Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SkateDivision

Legacy Member
amdr zei:
Bij Vista sta het dus in C:\ProgramData\Trymedia\licenses ;)

Ik heb trouwens een voorstel voor nog is een raceke, mss vanavond?
WTCC BMW E90 mod op Rots track (de club versie).
Heb daar net een uurtje op zitte race en da is verdomd zalig circuit. Rondjes van 1.06 dus en veeel bochtjes :p Normaal bennek ni voor fantasy tracks maar dees is echt goeie track!
Link track ROTS 1.00 by Bigcarva | rFactor Tracks | rFactor Central
Lnik mod WTCC BMW E90 1.02 by MaNTzEl aka AmStaFF | rFactor Cars | rFactor Central

vette mod en vette track!

zou wel willen meespelen vanavond, maar heb nog teveel werk voor school.

Anoniem04

Legacy Member
Wat is jullie tijd op de GP4 versie van Interlagos met MMG07 ?

Ik zit aan 1.10.499

Mee

Legacy Member
Wow, scherpe tijd...
Na 14 rondjes zit ik aan 1:12,5, maar zonder deftige setup ga ik niet onder de 1:12 gaan vrees ik...

Rubmifer

Legacy Member
Dillyracer zei:
Wat is jullie tijd op de GP4 versie van Interlagos met MMG07 ?

Ik zit aan 1.10.499

ik zou het willen proberen, maar ik krijg die track niet ingame te zien voor een of andere reden

Anoniem04

Legacy Member
Mee zei:
Wow, scherpe tijd...
Na 14 rondjes zit ik aan 1:12,5, maar zonder deftige setup ga ik niet onder de 1:12 gaan vrees ik...

Ik was er al lang op aan het oefenen hoor :p

Ik heb alleen maar de benzine veranderd en ik rijd op softs. Benzine voor 5 laps dacht ik.

Anoniem04

Legacy Member
daarjuist met CTDP05 op Interlagos een 1.11.2 gereden. Ik heb er beelden van, ik zal ze straks eens uploaden. Ik heb wel met TC en Anti-lock op low gereden, sinds dat in het 05 seizoen toch nog zo was.

Mee

Legacy Member
Voor de mensen die het interesseert: benelux endurance series
Vanavond wordt getest of het nieuwe systeem werkt om de disconnects bij driver swaps op te lossen.

Op het forum vind je wel genoeg informatie...

128MB

Legacy Member
spel ook nog eens opgestart en 300pk en een 4bak op in een kart gestoken xD

270kmh door de nordschleife, en zelden remmen
Plakt aan de baan ^^
alleen het remmen is een beetje onmogelijk

amdr

Legacy Member
krijd bekan elken dag paar rondjes vind het echt een spel da oneindig lang blijft boeien.

Vinox

Legacy Member
I agree. Zelfs al gaat ge niet online, en zijn het maar een paar rondjes per dag. Op een bizarre manier wordt dat nooit saai.

protnie

Legacy Member
Ben bezig met de Historic mod voor de VRL...die bakskes zijn echt enorm moeilijk :/

Mee

Legacy Member
Die bakskes zijn juist enorm gemakkelijk :p.
Als die beginnen te schuiven zijn die zóó eenvoudig te corrigeren of in een slide te houden, I love it!
Enkel het remmen is wat minder...

amdr

Legacy Member
protnie, pakt den 911 maar. Das echt ni te moeilijk :p Hij is wel ni zooo snel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan