Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vinox

Legacy Member
rubmifer zei:
zaterdag op de Ring, ik was al vergeten hoe donker het was daar snachts. Dat gaat enorm moeilijk worden :D

http://i37.tinypic.com/j9llhh.jpg

:eek: Da ga ik ook eens proberen, ik ken de ring nu redelijk goed, maar het duurt vast geen hele ronde voor ik ergens opplak :)

edit: Ok, ik zoek het juiste woord nog, maar completely mental and mad zijn zo dingen die mij te binnen schieten :) Dat mensen dit irl doen seg... Good luck zou ik zo zeggen bram :)

Rubmifer

Legacy Member
Vinox zei:
:eek: Da ga ik ook eens proberen, ik ken de ring nu redelijk goed, maar het duurt vast geen hele ronde voor ik ergens opplak :)

edit: Ok, ik zoek het juiste woord nog, maar completely mental and mad zijn zo dingen die mij te binnen schieten :) Dat mensen dit irl doen seg... Good luck zou ik zo zeggen bram :)

dank u :D Het is idd bijna niet te doen. Ik was zelf zo geschrokken dat ik mijn sessie heb afgesloten om te kijken of ik mijn long distance lights wel had geinstaleerd :unsure: Maar ik heb wel al een vlot rondje kunnen afwerken. Redelijk traag wel, maar soit. Liever wat trager dan constant schade oplopen :p

Nijntje

Legacy Member
E6600
Vista
4 Gb Ram
Geforce 7900GS

Kan ik dat vlotjes draaien aan 720P?

Ben nu verwoed Forza speler maar wil toch nog iets meer realistisch.
Zou uiteraard een G25 erbij kopen.

Mee

Legacy Member
Valt te zien met hoeveel medespelers...
Alleen rondjes draaien gaat zeker op full detail gaan, maar als je met 20 man op de grid staat gaat hij wel afzien. Maar dat kun je wel oplossen door "visible cars" lager te zetten.

fragske

Legacy Member
ik speelde op mijn 7900GT alles op full detail op 1920x1200.
En dat ging vlotjes. Heb alleen de schaduwen afgezet, want daar lette toch ni op als ge aant racen zijt.

fragske

Legacy Member
rubmifer zei:
dank u :D Het is idd bijna niet te doen. Ik was zelf zo geschrokken dat ik mijn sessie heb afgesloten om te kijken of ik mijn long distance lights wel had geinstaleerd :unsure: Maar ik heb wel al een vlot rondje kunnen afwerken. Redelijk traag wel, maar soit. Liever wat trager dan constant schade oplopen :p

Rijd ge de zaterdag met de 906? :)

Had eerst ook is de ring in het donker geprobeerd maar zonder die long distance lights was da vrij onmogelijk. Wist eigenlijk niet dat ge die kon upgraden hehehe.

Rubmifer

Legacy Member
fragske zei:
Rijd ge de zaterdag met de 906? :)

Had eerst ook is de ring in het donker geprobeerd maar zonder die long distance lights was da vrij onmogelijk. Wist eigenlijk niet dat ge die kon upgraden hehehe.

de 906 of De 911 rsr 3.0. En zelf met de LDL is dat vrijwel niet te doen :p

fragske

Legacy Member
Ik vind da nog reuze meevallen. Zonder ziet ge echt gene zak, dat was echt blind rijden voor mij.

En de 906 blijft nog altijd mijn lievelingsauto :love:

Rubmifer

Legacy Member
fragske zei:
Ik vind da nog reuze meevallen. Zonder ziet ge echt gene zak, dat was echt blind rijden voor mij.

En de 906 blijft nog altijd mijn lievelingsauto :love:

als ge de screen bekijkt kan ik voor mij enkel maar concluderen dat ik bijna niets zie :p

En de 906 is idd een heel toffe wagen. Staat ongveer even hoog als de RSR 3.0 bij mij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan