Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alsof gij te klagen hebtStancke zei:Brianza wordt ook gene vetten hier...

Ik zet mijn geld in op zwijger van hier op het forumprotnie zei:Volgens mij gaat gij de WT R&G cup winnen ze...
(No offence hè Stancke
)Mee zei:Ik zet mijn geld in op zwijger van hier op het forum(No offence hè Stancke
)
Ik zei dan ook dat ge de WT gaat winnen, niet nu eStancke zei:Like duh! Zit er nog maar bij van de vorige race dus hoe kan ik dan ingodsnaam al de R&G Cup winnen? Voor de Winter Trophy ga ik wel voor een top 3 in die klasse.

ThaMAN zei:en waar zit jij dan op rubmifer? met die history mod?
ThaMAN zei:vrl league vind ik wat pompeus eerlijk gezegd... lijkt mij zo echt iets voor de elite en kvind da gevoel zo.. niet plezant alez.![]()
n op die gamer.nl ding blijkbaar enkel gtr2 races die ik vind
Ze zullen u bij iedere league onder tafel rijden, er zitten bij iedere league wel toppers bij. Oefenen en oefenen is de boodschap.Ik zit daar dus tis zeker en vast niet voor elite ^^ThaMAN zei:vrl league vind ik wat pompeus eerlijk gezegd... lijkt mij zo echt iets voor de elite en kvind da gevoel zo.. niet plezant alez.![]()
n op die gamer.nl ding blijkbaar enkel gtr2 races die ik vind