Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mee zei:http://www.youtube.com/watch?v=tMlQBNNZDh8
Mee onder Vinox
PS: Dit was de laatste keer dat ik een server heb gestart met deze mod + track...
Mee zei:http://www.youtube.com/watch?v=tMlQBNNZDh8
Mee onder Vinox
PS: Dit was de laatste keer dat ik een server heb gestart met deze mod + track...

Mee zei:http://www.youtube.com/watch?v=tMlQBNNZDh8
Mee onder Vinox
PS: Dit was de laatste keer dat ik een server heb gestart met deze mod + track...


rubmifer zei:zaterdag op de Ring, ik was al vergeten hoe donker het was daar snachts. Dat gaat enorm moeilijk worden
http://i37.tinypic.com/j9llhh.jpg
Da ga ik ook eens proberen, ik ken de ring nu redelijk goed, maar het duurt vast geen hele ronde voor ik ergens opplak 
Dat mensen dit irl doen seg... Good luck zou ik zo zeggen bram 
Vinox zei:Da ga ik ook eens proberen, ik ken de ring nu redelijk goed, maar het duurt vast geen hele ronde voor ik ergens opplak
edit: Ok, ik zoek het juiste woord nog, maar completely mental and mad zijn zo dingen die mij te binnen schietenDat mensen dit irl doen seg... Good luck zou ik zo zeggen bram
![]()
Het is idd bijna niet te doen. Ik was zelf zo geschrokken dat ik mijn sessie heb afgesloten om te kijken of ik mijn long distance lights wel had geinstaleerd
Maar ik heb wel al een vlot rondje kunnen afwerken. Redelijk traag wel, maar soit. Liever wat trager dan constant schade oplopen 
rubmifer zei:dank uHet is idd bijna niet te doen. Ik was zelf zo geschrokken dat ik mijn sessie heb afgesloten om te kijken of ik mijn long distance lights wel had geinstaleerd
Maar ik heb wel al een vlot rondje kunnen afwerken. Redelijk traag wel, maar soit. Liever wat trager dan constant schade oplopen
![]()

Dat zet ik ook altijd op lowfragske zei:Heb alleen de schaduwen afgezet, want daar lette toch ni op als ge aant racen zijt.

fragske zei:Rijd ge de zaterdag met de 906?
Had eerst ook is de ring in het donker geprobeerd maar zonder die long distance lights was da vrij onmogelijk. Wist eigenlijk niet dat ge die kon upgraden hehehe.

fragske zei:Ik vind da nog reuze meevallen. Zonder ziet ge echt gene zak, dat was echt blind rijden voor mij.
En de 906 blijft nog altijd mijn lievelingsauto![]()
