Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zwijger

Legacy Member
Stancke zei:
Die Rudy kan inderdaad gas geven:eek: Tijdje achter hem gereden toen we alleen waren op de server en die slide gewoon in de bochten.

Die komt toch niet in de R&G Cup bij de WT hé?

Ik denk het wel:lol:

Mee

Legacy Member
Stancke zei:
Die komt toch niet in de R&G Cup bij de WT hé?
Ma nee gij, de heel goede worden daar niet ingezet of (nadat hij te goed blijkt te zijn) er terug uitgehaald.

Rubmifer

Legacy Member
RipTor zei:
Goeie mop :crazy:

Volgend seizoen rijdt ter nen echte piloot mee.
Toen em 13 was Belgisch en Nederlands kampioen karten geweest, europees kampioenschap en duits meegereden met zeer goede resultaten.
Nummer 1 van de wereld in LFS (meeste wereldrecords op zijn naam).

Veel succes ;)

VRL niveau is afgrijselijk hoog hoor. Alle onze interleague events die we ooit hebben gedaan hebben we gewonnen.

zeg gast, twas maar een mopje ook. Sjeezes, chill out.
En LFS is lang niet hetzelfde als de historx mod.

En u 'veel succes ;)' sarcasme kunt ge ook voor u eigen houden.

En wat kan mij dat wat bommen dat het niveau daar hoog ligt? Ik heb trouwens ook nooit gezegd dat het daar laag zou liggen, dus ik zie niet in waarom dat ge dat zegt.

En als ge mij nog nooit zien racen hebt kunt ge ook maar beter u mond houden. (waarmee ik wil niet wil zeggen dat ik goed ben, ik heb er gewoon een hekel aan als mensen dingen zeggen zonder ze de situatie weten.). Ik hoop dat niet iedereen daar zoals u is, anders blijf ik wel bij het digitalracing team, waar ze tenminste niet gaan rond roepen hoe hoog het niveau wel niet is.

Rubmifer out.

en btw: welke Rudy was dat? Want ik heb vanmiddag een halfuurtje op de vrl server gezeten, en daar zat ook een Rudy, maar ik ben zijn achternaam al vergeten.

Mee

Legacy Member
Met het verkeerde been uit bed gestapt?

Anyway, er zijn idd 2 Rudy's, de ene staat bovenaan de koerskast lijst, de andere... niet.

Zwijger

Legacy Member
rubmifer zei:
zeg gast, twas maar een mopje ook. Sjeezes, chill out.
En LFS is lang niet hetzelfde als de historx mod.

En u 'veel succes ;)' sarcasme kunt ge ook voor u eigen houden.

En wat kan mij dat wat bommen dat het niveau daar hoog ligt? Ik heb trouwens ook nooit gezegd dat het daar laag zou liggen, dus ik zie niet in waarom dat ge dat zegt.

En als ge mij nog nooit zien racen hebt kunt ge ook maar beter u mond houden. (waarmee ik wil niet wil zeggen dat ik goed ben, ik heb er gewoon een hekel aan als mensen dingen zeggen zonder ze de situatie weten.). Ik hoop dat niet iedereen daar zoals u is, anders blijf ik wel bij het digitalracing team, waar ze tenminste niet gaan rond roepen hoe hoog het niveau wel niet is.

Rubmifer out.

en btw: welke Rudy was dat? Want ik heb vanmiddag een halfuurtje op de vrl server gezeten, en daar zat ook een Rudy, maar ik ben zijn achternaam al vergeten.


Gij hebt percies wel hele lange tenen hé.

Rubmifer

Legacy Member
ja sorry, het is niet mijn beste dag vandaag, en ik heb een hekel aan uitspraken zoals bovenstaande. Ik neem wel geen enkel woord terug van wat ik gezegd heb.

Zwijger

Legacy Member
rubmifer zei:
ja sorry, het is niet mijn beste dag vandaag, en ik heb een hekel aan uitspraken zoals bovenstaande. Ik neem wel geen enkel woord terug van wat ik gezegd heb.

Spijtig, want ge zijt zelf begonnen met wat grootspraak. En dan kunt ge er niet tegen dat ze U met een kwinkslag terug op moeder aarde zetten, daar moet ge helemaal niet kwaad om worden. Dat wordt je gewoon naarmate je ouder wordt en je zal er op den duur zelfs mee kunnen lachen. :lol:

Rubmifer

Legacy Member
grootspraak? Ik ben niet diegene die blijft braggen hoe hoog het niveau van de VRL is, en hoe er echte coureurs aan meedoen. Sjeezes, als ge daar al mee moet gaan stoefen. Als ik in een league meedoe is het voor de gezelligheid met mensen die ik ken en goed mee overweg kan, en voor niets anders. Het niveau is voor mij echt niet het belangrijkste.

Zwijger

Legacy Member
rubmifer zei:
grootspraak? Ik ben niet diegene die blijft braggen hoe hoog het niveau van de VRL is, en hoe er echte coureurs aan meedoen. Sjeezes, als ge daar al mee moet gaan stoefen. Als ik in een league meedoe is het voor de gezelligheid met mensen die ik ken en goed mee overweg kan, en voor niets anders. Het niveau is voor mij echt niet het belangrijkste.

Heb ik dat ooit gezegd dan:confused:

Private_BE

Legacy Member
rubmifer zei:
Ik hoop dat niet iedereen daar zoals u is, anders blijf ik wel bij het digitalracing team, waar ze tenminste niet gaan rond roepen hoe hoog het niveau wel niet is.

Die mensen zijn allemaal wel plezant ze.
Ze sturen hun setup als ge dat vraagt en ze helpen u zelfs (mij toch) met het samenstellen van een set :D

Vinox

Legacy Member
Word. 't Zijn stuk voor stuk sympa mensen. Kheb daar al heel veel geleerd, van newb level questions tot serieuze vraagstukken, ze helpen waar ze kunnen en wat ze zeggen klopt meestal wel. En dat niveau, da is wel zo. Het niveau lìgt daar effectief hoog, zeker als ik mijn tijden eens bekijk als complete nieuwkomer, al heb ik de indruk dat het niet zoveel uitmaakt als ik niet zou meekunnen. Kheb mij al zeer goe geamuseerd daar, das't geen da telt, en binnen een paar weken heb ik mijn testrace.

Feit is dat Riptor zich zo niet had moeten uitdrukken, want hij geeft inderdaad een indruk van hoogheidswaan, en dat siert zeker niet.

fragske

Legacy Member
rubmifer zei:
haha, gaaf.
kga ze daar een allemaal onder tafel racen :evil: :p

Als ge dan toch lange tenen hebt, is het misschien niet verstandig om zoiets te zeggen. Want dan weet ge toch dat ge reacties gaat krijgen :p

Rubmifer

Legacy Member
fragske zei:
Als ge dan toch lange tenen hebt, is het misschien niet verstandig om zoiets te zeggen. Want dan weet ge toch dat ge reacties gaat krijgen :p

ik denk dat het dan ook overduidelijk was datdat maar een grapje was hé.

Gameboer

Legacy Member
Ziet er wel indrukwekkend uit!

Weet er iemand soms als het mogelijk is gas en remmen tegelijkertijd te doen? Als ik nu volle gas rijd en ik raak per ongeluk mijn rempedaal remt hij niet maar hij neemt gwn gas terug. Ik meen da hier ergens gelezen te hebben om da in te stellen dat beide assen afzonderlijk werken? Ik dank u :D

protnie

Legacy Member
Private_BE zei:
Die mensen zijn allemaal wel plezant ze.
Ze sturen hun setup als ge dat vraagt en ze helpen u zelfs (mij toch) met het samenstellen van een set :D
ja inderdaad, ik heb een setup van die Rudy.
Ik vond het al enorm zot welke tijden die reed maar als ik hier nu lees dat het een echte piloot is :eek:

Mee

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
http://www.youtube.com/watch?v=EZSvjf7UTnM

Hoeveel zou dit grapje niet kosten hebben? :eek:
Gaat precies niet snel genoeg, dat spul moet naar voren duiken bij het hard remmen, niet zachtjes knielen :p
Gameboer zei:
Weet er iemand soms als het mogelijk is gas en remmen tegelijkertijd te doen? Als ik nu volle gas rijd en ik raak per ongeluk mijn rempedaal remt hij niet maar hij neemt gwn gas terug. Ik meen da hier ergens gelezen te hebben om da in te stellen dat beide assen afzonderlijk werken? Ik dank u :D
Bij uw drivers zelf de optie gecombineerde as afzetten. Zoek maar eens bij uw "spelbesturingen" in configuratiescherm...

RipTor

Legacy Member
rubmifer zei:
En als ge mij nog nooit zien racen hebt kunt ge ook maar beter u mond houden.
Als ge nooit met de VRL hebt meegereden kunt ge mss beter zelf uw mond houden ook dan ?

rubmifer zei:
anders blijf ik wel bij het digitalracing team, waar ze tenminste niet gaan rond roepen hoe hoog het niveau wel niet is.
Tiens... Het zijt gij nochtans die zegt dat ge iedereen van de VRL eens onder tafel komt rijden ?


Rudy van Buren: na een paar rondjes op Monza 1:40.830 met BES.

Rubmifer

Legacy Member
RipTor zei:
Als ge nooit met de VRL hebt meegereden kunt ge mss beter zelf uw mond houden ook dan ?


Tiens... Het zijt gij nochtans die zegt dat ge iedereen van de VRL eens onder tafel komt rijden ?



Rudy van Buren: na een paar rondjes op Monza 1:40.830 met BES.

zeg gast, nogmaals, heb ik ooit ontkend dat het niveau daar laag ligt?
EN als ge die post serieus opneemt is da u probleem, want die was overduidelijk nie serieus bedoelt. moest het serieus bedoelt zijn had ik daar geen smilies achtergezet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan