Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RipTor

Legacy Member
In mijn post stonden ook smileys dus die was ook niet serieus bedoelt.

tieu

Legacy Member
Serieus gasten, stopt aub met jullie gezever.
De comment van Rubmifer was een grapje, als je dat al niet merkt....
Stop met elkaar de kop af te bijten en ga wat rFactor spelen en laat deze thread voor wat hij dient. Jullie zijn precies een bende 12-jarigen.
En btw, VRL is een zeer deftige league met enkele zeer goede piloten die zonder problemen tips geven en setups delen.

PS: deze reply quoten om verder te discussiëren zal geen reactie meer uitlokken van mij, dus bespaar jullie de moeite!

Rubmifer

Legacy Member
tieu zei:
Serieus gasten, stopt aub met jullie gezever.
De comment van Rubmifer was een grapje, als je dat al niet merkt....

danku.

Anyway, deze zaterdag opnieuw race voor ons klein historx league op het zweede Knotsturp. Een korte, maar technische en intensieve baan. En ditmaal mogen we niet zomaar kiezen met welke auto, maar zijn we gebonden aan de TC65 klasse, wat dus wagens zoals de Lotus Cortina, de Alfa, Ford Falcon en Mustang,... De wat tragere wagens dus. Maar op dit circuit is het echt genieten. Ge smijt u wagen van de ene bocht in de andere :D
Voorlopig staat mijn snelste rondje op 1.11.2, maar zo kan ik in de race zeker niet rijden, want na 4 rondjes echt intensief rondjes lappen begon mijn motor al te roken :lol:

Ik ben een onboard filmpje aan het uploaden van het rondje. Eigenlijk is het zelf nog niet helemaal feilloos aangezien ik een paar foutjes heb gemaakt, maar het is wel een tijd waar voorlopig niemand nog aankomt :p

Stancke

Legacy Member
Vanuit welk forum wordt dat eigenlijk georganiseerd die races van die HistorX?

Rubmifer

Legacy Member

Trebby

Legacy Member
mag daar constant iedereen joinen eigelijk? of is et ook zo strict zoals op vrl?

Rubmifer

Legacy Member
ThaMAN zei:
mag daar constant iedereen joinen eigelijk? of is et ook zo strict zoals op vrl?

nee. Zolang je wat deftig kan rijden is in principe iedereen toegelaten. Je bent natuurlijk wel best lid van het forum. Hou er rekening mee dat het gewoon funraces zijn. Er wordt geen stand ofzo bijgehouden, en je kan elke race van wagen veranderen.

Op het einde van het seizoen (volgende week en binnen 2 weken) staan er 2 kleppers te wachten. 2 uur op Bathurst en de Nurburgring, die een periode van 24u zal omvatten. Wordt schitterend :D

Trebby

Legacy Member
azo. welja dat is denk ik het beste voor een beginneling die wat race-ervaring op wil doen zoals mij? :p

enja deftig rijden, ik rij fair en ik doe altijd mn best dusja.. hoe meer ik zal kunnen rijden hoe beter ik word niet?

Rubmifer

Legacy Member
ThaMAN zei:
azo. welja dat is denk ik het beste voor een beginneling die wat race-ervaring op wil doen zoals mij? :p

enja deftig rijden, ik rij fair en ik doe altijd mn best dusja.. hoe meer ik zal kunnen rijden hoe beter ik word niet?

Je hoeft geen speeddevil te zijn om mee te willen doen. JE mag gerust wat trager zijn, zolang je niemand in de weg rijdt is er geen probleem :) Uit ervaring kan ik zeggen dat je het best online leert rijden, liefst met wat ervaren rijders.

Vinox

Legacy Member
Gisteren uitgebreid getest op de Historix mod, ff alle modellen overlopen, en de GT40 en de Capri komen er zoals zovelen zeggen als sterksten uit, maar 't zijn niet mijn favo auto's. De gt40 is leuk om even testosteron style te vlammen over een lang recht stuk, maar dat is het dan ook.

Ik heb ze allemaal geprobeerd, en kben uiteindelijk per toeval terug terecht gekomen bij de twee auto's die ik in 't begin had gekozen. De 911 RSR en de BMW CSL. Qua feeling, handling en charme (toch ook wel een factor in deze mod imo) kan ik mij het best terugvinden in deze twee.

Kblijf er wel bij da't een ubercoole mod is, maar op zijn eigen manier. Hij is moeilijker dan de meeste modernere mods, maar heeft wel 10x zoveel charme. Van de menu interface tot de wagens zelf heb je dat vintage gevoel, en das wel leuk. Bvb mijn eerste ritjes in de GT40, de Stingray en de Pantera waren :eek::love:

Rubmifer

Legacy Member
daarnet eens geprobeerd wat afstand af te leggen met de cortina op Knotsturp, wegens de hoge eisen die het circuit stelt tov de motor.

Een uur racen zal ongeveer 50 laps zijn op dit circuit. Mijn motor hielt het 14 rondjes uit :lol:

protnie

Legacy Member
Hmmm, wa steekt gij daar toch allemaal mee uit? :p
Ik heb nog nooit een kapotte motor gehad of komt dat enkel frequent voor bij die mod?

Rubmifer

Legacy Member
protnie zei:
Hmmm, wa steekt gij daar toch allemaal mee uit? :p
Ik heb nog nooit een kapotte motor gehad of komt dat enkel frequent voor bij die mod?

Ik stel echt voor dat gij op dat circuit eens met de cortina constant voluit gaat. Ge zult wel zien wa ik bedoel :p

protnie

Legacy Member
Eerst de Lambo wat sneller rond Brianza proberen te krijgen maar nog geen tijd gehad om te oefenen :p

protnie

Legacy Member
Voor de een wel (raad keer wie :sad:), voor de andere niet :p

Ik speel dan ook nog maar een 1.5 maand ofzo ^^

protnie

Legacy Member
Spa testrace gedaan en geslaagd, race op spa gedaan, testrace meegedaan op donnington, race op donnington gedaan, testrace op brianza gedaan en morgen de race mee doen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan