Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
Gewoon zelf rijden, door iemand te volgen gaat dat niet lukken.

Ik heb de indruk dat gij zo min mogelijk wilt rijden. Als ge heel goed bent en veel ervaring hebt kunt ge meedoen voor de overwinning na een half uurke op een circuit hebben gereden.
Anders moogt ge op enkele uren rekenen om competitief mee te kunnen rijden, ik heb niet de indruk dat gij dat doet :p.

Vinox

Legacy Member
Da is zeker juist Mee. 'k Heb gemerkt dat hoe meer ik op hetzelfde circuit rijdt, en hoe meer ik train in 't algemeen, hoe beter en meer vanzelf het allemaal gaat. Ik probéér elke dag minstens een uur of drie te trainen, na 't werk als de madam nog ni thuis is hè :p

Khad nooit gedacht zoveel plezier te halen uit één auto en één track dagen en dagen na mekaar, maar elke keer dat ge ook maar een 10de van uwen tijd afsnoept doet mij meer plezier dan in Gran Turismo een of ander raceke winnen :)

En plus heb ik die training nodig wil ik mee kunnen zondag. Dat, en een goede constantie voor de race.

protnie

Legacy Member
Ik rijd enorm graag op Monza :D
Alleen de eerste bocht lukt mij nog niet goed, al verschillende rempunten geprobeerd maar geen enkel lukt precies :/
Ik kies het eerst bordje: is te vroeg
volgende ronde het 2de: te laat
ertussen: te vroeg
weer wat verder: te laat

blijven proberen :D

128MB

Legacy Member
Monza doe'k ook graag, snelle chicanes waar je over knalt. ^^

Ja het moeilijkste is de eerste bocht. Oefenen en dat lukt wel :)

Men favo is nog altijd Spa.

Mee

Legacy Member
protnie zei:
Ik rijd enorm graag op Monza :D
Alleen de eerste bocht lukt mij nog niet goed, al verschillende rempunten geprobeerd maar geen enkel lukt precies :/
Ik kies het eerst bordje: is te vroeg
volgende ronde het 2de: te laat
ertussen: te vroeg
weer wat verder: te laat

blijven proberen :D
Die eerste remzone is inderdaad heel moeilijk, enkele meters maken daar het verschil tussen te vroeg of te laat.
Bij mij is het zo'n 10 meter voor het 2de bordje :p.

Vinox

Legacy Member
Ja schat dàt maar eens in aan 300 km/h hè :) Ik rem meestal opt moment dak de donkere remspoorstrook (wa een woord) in het zicht krijg, kom ik meestal perfect uit.

protnie

Legacy Member
Mee zei:
Die eerste remzone is inderdaad heel moeilijk, enkele meters maken daar het verschil tussen te vroeg of te laat.
Bij mij is het zo'n 10 meter voor het 2de bordje :p.
En alst dan keer lukt, mislukt de ronde wel ergens anders ^^
Maar ik geef de moed niet op :woohoo:

128MB

Legacy Member
Heb de Historic mod nog es geprobeert op Brianza classic 3.
2 keer de ophanging kapot gereden van men porschke :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan