SkateDivision
Legacy Member
amdr zei:Bij Vista sta het dus in C:\ProgramData\Trymedia\licenses
Ik heb trouwens een voorstel voor nog is een raceke, mss vanavond?
WTCC BMW E90 mod op Rots track (de club versie).
Heb daar net een uurtje op zitte race en da is verdomd zalig circuit. Rondjes van 1.06 dus en veeel bochtjesNormaal bennek ni voor fantasy tracks maar dees is echt goeie track!
Link track ROTS 1.00 by Bigcarva | rFactor Tracks | rFactor Central
Lnik mod WTCC BMW E90 1.02 by MaNTzEl aka AmStaFF | rFactor Cars | rFactor Central
vette mod en vette track!
zou wel willen meespelen vanavond, maar heb nog teveel werk voor school.

Normaal bennek ni voor fantasy tracks maar dees is echt goeie track!
