Mee
Legacy Member
Wanneer was het close? Zal toch niet lang geduurd hebben...Stancke zei:Alweer een filmpje aan het uploadenHet was opnieuw close...!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer was het close? Zal toch niet lang geduurd hebben...Stancke zei:Alweer een filmpje aan het uploadenHet was opnieuw close...!
Stancke zei:Ik kwam ook amper onder die 1:18, rij ik in de race zelf toch wel een 1:17:1xx en zat ik voor het grotendeel onder de 1:17:6xx :')


Vinox zei:Wie was gr3c0 trouwens? Vlgde keer wa minder tv kijken e vriend
![]()
![]()

maar je ziet, ff niet opletten en vlam ik reed uwe spoiler eraf.Stancke zei:Server is online onder "9 lives" en indien je hem niet ziet, paar keer refreshen![]()
{YA}Gr3c0 zei:Dat was ik
Ja sorry maar het was Top Gear op Canvas en we zaten toch nog in de formatierondemaar je ziet, ff niet opletten en vlam ik reed uwe spoiler eraf.
Top Gear 