Archief - Retro meeting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D-1337

Legacy Member
dernet nog es mijn mortal kombat II en street fighter technieken wat bijgeschaaft. :sop:
en ik kwam tot de veronderstelling dat ik suck :x
Niks lukt nog , zelfs de simpelste fatalities doe ik verkeerd :x
speel wel op hard maar dat doet er niet toe.
Valt wel op hoe n00b die CPU's spelen :/
constant dezelfde tricks enzo.
Maar probleem is , ik begin street fighter te spelen , en dan met rechterschouderknop kunt ge een hard kick doen , terwijl ik dat dan ook bij Streetfighter ga proberen :sop: wat dan uitkomt in een block en een klap op men doos :p this sucks

@ m@m@

Legacy Member
im up for it :niceone:
lang geleden dat ik nog is sf2 gespeeld heb maar vroeger was ik echt unbeatable .met ryu dan wel e:p

D-1337

Legacy Member
gisteren uitgespeelt met Chun-Li
Ryu is echt wel een laffe kloot om tegen te spelen ^^

vidiot

Legacy Member
Deze thread is wat stilgevallen, tijd om er nieuw leven in te blazen want eigenlijk menen bepaalde mensen dit wel serieus. :p

Zoals ik zei wil ik mijn zolder openstellen, schone ruimte maar niet afgewerkt, in de zomer doet dat er niet toe, er is een dakterras enal.
kHeb er met Tom Liverpool ook over gebabbeld.

Dit zijn wat punten:

-Er komt een selecte groep, 15-20 man max.
-Zij die komen brengen iets (uniek) mee dat verband houdt met retrogamen.
-Retrogamen gaat dan tot einde 2D-tijdperk, op 3D vlak mag alleen Saturn en Dreamcast.
-Andere gewenste consoles/objecten: Virtual Boy, NeoGeo, Vectrex, ... met spellen bij. Dus de specialere consoles.
-Vooral rarities, zeldzame dingen, dure spellen, ... zodat iedereen de kans krijgt om nieuwe dingen te zien en bij te leren.
-Standaard consoles die mogen aanwezig zijn: Atari, NES, MD, SNES, SMS
-Mensen die komen betalen geld, 10 Euro ofzo, om drinken en eten te kopen etc.
-De 'happening' kan bv 2 dagen duren, een weekend, mensen mogen zich te maffen leggen als ze willen, drugs en alcohol zijn welkom, hehe.
-Een datum vastleggen.
-Alles moet gebeuren met een open geest, geen gestoef of dikkenekkerij over wat ge al dan niet wilt komen showen.

Dit is't zowat voorlopig, alle voorstellen welkom!
En als dit een paar jaar na elkaar lukt huren we ooit half de Nekkerhal af ;)

grts Vidiot Jan

D-1337

Legacy Member
Thx voor het verdere initiatief Vidiot :niceone:
ik even druk gehad met examens enzo.
ik ga mij er terug weer ff mee bezig houden.

Ik ga hier mijn mail adres posten.
[email protected]

wat doe je?

je mailt :

- je naam , username en leeftijd.
- vanwaar je naar de retro meeting vertrekt
- hoe je zou komen? (bus , trein , auto , ...)
- wat je kan meebrengen
- eventuele ideeën (ruimtes , compo's, ...)
- of je wil overnachten ofzo.

meeting zal wrsch doorgaan in juli-augustus

Liverpool

Legacy Member
Bangelijk initiatief: :p

Beste een exacte dag/weekend afspreken en beginnen plannen...

Ik stel voor dat we een lijst van de mensen maken die willen komen en wat ze kunnen / moeten meebrengen:

- Liverpool: TV, Sega console (eender welke), bepaalde games

Wat ook wel leuk zou zijn is de consoles linken zodat we echt bvb MK - SF - Mariokart - ... kunnen spelen tegen elkaar elk op zen eigen TV

Grtz

ps: Verdere voorstellen zeer zeer welkom en dan zeker de mensen die zeldzame zaken bezitten. Ik wil echt graag ne keer ne VB proberen ma wel laat op den dag dan want koppijn kan ik missen als de pest op zo'n dag :p

Grtz

vidiot

Legacy Member
Meeting zal vroeger zijn dan juni omdat ik in juni/juli/augustus ergens in china/japan/taiwan rondhang...

vidiot

Legacy Member
Liverpool zei:
Wat ook wel leuk zou zijn is de consoles linken zodat we echt bvb MK - SF - Mariokart - ... kunnen spelen tegen elkaar elk op zen eigen TV
Dat doen we best met tvs met scart in/uit aan elkaar te hangen denk ik. Of via videorecorders, kunnen de competities opgenomen worden haha.

D-1337

Legacy Member
is wel nog een vakantie ergens in mei zeker?
stuur gewoon een mailke met bovenstaande zaken en dan maak ik mooie lijst ervan en post die zo snel mogelijk hier.

thx

vidiot

Legacy Member
Ik zou graag hebben dat de mensen die interesse hebben dat hier posten en niet alleen een mailke sturen naar d-leet.
Zo is iedereen op de hoogte.

D-1337

Legacy Member
ik zou dat allemaal mooi en overzichtelijk in een lijstje plaatsen en dit hier posten. Maar als vidiot het niet wil hoeft het voor mij niet meer.

vidiot

Legacy Member
D-1337 zei:
ik zou dat allemaal mooi en overzichtelijk in een lijstje plaatsen en dit hier posten. Maar als vidiot het niet wil hoeft het voor mij niet meer.

wtf? iedereen kan toch gewoon hier posten en we maken hier een lijstje...
dan is iedereen altijd mee van wat er al is etc, dan kan iemand anders nog beslissen van tiens nog geen virtual boy alle vooruit kzal ook afkomen.

Liverpool

Legacy Member
Dus komaan he mensen, wie wil meedoen tis de moment om zich kenbaar te maken want de plaatsen zijn beperkt... Tenzij we de Nekker afhuren natuurlijk :music:

Aan welke datum denken we Jan, al een ideetje?

Misschien proberen ergens tijden de paasvakantie of net erna ofzo, al zeker niet tijdens de examens zeker.

Grtz

D-1337

Legacy Member
allez ja dan :p

ik kan meebrengen :

- 2 snes consoles
- 4 controllers
- 30 cart only's (lijst beschikbaar)

- NES console
- 2 controllers
- Zapper
- paar games

- Gameboy
- 10 games

- Megadrive
- 15 mint en boxed games
- 2 controllers
- play pad

starstripe

Legacy Member
D-1337 zei:
ik zou dat allemaal mooi en overzichtelijk in een lijstje plaatsen en dit hier posten. Maar als vidiot het niet wil hoeft het voor mij niet meer.

:rofl: ok : gij moogt met uwen game boy in de hoek spelen. alleen! :sop:

D-1337

Legacy Member
starstripe zei:
:rofl: ok : gij moogt met uwen game boy in de hoek spelen. alleen! :sop:

gaat gij overal het klein kind uithangen?
Ga gij nog wat Megaman spelen of het standard fanboyke uithangen :ironic:
ik bedoelde daarop dat die lijst niet meer hoefde voor mij ;)
en ik ga straxkes wel met mijn mickey mouse kleerkes en mijn pokemon pet in mijn stapelbedje op mijn gameboy spelen ;) nu blij ?

hatetn

Legacy Member
starstripe zei:
:rofl: ok : gij moogt met uwen game boy in de hoek spelen. alleen! :sop:


ik ga me hem meespelen me ne game boy link:unsure:

pokemon mss
mijn pokemon ownen de uwe
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan