Stancke
Legacy Member
ThaMAN zei:niks persoonlijks tegen jullie ehma kvind da da zo overkomt. als iets superserieus... tis en blijft nog altijd en spel
![]()
Tbh snap ik eigenlijk niet waarom je dat denkt? Allez, je bent wss nog nooit op de server geweest?
ma kvind da da zo overkomt. als iets superserieus... tis en blijft nog altijd en spel 


8.7 drivers 8.8 drivers geven hier problemen directx laatste versie

)