D-1337
Legacy Member
:applause: Hello beste retro people
In mijn vorige thread zult ge waarschijnlijk al gezien hebben dat liverpool en ik het hadden over eens samen te komen om te retrogamen.
SNES - NES - MEGADRIVE - SATURN - DREAMCAST - ....
We zouden dus een zaal huren ergens,
wat tv's erin zetten, consoles aansluiten en gamen
Kosten zou ik verdelen onder de mensen die komen.
Moest het te kostelijk worden , wil Vidiot zijn kelder in Mechelen ter beschikking stellen voor een goeie 15 man in te gamen. dank alvast
Wanneer dit gebeurt zal iets in de Grote vakantie zijn want dit vergt allemaal wat voorbereiding en werk.
Post hier wat je zou kunnen meebrengen,organiseren enzovoort
WAT HEBBEN WE NODIG?
-Tv's
-games
-consoles
-ruimte
- ...
Grtz
In mijn vorige thread zult ge waarschijnlijk al gezien hebben dat liverpool en ik het hadden over eens samen te komen om te retrogamen.
SNES - NES - MEGADRIVE - SATURN - DREAMCAST - ....
We zouden dus een zaal huren ergens,
wat tv's erin zetten, consoles aansluiten en gamen
Kosten zou ik verdelen onder de mensen die komen.
Moest het te kostelijk worden , wil Vidiot zijn kelder in Mechelen ter beschikking stellen voor een goeie 15 man in te gamen. dank alvast
Wanneer dit gebeurt zal iets in de Grote vakantie zijn want dit vergt allemaal wat voorbereiding en werk.
Post hier wat je zou kunnen meebrengen,organiseren enzovoort
WAT HEBBEN WE NODIG?
-Tv's
-games
-consoles
-ruimte
- ...
Grtz










)