Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee zei:Goed, want ik pak de rode.
Ik denk dat het bij deze 3 gt40's zal blijven, dus dat valt nog mee. 4 of meer is er wat over. Lage 2:18's...rubmifer zei:Gaara pakt die ook alIk denk dat het bij deze 3 gt40's zal blijven, dus dat valt nog mee. 4 of meer is er wat over.
Wat zijn u tijden eigenlijk?
ad:.


Mee zei:2 uur race op Bathurst met de HistoriX mod: na een uur lig ik op ruim een ronde voor numero 2, besluit de serverman dat hij er genoeg van heeft :ironic:.
dan ook nog in die downhill chicane, ik pak daar die kerb, en plots is het alsof mijn wagen tegen een onzichtbare muur rijdt, en ik sta volledig stil
daar mij dan moeten draaien, en opnieuw 10 seconden kwijt
Dan nog eens vastgezeten in het grind in t1 door ietsje te breed gegaan, en nog eens een 6tal seconden kwijt. Wat een kut eerste stint man. Wanneer ik gewoon mijn rondjes reed merkte ik op de timing dat het verschil tussen mij en Mee status quo bleef wel, dus ik reed op ongeveer hetzelfde tempo wel 
Krab of Curb?rubmifer zei:ik pak daar die kerb![]()
Private_BE zei:Krab of Curb?

rubmifer zei:ik weet dat het curb is, maar ik zeg al heel mijn leven kerb![]()

Het waren maar 20 seconden na enkele ronden, zoveel tijd hebt ge daar nu ook weer niet verloren.rubmifer zei:Zat toen al 25 seconden achter ofzo daardoor![]()
.Mee zei:Ja, echt wel verschrikkelijke circuits :ironic: