Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blaatschaap

Legacy Member
nice :)
ik mocht nie meedoen met de testrace op monza omdak zei dak geen tijd ging hebben voor de echte races, pff :p

Trebby

Legacy Member
lol

rfactor, 25 euro op play.com, zeker goedkoopste plek? :p

hier in belgië nog nergens in ne winkel gezien btw

Stancke

Legacy Member
Mee zei:
Ik zet mijn geld in op zwijger van hier op het forum :p (No offence hè Stancke :p)

Like duh! Zit er nog maar bij van de vorige race dus hoe kan ik dan ingodsnaam al de R&G Cup winnen? Voor de Winter Trophy ga ik wel voor een top 3 in die klasse.

Mee

Legacy Member
Ik heb de R&G cup in mijn eerste seizoen gewonnen :p.
Concurrentie was wel wat minder toen, maar kom :).

Daarmee dat ik er nu niet meer inzit :(.

protnie

Legacy Member
Stancke zei:
Like duh! Zit er nog maar bij van de vorige race dus hoe kan ik dan ingodsnaam al de R&G Cup winnen? Voor de Winter Trophy ga ik wel voor een top 3 in die klasse.
Ik zei dan ook dat ge de WT gaat winnen, niet nu e :p

Trebby

Legacy Member
zijn er hier wat competities online die mensen hier een newbie kunnen aanraden? qua vriendelijkheid en hulp geven aan nieuwe mense etc, dat primeert. ook sja dat er deftig geracet word hé

Trebby

Legacy Member
vrl league vind ik wat pompeus eerlijk gezegd... lijkt mij zo echt iets voor de elite en kvind da gevoel zo.. niet plezant alez.:p

n op die gamer.nl ding blijkbaar enkel gtr2 races die ik vind

Rubmifer

Legacy Member
bij digitalracing maakt men idd enkel gebruik van de Simbin games (gtr² en Race07)

Rubmifer

Legacy Member
ThaMAN zei:
en waar zit jij dan op rubmifer? met die history mod?

Mij kunt ge vinden bij digitalracing
En die historx mod races is geen echte league, meer gewoon serieuze funraces.
DIe is op een ander motorsportforum.

Stancke

Legacy Member
ThaMAN zei:
vrl league vind ik wat pompeus eerlijk gezegd... lijkt mij zo echt iets voor de elite en kvind da gevoel zo.. niet plezant alez.:p

n op die gamer.nl ding blijkbaar enkel gtr2 races die ik vind

elite:lol: Ze zullen u bij iedere league onder tafel rijden, er zitten bij iedere league wel toppers bij. Oefenen en oefenen is de boodschap.

Wie niet waagt, blijft maagd....

protnie

Legacy Member
ThaMAN zei:
vrl league vind ik wat pompeus eerlijk gezegd... lijkt mij zo echt iets voor de elite en kvind da gevoel zo.. niet plezant alez.:p

n op die gamer.nl ding blijkbaar enkel gtr2 races die ik vind
Ik zit daar dus tis zeker en vast niet voor elite ^^

Trebby

Legacy Member
niks persoonlijks tegen jullie eh :p ma kvind da da zo overkomt. als iets superserieus... tis en blijft nog altijd en spel :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan