tracks maar dees is echt goeie track!
Link track ROTS 1.00 by Bigcarva | rFactor Tracks | rFactor Central
Lnik mod WTCC BMW E90 1.02 by MaNTzEl aka AmStaFF | rFactor Cars | rFactor Central

Mee

Legacy Member
Ik heb wel nog is goesting in wat rondjes, 20u00 dezen avond? (server zal weer 9lives noemen uiteraard)

Maar wel liefst met meer dan 2 deze keer...

Rubmifer

Legacy Member
Ik zou normaal wel eens afkomen, maar met de opkomende competities hou ik me daar nu voorlopig mee bezig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan