Archief - Retro meeting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

drefo

Legacy Member
Kunnen we het mss in paasvakantie houden ik ben eerste week wel naar griekenland :(.Ik kan ne sega en ne snes nu meebrengen en ben bezig met vanalles retro mee te brengen.Misschien ook game cube dat we mariokart met 8 kunnen spelen ofzo maar ben nog opzoek naar ne kabel voor dat te kunnen doen.

drefo

Legacy Member
Ja dat weet ik wel maar met 8 tegelijk spelen is bangelijk :p.ALsk mag van ulle wil ik ook wel komen :)

vidiot

Legacy Member
Van mij mag iedereen komen, als ge maar uw voeten veegt en geen vetpollen op mijn gerief zet :p
Moest het te vol worden kunnen we in shiften werken, 't is hier midden in't stad altijd wat te doen als ge effe weg wilt (Gamemania op 500m enzo).
Binnenkoomen is wel inkom betalen, voor de moeite van iedereen die met zn gerief sleurde en voor eten/drinken.

Mijn bijdrage kan zijn:

-Sega Nomad
-Philips Videopac (om geen Atari te zeggen hoewel dat ook kan)
-misschien ne menacer enzo voor MD
-wat zalige shmups (ofcourse, ikarugabhytre ik verwacht u!)
-wat speciale spellen zoals Mario en Donkey Kong op MD.
-on demand stuff dat ik dan een verdiep lager kan halen.
-...

drefo

Legacy Member
Op hoeveel inkom rekent ge 25 euro ofzo.Ik zal dan wel nog wat eten en cola meebrengen :p ;)

vidiot

Legacy Member
D-1337 zei:
hoeveel moet ge betalen als ge stuff meebrengt

Pfft dat moeten we es berekenen hé. Maar jullie begrijpen dat ik niet alleen ga trakteren. Iets meebrengen is de helft betalen van de anderen ofzo?
Afhankelijk van hoeveel mensen er komen kunnen we zien hoeveel kosten er zijn...
Ook (opklap)tafeltjes en stoelen hebben we misschien nodig...

Wanneer is de paasvakantie juist?

drefo

Legacy Member
Mja ams iedereen wat drank en eten meeneemt en dan betaalt iedereen voor de zolder te mogen gebruiken ;)

Liverpool

Legacy Member
drefo zei:
Mja ams iedereen wat drank en eten meeneemt en dan betaalt iedereen voor de zolder te mogen gebruiken ;)

Best niet, iedereen gelijk voor de wet zo simpel ist :p

D-1337

Legacy Member
eten breng ik wel niet mee :sop:
veel eten ga ik toch wrsch niet doen ^^
En hopen dat bizi komt :(

Liverpool

Legacy Member
:applause: :applause: Kzal is ff zeggen waar ik kan voor zorgen...

* Eender welke console (Sega)
* Games voor deze consoles
(Street Racer / Rock & Roll Racing / Micro machines :bow: / MK / SF...)
* TV
* Controllers a volontéé

Ik vind persoonlijk dat het bete is dat elk een bepaald bedrag geeft en dat we gewoon paar dagen ervoor drank gaan kopen en op dan dag zelf iets bestellen (genoeg pitta/pizza/fritten daar in de buurt) Is mijn gedacht he...

De zolder van de Jan is echt de max, zal zeker de moeite worden ...

Paasvakantie is van 3 apr tot 17 april. Ik ben wel op vakantie van 2 apr tot en met 8 april dus misschien een voorstel om dit te doen tijdens het paasweekend 15-16 april (17 april is congé)

Grtz

Clay

Legacy Member
wiet ook goed ? :unsure:
Wie vertrekt er eigenlijk allemaal in gent dampoort?
Misschien kom ik ook , kan nog wel wat intressante dingen meebrengen.
Zal later inventarisje posten.

Clay

vidiot

Legacy Member
Liverpool zei:
Ik vind persoonlijk dat het bete is dat elk een bepaald bedrag geeft en dat we gewoon paar dagen ervoor drank gaan kopen en op dan dag zelf iets bestellen (genoeg pitta/pizza/fritten daar in de buurt) Is mijn gedacht he...

Paasvakantie is van 3 apr tot 17 april. Ik ben wel op vakantie van 2 apr tot en met 8 april dus misschien een voorstel om dit te doen tijdens het paasweekend 15-16 april (17 april is congé)
Wat eten enzo betreft is het mij gelijk...als we maar tot een compromis komen.
Dat weekend lijkt wel ok.

D-1337

Legacy Member
ik kan liefst niet op een zaterdag.
kan mss van mijn voetbalmatch uit komen maar niet zeker.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan