Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
Zaterdag is het 2 uur racen op Bathurst (24 uren race), en het is nog steeds zoeken naar een toffe wagen om 2 uur mee te rijden.

Momenteel gaat mijn voorkeur eigenlijk uit naar de Jaguar E-type lightweight. Niet de snelste wagen, maar zeker ook niet traag, en enorm tof om op dit circuit mee rond te bollen. Nu maar hopen als ik deze pak dat ik niet de enigste ga zijn in deze klasse.

Rubmifer

Legacy Member
Mee zei:
Ik ga toch voor GT40 power gaan :unsure:

die gt40 is echt een moeilijke wagen op Bathurst, en daar gaat ge dan 2 uur mee moeten rijden. Good luck zou ik zeggen :unsure: Ik ga nog steeds voor een mix tussen snelheid en plezier. Zoals gezegd wel hopen dat er nog mensen zijn die wagens uit de GTC-65 pakken.

Mee

Legacy Member
Ik vind die toch niet zó moeilijk daar hoor, het is juist opletten geblazen bij het remmen...

Rubmifer

Legacy Member
Mee zei:
Ik vind die toch niet zó moeilijk daar hoor, het is juist opletten geblazen bij het remmen...

DIe wagen ligt mij gewoon niet. Geef mij dan maar de Pantera waarmee ik zeker de gt40 kan mee bestoken :p Moest het een 1 uur race zijn had ik daar misschien mee gereden, maar voor 2 uur wil ik eens wat anders. Ik ben echt benieuwd wat ik met die Jag kan doen als ik er mee ga rijden :D

Volgende week 2 uur Nordschleife, dat wordt 3x zwaarder dan Bathurst :p

Rubmifer

Legacy Member
fragske zei:
En met welke league is dat? :)
Want ik wil daar ook es me mee doen .

geen echte league :)
Maar ik denk dat het momenteel al vrij veel volk is van het forum zelf, en denk niet dat de server een 20 man aankan :p En de mensen op het forum zelf krijgen nog steeds voorrang natuurlijk :p

Maar ik zie dat hier toch vrij veel interesse is in die league: waarom starten we hier gewoon zelf niets op?

Stancke

Legacy Member
rubmifer zei:
Maar ik zie dat hier toch vrij veel interesse is in die league: waarom starten we hier gewoon zelf niets op?

Er kruipt daar vet vies veel tijd in om zoiets op te richten.

Private_BE

Legacy Member
rubmifer zei:
niet op de manier waarop ze dat op het ander forum organiseren.

Ge kunt allesinds al aan Tuner vragen voor een server ;)

Maar die HistoricX mod vind ik niks voor mij.
Dan heb ik liever die moderne raceauto's :p

Mee

Legacy Member
De problemen blijven hetzelfde als de vorige keer:
- te weinig mensen hier op 9lives die echt willen meedoen
- als er genoeg mensen zijn (meer dan 10 vind ik aanvaardbaar) is dat teveel voor de ADSL of Telenetlijntjes in België...

Rubmifer

Legacy Member
Hoe cool zou het wel zijn om zo'n echte league op te richten met de historx mod. Elke klasse die met een minimum aantal wagens vertegenwoordigd wordt enzo. Ik zie het al voor mij :p

Stancke

Legacy Member
rubmifer zei:
Hoe cool zou het wel zijn om zo'n echte league op te richten met de historx mod. Elke klasse die met een minimum aantal wagens vertegenwoordigd wordt enzo. Ik zie het al voor mij :p

Ja, klinkt mooi inderdaad! Of met een andere mod ofzo... Mja, richt het maar op éh, veel tijd en energie kost het en of het dan nog van de grond zal komen, is nog maar de vraag maar ik hou u niet tegen!

Rubmifer

Legacy Member
Stancke zei:
Ja, klinkt mooi inderdaad! Of met een andere mod ofzo... Mja, richt het maar op éh, veel tijd en energie kost het en of het dan nog van de grond zal komen, is nog maar de vraag maar ik hou u niet tegen!

moest ik het zelf oprichten zou het in de eerste plaats toch liefst met die mod zijn :p Maar een league zoals op het ander forum steekt echt niets van moeite. Belangrijkste wat daar gedaan werd is de circuits en formats kiezen. Voor de rest gewoon gezegd dat iedereen kan joinen, en kijk, genoeg volk :p

Maar het is natuurlijk een volledig andere doelgroep dan hier.

fulcoboy

Legacy Member
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om de tijden van de anderen (offline) ook te zien tijdens practice en qualify met de TV Style plugin? Ik kan momenteel alleen men eigen tijd zien maar niet als ik naar een andere wagen zie .

Stancke

Legacy Member
fulcoboy zei:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om de tijden van de anderen (offline) ook te zien tijdens practice en qualify met de TV Style plugin? Ik kan momenteel alleen men eigen tijd zien maar niet als ik naar een andere wagen zie .

ALT+V dacht ik

Rubmifer

Legacy Member
Daarnet nog even de gt40 getest omdat iemand mij gevraagd had welke tijden ik er mee kon rijden. Heb 2 rondjes gedaan, en kwam uit op 2.21.3. In het 2e rondje zat ik wel 6 tienden onder die tijd in de laatste sector,maar ietstje te wijd gegaan in de laatste bocht.

Ik moet zeggen dat ik hem veel toffer rijden vind nu ik hem geprobeerd heb in hood view. In cockpit view ging het zo moeilijk, maar op de hood ging ik heel vlotjes door het mountain gedeelte. De kans zit er wel in dat ik de blauwe ga pakken zaterdag.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan