Archief - Retro meeting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
D-1337 zei:
thanks ,
maar ik en Bizi hebben een Street Fighter vete aan de gang dus kan soms wat raar overkomen :p
zouden mss eerst eens gewone meeting kunnen houden om eventueel al wat af te spreken enzovoort? is maar gedacht eh =)
Grtz

uhu ik maak jullie beide toch hard in... AHUUM.. :D, mijn favoriete vroeger was die met zen electrische schokken daar :D
kheb paar maanden geleden SNK vs Capcom gekocht voor de retro feel, maar kheb der nu nog altijd ni opgespeld oO kga echt es men werk van maken :D
want gamen doek de laatste tijd niemeer veel op men console :( :'(

Ik ga btw maar 1keer kome, niet van vooraf ofzo, tis kwestie van vervoer ;)

D-1337

Legacy Member
Capcom vs SNK vind ik niet zo denderend.
Blanka is de gemuteerde mens uit Streetfighter met zijn elektrische schokken ;)

vinteg

Legacy Member
seg moogen der nu ook huidige consoles binnen zoals xbox en dergelijke of niet?

Liverpool

Legacy Member
vinteg zei:
seg moogen der nu ook huidige consoles binnen zoals xbox en dergelijke of niet?

Vind ik eigenlijk dom... Wat is er dan nog over van de naam retro meeting?

Ik zou het om eerlijk te zijn ook niet te groot zien. Met ne man of 10 ne gansen dag retro gamen is naar mijn mening al fun genoeg... :music:

waffel

Legacy Member
das idd al veel ze 10 man :p:D

maar ik vind toch dat ps2 en al kunnen moet, I mean der zijn toch ook leuke retro games erop? :p:D

@ D-1337, oke doe hem maar mee, maar alleen als je het spel need for speed erop hebt :D:p

vinteg

Legacy Member
tjah tis maar, ik heb weinig games op me kleine collectie retro consoles. ben zelf zo dom geweest om eerst consoles te kopen en dan de games ipv beiden tegelijk. met gevolg dak nu te veel op me geld zit om retro stuff te kunnen kopen :(
merja voor mij zspeelt het geene rol. alsk tijd heb komk zeker is af ^^

Makaveli

Legacy Member
Liverpool zei:
Vind ik eigenlijk dom... Wat is er dan nog over van de naam retro meeting?

op mijn xbox zijn de meeste emulators en bijhorende roms aanwezig :D
maar de consoles zelf zijn natuurlijk altijd plezanter...

Liverpool

Legacy Member
waffelaar zei:
das idd al veel ze 10 man :p:D

maar ik vind toch dat ps2 en al kunnen moet, I mean der zijn toch ook leuke retro games erop? :p:D

Noem me is 1 retro spel op de PS2? (bundels zoals midway enzo ni meegerekend)

D-1337

Legacy Member
zal wel es poll maken wat de community ervan vind.
mij kan het weinig schele aangezien ik toch alleen retro speel en nu ook terug DS ;)
Broer zijn Xbox360 kan mij ook wel bekoren :love:

vinteg

Legacy Member
metal slug
R-type final
gradius
en jawel zelfs tetris ^^
en megaman

drefo

Legacy Member
Ik wil ook wel komen kan snes meebrengen met enkele games waaronder adams family,.... en nog een ouwe sega van mijn neef :)

waffel

Legacy Member
Liverpool zei:
Noem me is 1 retro spel op de PS2? (bundels zoals midway enzo ni meegerekend)

ale wa zegge gy nu... retro spellen avolonté

metal slug eb ik (oja ! waar is de tijd op de arcade kasten :D)
tetris heb ik (game boy :D)
de megamaan reeks
castlevania ebt ge ook ne retro versie van (die hbe ik wel ni)
en de side scroll shooters zoals r-type delta enzowww
en der zijn er wss nog 100 dak nu ni opkom :D

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriyatzzzz

Liverpool

Legacy Member
waffelaar zei:
ale wa zegge gy nu... retro spellen avolonté

metal slug eb ik (oja ! waar is de tijd op de arcade kasten :D)
tetris heb ik (game boy :D)
de megamaan reeks
castlevania ebt ge ook ne retro versie van (die hbe ik wel ni)
en de side scroll shooters zoals r-type delta enzowww
en der zijn er wss nog 100 dak nu ni opkom :D

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriyatzzzz

Ik bedoele nu (om het in uw taaltje te zeggen :p ) dat ps2 spellen geen retro zijn... Er zijn nog genoeg heruitgebrachte games zoals bvb Shinobi, Altered beast,... maar dan wel met andere gameplay en volledig opgepoetst...

Jij spreekt over metal slug of tis precies 50 jaar geleden :D

Als ik tetris wil spelen dan neem ik gewoon mijn game boy die hier nog ergens ligt en dan ga ik niet op de ps2 spelen (die trouwens alleen nog opstaat voor Buzzz tegenwoordig)...

Oh_Yeah

Legacy Member
Hey manne, ik kom dan ook wel af, zenne.
Vooral SNES spelen \o/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan