waffel
Legacy Member
D-1337 zei:thanks ,
maar ik en Bizi hebben een Street Fighter vete aan de gang dus kan soms wat raar overkomen
zouden mss eerst eens gewone meeting kunnen houden om eventueel al wat af te spreken enzovoort? is maar gedacht eh =)
Grtz
uhu ik maak jullie beide toch hard in... AHUUM..
, mijn favoriete vroeger was die met zen electrische schokken daar 
kheb paar maanden geleden SNK vs Capcom gekocht voor de retro feel, maar kheb der nu nog altijd ni opgespeld oO kga echt es men werk van maken

want gamen doek de laatste tijd niemeer veel op men console
:'(Ik ga btw maar 1keer kome, niet van vooraf ofzo, tis kwestie van vervoer



ad:


