Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
ThaMAN zei:
niks persoonlijks tegen jullie eh :p ma kvind da da zo overkomt. als iets superserieus... tis en blijft nog altijd en spel :p

Tbh snap ik eigenlijk niet waarom je dat denkt? Allez, je bent wss nog nooit op de server geweest?

Trebby

Legacy Member
nee idd, ma gwn, kweet nie waardoor maar het geeft zo echt een strenge superserieuze indruk.

ja ok, ik speel ook graag fair play en serieus maar nadien mag er toch wel is wat gelachen worden en als buitenstaander lijkt mij da da daar totaal nie gebeurd:p

kan anders zijn hé, kzeg het gewoon als buitenstaander^^

Stancke

Legacy Member
Zal wel photoshop tussenzit maar die mod ziet er op de andere screens verdomd goed uit.

Mee

Legacy Member
Private_BE zei:
WSGT mod komt zeer binnenkort uit.
Maar als ik die screens zie zoals deze http://img2.abload.de/img/wsgt_june_7m44.png

Zo zalig kan dat er nu toch niet uitzien?
Ziet er beter uit dan GTR Evo terwijl het gemaakt is voor GTR² engine...
Ligt het aan mij of vind ik dat niet zo indrukwekkend?
Ik vind dat er zo... getekend, cartoonachtig uitzien. (vooral de zijkant)

Nie? :unsure:

Rubmifer

Legacy Member
Mee zei:
Ligt het aan mij of vind ik dat niet zo indrukwekkend?
Ik vind dat er zo... getekend, cartoonachtig uitzien. (vooral de zijkant)

Nie? :unsure:

:wtf:

Die mod ziet er grafisch echt prachtig uit. Ik kan niet wachten om die aan de tand te kunnen voelen. Dat hij maar rap uitkomt, want ze willen wagens van die mod gebruiken voor de Zac dit jaar.

Private_BE

Legacy Member
rubmifer zei:
:Ik kan niet wachten om die aan de tand te kunnen voelen. Dat hij maar rap uitkomt, want ze willen wagens van die mod gebruiken voor de Zac dit jaar.

Zeer binnenkort als ik die Shoutbox moet geloven

SHOUTBOX zei:
Cris "september 7 is my Birthday. And the wsgt mod for gtr2 be the best present."

Trebby

Legacy Member
hd4850 :s 8.7 drivers 8.8 drivers geven hier problemen directx laatste versie

systeem een week geleden aangeschaft..

kvind vrij absurd... crysis gaat hier perfect en dit game zegt dat er iets ontbreekt...

Private_BE

Legacy Member
ThaMAN zei:
hd4850 :s 8.7 drivers 8.8 drivers geven hier problemen directx laatste versie

systeem een week geleden aangeschaft..

kvind vrij absurd... crysis gaat hier perfect en dit game zegt dat er iets ontbreekt...

Awel bij mij werkt crysis ook perfect maar GTR Evo doet kut, PC suckt altijd problemen mee :(

Trebby

Legacy Member
ier ook... met mijne pc vroeger 6j oud e maar nooit problemen. hier weekje en constant kut :s

protnie

Legacy Member
ThaMAN zei:
nee idd, ma gwn, kweet nie waardoor maar het geeft zo echt een strenge superserieuze indruk.

ja ok, ik speel ook graag fair play en serieus maar nadien mag er toch wel is wat gelachen worden en als buitenstaander lijkt mij da da daar totaal nie gebeurd:p

kan anders zijn hé, kzeg het gewoon als buitenstaander^^
Het is dan ook anders ^^
het is een goeie mix van serieus en fun.

Mee zei:
Ligt het aan mij of vind ik dat niet zo indrukwekkend?
Ik vind dat er zo... getekend, cartoonachtig uitzien. (vooral de zijkant)

Nie? :unsure:
Wel ik merkte dat eigenlijk ook op :unsure:
Maar da kan ook gewoon aan die bepaalde screen liggen ^^

blaatschaap

Legacy Member
VRL elite? neen
dat het serieus is, jah wa verwachte van een sim?
alsk uw post zo lees kunde volgens mij beter bij arcade racers blijven :)

voor zover ik iets weet over VRL is het echt zeer vriendelijk voor beginners, en ge moet daar nie superserieus zijn, zolang ge maar deftig rijdt (en daarmee bedoel ik nie da ge vooraan moet rijden ;))

Trebby

Legacy Member
meh... lekker ganse pc mogen herinstalleren. wou niet meer opstarten nadat ik een systeemherstel had gedaan voor de installatie van rfactor :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan