Zwijger
Legacy Member
Stancke zei:Die Rudy kan inderdaad gas gevenTijdje achter hem gereden toen we alleen waren op de server en die slide gewoon in de bochten.
Die komt toch niet in de R&G Cup bij de WT hé?
Ik denk het wel

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:Die Rudy kan inderdaad gas gevenTijdje achter hem gereden toen we alleen waren op de server en die slide gewoon in de bochten.
Die komt toch niet in de R&G Cup bij de WT hé?

Ma nee gij, de heel goede worden daar niet ingezet of (nadat hij te goed blijkt te zijn) er terug uitgehaald.Stancke zei:Die komt toch niet in de R&G Cup bij de WT hé?
RipTor zei:Goeie mop
Volgend seizoen rijdt ter nen echte piloot mee.
Toen em 13 was Belgisch en Nederlands kampioen karten geweest, europees kampioenschap en duits meegereden met zeer goede resultaten.
Nummer 1 van de wereld in LFS (meeste wereldrecords op zijn naam).
Veel succes
VRL niveau is afgrijselijk hoog hoor. Alle onze interleague events die we ooit hebben gedaan hebben we gewonnen.
' sarcasme kunt ge ook voor u eigen houden.rubmifer zei:zeg gast, twas maar een mopje ook. Sjeezes, chill out.
En LFS is lang niet hetzelfde als de historx mod.
En u 'veel succes' sarcasme kunt ge ook voor u eigen houden.
En wat kan mij dat wat bommen dat het niveau daar hoog ligt? Ik heb trouwens ook nooit gezegd dat het daar laag zou liggen, dus ik zie niet in waarom dat ge dat zegt.
En als ge mij nog nooit zien racen hebt kunt ge ook maar beter u mond houden. (waarmee ik wil niet wil zeggen dat ik goed ben, ik heb er gewoon een hekel aan als mensen dingen zeggen zonder ze de situatie weten.). Ik hoop dat niet iedereen daar zoals u is, anders blijf ik wel bij het digitalracing team, waar ze tenminste niet gaan rond roepen hoe hoog het niveau wel niet is.
Rubmifer out.
en btw: welke Rudy was dat? Want ik heb vanmiddag een halfuurtje op de vrl server gezeten, en daar zat ook een Rudy, maar ik ben zijn achternaam al vergeten.
rubmifer zei:ja sorry, het is niet mijn beste dag vandaag, en ik heb een hekel aan uitspraken zoals bovenstaande. Ik neem wel geen enkel woord terug van wat ik gezegd heb.

rubmifer zei:grootspraak? Ik ben niet diegene die blijft braggen hoe hoog het niveau van de VRL is, en hoe er echte coureurs aan meedoen. Sjeezes, als ge daar al mee moet gaan stoefen. Als ik in een league meedoe is het voor de gezelligheid met mensen die ik ken en goed mee overweg kan, en voor niets anders. Het niveau is voor mij echt niet het belangrijkste.

rubmifer zei:Ik hoop dat niet iedereen daar zoals u is, anders blijf ik wel bij het digitalracing team, waar ze tenminste niet gaan rond roepen hoe hoog het niveau wel niet is.

rubmifer zei:haha, gaaf.
kga ze daar een allemaal onder tafel racen![]()
![]()

fragske zei:Als ge dan toch lange tenen hebt, is het misschien niet verstandig om zoiets te zeggen. Want dan weet ge toch dat ge reacties gaat krijgen![]()

ja inderdaad, ik heb een setup van die Rudy.Private_BE zei:Die mensen zijn allemaal wel plezant ze.
Ze sturen hun setup als ge dat vraagt en ze helpen u zelfs (mij toch) met het samenstellen van een set![]()

Gaat precies niet snel genoeg, dat spul moet naar voren duiken bij het hard remmen, niet zachtjes knielen{YA}Gr3c0 zei:

Bij uw drivers zelf de optie gecombineerde as afzetten. Zoek maar eens bij uw "spelbesturingen" in configuratiescherm...Gameboer zei:Weet er iemand soms als het mogelijk is gas en remmen tegelijkertijd te doen? Als ik nu volle gas rijd en ik raak per ongeluk mijn rempedaal remt hij niet maar hij neemt gwn gas terug. Ik meen da hier ergens gelezen te hebben om da in te stellen dat beide assen afzonderlijk werken? Ik dank u![]()
Als ge nooit met de VRL hebt meegereden kunt ge mss beter zelf uw mond houden ook dan ?rubmifer zei:En als ge mij nog nooit zien racen hebt kunt ge ook maar beter u mond houden.
Tiens... Het zijt gij nochtans die zegt dat ge iedereen van de VRL eens onder tafel komt rijden ?rubmifer zei:anders blijf ik wel bij het digitalracing team, waar ze tenminste niet gaan rond roepen hoe hoog het niveau wel niet is.
RipTor zei:Als ge nooit met de VRL hebt meegereden kunt ge mss beter zelf uw mond houden ook dan ?
Tiens... Het zijt gij nochtans die zegt dat ge iedereen van de VRL eens onder tafel komt rijden ?
Rudy van Buren: na een paar rondjes op Monza 1:40.830 met BES.