Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee zei:Zie maar dat het u straks ook lukt
edit: tis toch om 23u te doen hè?


Dan maar wijselijk besloten om het heel wat rustiger te doen, en zo ging de 5 seconden achterstand naar 25 seconden op een halfuurtje. Moest mij nooit zorgen maken voor p2, aangezien Mee en iemand anders heel de tijd op 20 seconden bleven hangen. 
Ik was juist het gat aan het dichtmaken na meer dan 20 minuten met een Mustang in gevecht te zijn geweestrubmifer zei:Moest mij nooit zorgen maken voor p2, aangezien Mee en iemand anders heel de tijd op 20 seconden bleven hangen.![]()
ad: (en daar veel tijd mee verloor
).Mee zei:Ik was juist het gat aan het dichtmaken na meer dan 20 minuten met een Mustang in gevecht te zijn geweestad: (en daar veel tijd mee verloor
).
Rubmifer zei:Mee zei:I was just starting to catch up (from 20 to 16 seconds in a lap of 3, then disco)..
yeah I noticed, but that was because I was sucking so hard those 2 lapsI lost lots of time missing the first corner, and then some more time trying to lap Orges I think.
![]()


ThaMAN zei:ik krijg een lijstje met auto's van verschillende mods![]()
blaatschaap zei:wa is die mod met die R8?
Ik maak het mezelf toch soms iets te moeilijk denk ik
: Historic mod, 30 minuten nordschleife (eerste keer, voorheen enkel op playstation
), zonder assists... Gefinished op 1 minuut van de laatste, en die kerel was ni heel goed
Ben al blij dak gefinished ben.
rubmifer zei:http://simscreens.blogspot.com/2008/09/rf-hrc-lancia-in-africa.html
Geggo blijft maar verbazen met zijn screens![]()
