D-1337
Legacy Member
dernet nog es mijn mortal kombat II en street fighter technieken wat bijgeschaaft. 
en ik kwam tot de veronderstelling dat ik suck
Niks lukt nog , zelfs de simpelste fatalities doe ik verkeerd
speel wel op hard maar dat doet er niet toe.
Valt wel op hoe n00b die CPU's spelen :/
constant dezelfde tricks enzo.
Maar probleem is , ik begin street fighter te spelen , en dan met rechterschouderknop kunt ge een hard kick doen , terwijl ik dat dan ook bij Streetfighter ga proberen
wat dan uitkomt in een block en een klap op men doos
this sucks

en ik kwam tot de veronderstelling dat ik suck

Niks lukt nog , zelfs de simpelste fatalities doe ik verkeerd

speel wel op hard maar dat doet er niet toe.
Valt wel op hoe n00b die CPU's spelen :/
constant dezelfde tricks enzo.
Maar probleem is , ik begin street fighter te spelen , en dan met rechterschouderknop kunt ge een hard kick doen , terwijl ik dat dan ook bij Streetfighter ga proberen
wat dan uitkomt in een block en een klap op men doos
this sucks

ok : gij moogt met uwen game boy in de hoek spelen. alleen! 