Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
Mee zei:
Goed, want ik pak de rode :p.

Gaara pakt die ook al :p Ik denk dat het bij deze 3 gt40's zal blijven, dus dat valt nog mee. 4 of meer is er wat over.
Wat zijn u tijden eigenlijk?

Rubmifer

Legacy Member
Reed ik daarnet nog even een rondje dat niet al te super was, nog teveel foutjes, was het een 2.19.4 :lol:

Mee

Legacy Member
rubmifer zei:
Gaara pakt die ook al :p Ik denk dat het bij deze 3 gt40's zal blijven, dus dat valt nog mee. 4 of meer is er wat over.
Wat zijn u tijden eigenlijk?
Lage 2:18's...

Ik wil de rode :sad:.



:p

Rubmifer

Legacy Member
eindelijk eens een tijd waar ik op kan mikken. Maar wat zijn lage 2.18's? .2 of .5? :p
Een seconde afkrijgen moet zonder al te veel problemen lukken. Daarna zie ik wel.

Alhoewel die tijden eigenlijk van geen belang zijn, aangezien je die nooit gaat rijden in de race zelf, of ge moet al enorm veel risico's nemen. In de race gok ik op tijden van 2.21, 2.22.

En waarom zout ge de rode nie mogen pakken? :p
IK pak zowiezo de blauwe, Gaara de rode. Orges pakt ook een gt40, dat zal dan wss ook een blauwe zijn.

Mee

Legacy Member
2 uur race op Bathurst met de HistoriX mod: na een uur lig ik op ruim een ronde voor numero 2, besluit de serverman dat hij er genoeg van heeft :ironic:.

Rubmifer

Legacy Member
Mee zei:
2 uur race op Bathurst met de HistoriX mod: na een uur lig ik op ruim een ronde voor numero 2, besluit de serverman dat hij er genoeg van heeft :ironic:.

Ik ken Gareth zeer goed, en wist zowiezo dat hij dat niet expres had gedaan. Hij is gecrashed met Jacob, die hem al eerder in de race gehinderd heeft, en hij was gewoon zo gefrustreerd, dat hij het spel afsloot. Hij was wel vergeten dat hij de server hoste. Ik kan er wel inkomen dat ge gefrustreerd wordt als u race telkens door dezelfde persoon verknoeid wordt. Ik weet van mijn eigen dat ik het ook wel zou kunnen gedaan hebben. Hij heeft het zeker niet expres gedaan voor iedereen te kloten.

Anyway, ik ben dus de numero 2 waarover mee het had. Had een vrij goede start, en kon p1 nemen. maar net bij het ingaan van het serieuze mountaingedeelte in die grindbak gegaan, en die zijn een grote bitch op da circuit, en direct al veel tijd verloren. Dan later net voor het knikje naar Chase een misverstand met een andere gt40, en ik krijg een tikje, en opnieuw in de grindbak. Zat toen al 25 seconden achter ofzo daardoor :( dan ook nog in die downhill chicane, ik pak daar die kerb, en plots is het alsof mijn wagen tegen een onzichtbare muur rijdt, en ik sta volledig stil :wtf: daar mij dan moeten draaien, en opnieuw 10 seconden kwijt :woohoo: Dan nog eens vastgezeten in het grind in t1 door ietsje te breed gegaan, en nog eens een 6tal seconden kwijt. Wat een kut eerste stint man. Wanneer ik gewoon mijn rondjes reed merkte ik op de timing dat het verschil tussen mij en Mee status quo bleef wel, dus ik reed op ongeveer hetzelfde tempo wel :(

Mee

Legacy Member
rubmifer zei:
Zat toen al 25 seconden achter ofzo daardoor :(
Het waren maar 20 seconden na enkele ronden, zoveel tijd hebt ge daar nu ook weer niet verloren.
Ik heb trouwens ook behoorlijk wat fouten gemaakt (en 2 aanrijdingen met gedubbelden), juist niet zo'n erge :p.

Rubmifer

Legacy Member
Waarom pakken ze in godsnaam zo'n saaie circuits voor de historx races. DOnnington en Brno :sleep: Gewoon daarom al ga ik wss al niet meedoen. Hadden ze nu echt niets beter kunnen kiezen? :sop:

Rubmifer

Legacy Member
Mee zei:
Ja, echt wel verschrikkelijke circuits :ironic:

Heb ik gezegd dat het verschrikkelijke circuits zijn? Het zijn gewoon niet echt de juiste circuits voor deze wagens, er zijn zoveel meer circuits die meer gepast zijn om met de historx mod op te racen, en veel gavere ook.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan