Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tieu zei:Serieus gasten, stopt aub met jullie gezever.
De comment van Rubmifer was een grapje, als je dat al niet merkt....


Stancke zei:Vanuit welk forum wordt dat eigenlijk georganiseerd die races van die HistorX?
() zit iedereen op een 'nieuwe' versie:
ThaMAN zei:mag daar constant iedereen joinen eigelijk? of is et ook zo strict zoals op vrl?

ThaMAN zei:azo. welja dat is denk ik het beste voor een beginneling die wat race-ervaring op wil doen zoals mij?![]()
enja deftig rijden, ik rij fair en ik doe altijd mn best dusja.. hoe meer ik zal kunnen rijden hoe beter ik word niet?
Uit ervaring kan ik zeggen dat je het best online leert rijden, liefst met wat ervaren rijders.

protnie zei:Hmmm, wa steekt gij daar toch allemaal mee uit?
Ik heb nog nooit een kapotte motor gehad of komt dat enkel frequent voor bij die mod?
