vidiot zei:
Als ge onder stuff een bepaalde sigarettenvulling bedoelt moogt ge gratis binnen!
hoeveel moet ge hebben

? anders maak ik wel een kleine omweg langs onze noorderburen, enkel hopen dat ze me dan deze keer niet flitsten
als ik kan komen kan ik meebrenge:
snes
n64
gameboys
neogeo pocket color
wonderswan color (kheb er wel enkel een jap FFII voor liggen)
master system 1&2
mega drive 1/genesis 3
saturn
game gears
mega cd
atari
commodore
dreamcast
ps2
cube
xbox (loaded met vanalles, requests mogelijk

)
met natuurlijk de bijbehorende games voor deze consoles.
ik kan ook altijd nog een paar dvd'kes meebrengen voor moest er iemand een pauze willen inlassen tijdens het gamen, die lijst staat hier:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/makav3li
ik ga proberen dat weekend vrij te krijgen, maar normaal zal dat geen probleem zijn !
dus je mag me ook toevoegen aan het lijstje
ik zou met de wagen komen (normaal heb ik men nieuwe tegen dan al

) en ik wil gerust nog mensen oppikken onderweg van zele naar mechelen moest er iemand graag willen komen maar geen vervoer hebben.