Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
Daarnet de snelste tijd van gans den hoop gereden met de cortina op Knotsturp, 1.10.737 :D

Rubmifer

Legacy Member
Mee zei:
Zie maar dat het u straks ook lukt :p

edit: tis toch om 23u te doen hè?

jep.
In de race ga ik die tijden heus niet rijden, zou graag nog wat banden overhebben op het einde :p

Rubmifer

Legacy Member
stoeme connection lost :doh::doh:

edit: blijkbaar lag het aan de host zijn oc die crashte :(
Was wel jammer. Ik reed heel de race in 2e stelling, en kon goed de leider bijhouden, tot ik na een paar ronden achtervolgen toch weer rook uit mijn cortina zag komen :eek: Dan maar wijselijk besloten om het heel wat rustiger te doen, en zo ging de 5 seconden achterstand naar 25 seconden op een halfuurtje. Moest mij nooit zorgen maken voor p2, aangezien Mee en iemand anders heel de tijd op 20 seconden bleven hangen. :p

Mee

Legacy Member
rubmifer zei:
Moest mij nooit zorgen maken voor p2, aangezien Mee en iemand anders heel de tijd op 20 seconden bleven hangen. :p
Ik was juist het gat aan het dichtmaken na meer dan 20 minuten met een Mustang in gevecht te zijn geweest :sad: (en daar veel tijd mee verloor :p).

Rubmifer

Legacy Member
Mee zei:
Ik was juist het gat aan het dichtmaken na meer dan 20 minuten met een Mustang in gevecht te zijn geweest :sad: (en daar veel tijd mee verloor :p).

Rubmifer zei:
Mee zei:
I was just starting to catch up (from 20 to 16 seconds in a lap of 3, then disco :()..

yeah I noticed, but that was because I was sucking so hard those 2 laps :lol: I lost lots of time missing the first corner, and then some more time trying to lap Orges I think. :p

En kom nie af me 'excuses excuses' :tongue:

:p

Rubmifer

Legacy Member
sinds er op de 2e screen dtm wagens rijden zou ik zeggen de DTM2007 mod. Tenzij het een nieuwe mod is.

Vinox

Legacy Member
Juist mijn eerste online race gedaan zie :) Ik maak het mezelf toch soms iets te moeilijk denk ik :unsure: : Historic mod, 30 minuten nordschleife (eerste keer, voorheen enkel op playstation :p), zonder assists... Gefinished op 1 minuut van de laatste, en die kerel was ni heel goed :p Ben al blij dak gefinished ben.

A looootta fun though, eens ge die historic machines doorhebt kunt ge daar echt ongelooflijk mee vliegen, enorm dankbaar die dingen. Kbegin eindelijk een beetje vordering te merken bij mezelf, en das nog het leukste. On to the next one!

Trebby

Legacy Member
die ferrari screens zien er ook geloofwaardig uit op die site.. niet dus! hoeveel ps komt er daar niet aan te pas!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan