Archief - Retro meeting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vidiot

Legacy Member
Liverpool zei:
Hela :p

Neenee jk

Ik kan bij deze bevestigen dat ik voor mega cd / saturn kan zorgen en vrij groot aantal spellen... Kzou graag de zero tolerance / lethal enforces 2 laten spelen met de gun maar ik heb enkel zero tolerance. Kweet ook niet welke gun da is? Zou dit kunnen met de menacer?

Grtz

Aja ik kan ook zorgen voor ne 32X met enkele spellen...

Dan zal je de blauwe of roze Justifier Gun van Konami nodig hebben, die heb ik hier wel liggen. Misschien werkt de Menacer ook maar met zo'n ding maak je je volkomen belachelijk :p

@ m@m@

Legacy Member
wil ook wel komen
kan meenemen snes en super mario,dreamcast enkele games,
klein tvtje weed en zuip!

vidiot

Legacy Member
Nieuw lijstje:

Clay
Liverpool > MegaCD, Saturn
D-Leet > SNES
Drefo
Starstripe
Vidiot > Nomad
Dafran
Makavelli > NeoGeo Pocket, Wonderswan, wiet
Red Bulleke > NeoGeo, PC Engine, Jaguar
Kuran > 1950s retro porn, Amiga 500, NeoGeo Pocket
Vinteg
@ m@m@ > Dreamcast, TV, wiet, drank

TVs (RF+scart) zijn idd zeer welkom. Ook stoelen/tafels/...

WarBlade

Legacy Member
vidiot zei:
Gijle snapt de snake ni, hij heeft het over een ander meeting, waarvoor ze ook arcadekassen enzo zouden willen. Een meeting van oud tot nieuw...

De Mechelse meeting waarover deze thread gaat is retro-only.

Idd... :D De meeting waar ik het over heb is de retro meeting... :)

Een correcter antwoord: Snake snapt ons niet... aangezien hij in deze thread bezig is over een andere meeting... ;)

Anyway, have fun daar guys (and girls ?), ik kan moeilijk naar iets dergelijks komen omdat:

1. Het nogal ver is... :(
2. Geen zin om beladen en bepakt zo ver te reizen...

drefo

Legacy Member
ik wil tafels en stoelen proberen meebrengen maar ik kom met het openbaar vervoer e ^^.Van die oude strandstoelen zou ik eventuel kunnen meebrengen ;).

Liverpool

Legacy Member
Normaal ga k volgende week bij de Jan eens kijken en dan zullen we duidelijk weten wat er allemaal nodig zal zijn en verdere afspraken maken...

Ik kan ni echt voor tafels / stoelen zorgen maar ik kan er eventueel wel in de buurt ergens ophalen...

Grtz

Makaveli

Legacy Member
WarBlade zei:
Anyway, have fun daar guys (and girls ?), ik kan moeilijk naar iets dergelijks komen omdat:

1. Het nogal ver is... :(
2. Geen zin om beladen en bepakt zo ver te reizen...

van waar moet je komen ? ik wil gerust taxi spelen indien nodig ;)

D-1337

Legacy Member
ja mijn HDD is overleden paar dagen geleden dus zat ik eventjes zonder internet en pc ^^

Maar geen nood , I'm back alive and kicking \o/

Makaveli

Legacy Member
D-1337 zei:
ik kom van Gent
nog iemand?

zele city, ongeveer een 25km van gent.

btw: als we beginnen aan games zoals street fighter, mortal kombat,... -> ik speel die games graag, maar kben der nie echt goe in. dus plz go easy on me :sad: :p

en nog een kleine suggestie, ik heb deel complete romsets liggen die miss intressant zijn voor iemand die nog roms mist ?

D-1337

Legacy Member
ik kan mss meerijden met Astcfx als em komt.
anders zou ik niet weten hoe ik in Mechelen geraak

Makaveli

Legacy Member
D-1337 zei:
ik kan mss meerijden met Astcfx als em komt.
anders zou ik niet weten hoe ik in Mechelen geraak

als het nodig is, laat maar weten. dan pik ik u wel op ze ;)

Makaveli

Legacy Member
drefo zei:
En mij :p ik woon in wichelen kan naar dendermonde komen.

sure ;)

kzal maar een rustig cd'ke zoeken voor onderweg^^ kzou nie willen dat er iemand niet meer kan gamen door een serieuze koppijn aanval :p

D-1337

Legacy Member
:p anders een grote camionet huren.
Best dat iedereen zijn site-lijst met zen games es post.
dat niet iedereen dezelfde games meebrengt?
ik ga wel weinig tot geen boxen van games meepakken, als dat niet geeft.
zou het niet overleven moest er ene naar de knoppen zijn.

Solid Snake

Legacy Member
WarBlade zei:
Idd... :D De meeting waar ik het over heb is de retro meeting... :)

Een correcter antwoord: Snake snapt ons niet... aangezien hij in deze thread bezig is over een andere meeting... ;)

Anyway, have fun daar guys (and girls ?), ik kan moeilijk naar iets dergelijks komen omdat:

1. Het nogal ver is... :(
2. Geen zin om beladen en bepakt zo ver te reizen...

Ik snap het wel, ben geen kalf ze. Maar ik kwam het hier vragen omda ik dan geen zever op mijn kap zou krijgen van een nutteloze tread op te starten enzo. Dusja gewoon effen kort hier komen vragen. Ik zie daar niet echt een probleem in.
En als da nie mocht ofzo. Mijn excuses

vinteg

Legacy Member
ist nu in dendermonde te doen? wel serieus ver verwijderd van mij. mm toch is zien of het gaat lukken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan