Mee
Legacy Member
Gewoon zelf rijden, door iemand te volgen gaat dat niet lukken.
Ik heb de indruk dat gij zo min mogelijk wilt rijden. Als ge heel goed bent en veel ervaring hebt kunt ge meedoen voor de overwinning na een half uurke op een circuit hebben gereden.
Anders moogt ge op enkele uren rekenen om competitief mee te kunnen rijden, ik heb niet de indruk dat gij dat doet
.
Ik heb de indruk dat gij zo min mogelijk wilt rijden. Als ge heel goed bent en veel ervaring hebt kunt ge meedoen voor de overwinning na een half uurke op een circuit hebben gereden.
Anders moogt ge op enkele uren rekenen om competitief mee te kunnen rijden, ik heb niet de indruk dat gij dat doet
.



