Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Delete eens alles van BES en installeer BES opnieuw.128MB zei:Ik heb 2 mismatches met de Bes modwhat to do? reinstal?
128MB zei:Ik heb 2 mismatches met de Bes modwhat to do? reinstal?
Stancke zei:Brecht, Zondag VRL?

Eerst trainen verdorie!Private_BE zei:Misschien maar hebt gij een set, want ik heb er geen...
Stancke zei:Inderdaad, viel mij ook al op bij de vorige race dat er daar precies wel veel crashen?
@Brecht: 1:43 gereden met de Lister
dus in verhouding is het niet zo erg. 
Maar ge reed ook maar met 7 of 8rubmifer zei:valt wel mee hoor, vergeet niet dat dat crashes zijn op op één uur racedus in verhouding is het niet zo erg.
![]()

Mee zei:Maar ge reed ook maar met 7 of 8![]()


Mee zei:Wat een crashes en spins allemaal
Eerst trainen verdorie!
Ge moet eerst de baan en den auto goed kennen, en dan pas moet ge u zorgen maken over een setup.
