Archief - Retro meeting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Liverpool

Legacy Member
D-1337 zei:
ik kan liefst niet op een zaterdag.
kan mss van mijn voetbalmatch uit komen maar niet zeker.

Is dan ook misschien 2 dagen en vermits het een lang weekend is is zelfs zondag alleen ook niet slecht...

Zaterdag zou voor mij gewoon beter zijn, dan kan ik mijn bankkaart aan mijn vriendin geven om te gaan shoppen en ben ik heel de dag vrij :lol:

Grtz

Clay

Legacy Member
ik blijf wel niet maffen btw ;)
en dan kom ik ofwel wat later maar kzal er wel vanonder kunnen komen
en dat van het lief , kan de mijne ook mijn bankkaart meegeven.
staat wel geen geld op =x

D-1337

Legacy Member
Liverpool zei:
Is dan ook misschien 2 dagen en vermits het een lang weekend is is zelfs zondag alleen ook niet slecht...

Zaterdag zou voor mij gewoon beter zijn, dan kan ik mijn bankkaart aan mijn vriendin geven om te gaan shoppen en ben ik heel de dag vrij :lol:

Grtz

wou dat ik een lief had :(
en ik zal gewoon wat later zijn denk ik.
no need 2 worry :applause:

vidiot

Legacy Member
Deze mensen zouden dus al komen:

Clay
Liverpool
D-Leet
Drefo
Starstripe
Vidiot
Dafran

D-1337

Legacy Member
okey , na 2 weken inactiviteit

post eens concreet wat je kan meebrengen.
en welke datums niet gaan in de krokusvakantie

InFerNo

Legacy Member
is't zoals een LAN party?

als ik een concrete datum en plaats weet... (kan je die ff poste dan :p ik heb ff geen tijd om 5 pagina's door te zoeken)

Liverpool

Legacy Member
!nFy zei:
is't zoals een LAN party?

als ik een concrete datum en plaats weet... (kan je die ff poste dan :p ik heb ff geen tijd om 5 pagina's door te zoeken)

Locatie = Mechelen in het weekend van 15-16 april (17 april = paasmaandag)

Grtz

red Bulleke

Legacy Member
Ik ben deze topic een beetje uit het oog verloren, maar op mij kunt ge zeker en vast rekenen

Wat ik kan meebrengen :

Amiga 500
Amiga CD32
Atari 2600
Atari 7800
Atari Jaguar
CBS Colecovision
Neo Geo CD
Neo Geop pocket color
PC engine gt
Snes
Nes
N64
...
qua games is er ook vanalles mogelijk.... mensen die komen mogen altijd is gaan zien op de site en eventuele requests pm'en... Ook controllers en nen (fucking small) tv is mogelijk. Gewoon op tijd laten weten da'k alles bij mekaar kan rammelen :p

Solid Snake

Legacy Member
Der is een kennis van mij die iets gelijkaardigs wil doen in een jh. Nuja kunde zo van die arcade bakken ergens huren, en wa kost da dan ongeveer?

En kunde ook zo van die demo standen van XBOX 360 enzo huren?

WarBlade

Legacy Member
Solid Snake zei:
Der is een kennis van mij die iets gelijkaardigs wil doen in een jh. Nuja kunde zo van die arcade bakken ergens huren, en wa kost da dan ongeveer?

En kunde ook zo van die demo standen van XBOX 360 enzo huren?

Arcade kasten huren ? Mja, dunno of ze die verhuren, maar moest da zo zijn zal da een prijzige zaak zijn... :)

Demo standen van XBox 360 ? Beetje te nieuw om op een retromeeting mee af te komen... :)

Solid Snake

Legacy Member
WarBlade zei:
Arcade kasten huren ? Mja, dunno of ze die verhuren, maar moest da zo zijn zal da een prijzige zaak zijn... :)

Demo standen van XBox 360 ? Beetje te nieuw om op een retromeeting mee af te komen... :)

Ja inderdaad wa te nieuw, mo tis nie echt een retro meeting ze. Gewoon veel verschillende consoles en arcade toestellen bij elkaar, dus van oud tot nieuw eigenlijk.

Makaveli

Legacy Member
vidiot zei:
Als ge onder stuff een bepaalde sigarettenvulling bedoelt moogt ge gratis binnen!

hoeveel moet ge hebben :p ? anders maak ik wel een kleine omweg langs onze noorderburen, enkel hopen dat ze me dan deze keer niet flitsten :angry:

als ik kan komen kan ik meebrenge:
snes
n64
gameboys
neogeo pocket color
wonderswan color (kheb er wel enkel een jap FFII voor liggen)
master system 1&2
mega drive 1/genesis 3
saturn
game gears
mega cd
atari
commodore
dreamcast
ps2
cube
xbox (loaded met vanalles, requests mogelijk :p )

met natuurlijk de bijbehorende games voor deze consoles.

ik kan ook altijd nog een paar dvd'kes meebrengen voor moest er iemand een pauze willen inlassen tijdens het gamen, die lijst staat hier:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/makav3li

ik ga proberen dat weekend vrij te krijgen, maar normaal zal dat geen probleem zijn !
dus je mag me ook toevoegen aan het lijstje :)

ik zou met de wagen komen (normaal heb ik men nieuwe tegen dan al :woohoo: ) en ik wil gerust nog mensen oppikken onderweg van zele naar mechelen moest er iemand graag willen komen maar geen vervoer hebben.

vidiot

Legacy Member
Nieuw lijstje:

Clay
Liverpool > MegaCD/Saturn?
D-Leet > SNES
Drefo
Starstripe
Vidiot > Nomad
Dafran
Makavelli > NeoGeo Pocket, Wonderswan, wiet
Red Bulleke > NeoGeo, PC Engine, Jaguar
Kuran > 1950s retro porn, Amiga 500

BiZi, Zebow, Ikarugabhytre, ...?

reetmanhimself

Legacy Member
Mag ik ook komen? ik kan wel nix mee brenge, wan heb mijn NES en games verkocht :(

D-1337

Legacy Member
ik kan meebrengen

snes console
game of 30-40
controllers ervoor

NES console
2 controllers
6 games ofzo

psx met game of 20-30

Gameboy :p

Liverpool

Legacy Member
vidiot zei:
Nieuw lijstje:
Makavelli > NeoGeo Pocket, Wonderswan, wiet

Hela :p

Neenee jk

Ik kan bij deze bevestigen dat ik voor mega cd / saturn kan zorgen en vrij groot aantal spellen... Kzou graag de zero tolerance / lethal enforces 2 laten spelen met de gun maar ik heb enkel zero tolerance. Kweet ook niet welke gun da is? Zou dit kunnen met de menacer?

Grtz

Aja ik kan ook zorgen voor ne 32X met enkele spellen...

WarBlade

Legacy Member
Solid Snake zei:
Ja inderdaad wa te nieuw, mo tis nie echt een retro meeting ze. Gewoon veel verschillende consoles en arcade toestellen bij elkaar, dus van oud tot nieuw eigenlijk.

T'is wel echt een retromeeting... ze... :p :)

vidiot

Legacy Member
WarBlade zei:
T'is wel echt een retromeeting... ze... :p :)

Gijle snapt de snake ni, hij heeft het over een ander meeting, waarvoor ze ook arcadekassen enzo zouden willen. Een meeting van oud tot nieuw...

De Mechelse meeting waarover deze thread gaat is retro-only.

vidiot

Legacy Member
reetmanhimself zei:
Mag ik ook komen? ik kan wel nix mee brenge, wan heb mijn NES en games verkocht :(

Van mij moogt ge komen, ge moet ook eens de mening van de andere vragen hé, ik ken u niet, maar iedereen mag van mij komen...



Nieuw lijstje:

Clay
Liverpool > MegaCD, Saturn
D-Leet > SNES
Drefo
Starstripe
Vidiot > Nomad
Dafran
Makavelli > NeoGeo Pocket, Wonderswan, wiet
Red Bulleke > NeoGeo, PC Engine, Jaguar
Kuran > 1950s retro porn, Amiga 500, NeoGeo Pocket
Vinteg


Nog steeds geen Virtual Boy, Lynx, ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan