Archief - Retro meeting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Liverpool

Legacy Member
Vandaag bij de Vidiot op locatie geweest :niceone:

Dus concreet

* Retro meeting 15-16 april 2006 vanaf 10:00 op zaterdag tot ca 17:00 op zondag
* 5 euro per persoon als soort van inschrijving voor de onkosten en de plaats die de Jan ter beschikking stelt
* Eten en drinken is iedereen vrij in van iets mee te brengen maar ik kan aanraden van op de moment zelf iets te bestellen en/of drank te voorzien... (Vele mogelijkheden binnen wandelafstand int stad)
* 20 a 25 personen zal zeker makkelijk te doen zijn. Meer kan maar dan wordt het iets krapper / gezelliger
* ... Jan ?

Enkele vragen:
* Groot (oud) tapijt/vloerbekleding zullen nog nodig zijn
* Tafels en stoelen zijn er ook nog nodig
* Heeft er iemand ne projector? Zou bangelijk zijn op zijne zolder...
*...

Voorlopige gastenlijst:
Clay
Liverpool
D-Leet
Drefo
Starstripe
Vidiot
Dafran
Makavelli
Red Bulleke
Kuran
Vinteg
@ m@m@

Grtz
Tom

D-1337

Legacy Member
- 5 euro te betalen op voorhand of als ge toekomt zelf ?
- wie blijft er maffen en wie gaat er 1 dag?
- wie heeft er GEEN vervoer

Grtz

vidiot

Legacy Member
5 Euro op voorhand te betalen op reknr. 979-6383633-68, als zekerheid voor ons dat we hier niet onder ons 2 staan te schilderen. Vermeld 'retromeeting+voor-achternaam+nick' op overschrijving.

Starstripe is ondertussen gebanned.
Oh-yeah wou ook wel komen.

Anders moet iedereen die komt nog eens bevestigen, hier of via betaling.
De dag zelf komen zonder verwittiging kan ook natuurlijk.

Het adres is 't Plein 18 in Mechelen.

Slapen kan idd op de zolder, met uw slaapzak of op de vloer.
Stoelen en tafeltjes zijn nog nodig.
Dat van dat vast tapijt of vele grote losse tapijten is wel echt serieus,
ik heb dat nodig, dus alle tapijten welkom op voorhand!

vidiot

Legacy Member
c64 zei:

kHeb er ook één staan, zelfs nog vele spellekes op cassettes.
Als je een werkende commodore cassettespeler hebt mag je die zeker meebrengen!

TipqiE[BE]

Legacy Member
zeker,hoe meer zielen hoe meer vreugd,ik kan da nie voorop zegge of ik kom kmoet da de dagen zelf zien,maar kga toch probere ;)

pieterm

Legacy Member
Zoals eerder aangehaald door D-1337 heb ik op de frontpagina een berichtje geplaatst in verband met de Retro-Meeting.

Ik hoop in ieder geval voor jullie dat er veel reacties zullen volgen!


Met vriendelijke groet,


Pieter

D-1337

Legacy Member
pieterm zei:
Zoals eerder aangehaald door D-1337 heb ik op de frontpagina een berichtje geplaatst in verband met de Retro-Meeting.

Ik hoop in ieder geval voor jullie dat er veel reacties zullen volgen!


Met vriendelijke groet,


Pieter

thanks again mate :applause:

Liverpool

Legacy Member
pieterm zei:
Zoals eerder aangehaald door D-1337 heb ik op de frontpagina een berichtje geplaatst in verband met de Retro-Meeting.

Ik hoop in ieder geval voor jullie dat er veel reacties zullen volgen!


Met vriendelijke groet,


Pieter

Thx Pieter :niceone:

Ga jij niet komen? Je hebt zelf toch ook wel wa retro staan dacht ik :confused:

Grtz

pieterm

Legacy Member
Jep, ik heb inderdaad wat retro staan.

Je bent toen ik pas aan het verzamelen was zelfs nog eens afgezakt naar Elversele :)


'k Ga zelf nog eens kijken of ik kan komen. Zou wel dan maar voor 1 dagje zijn. Ga nog eens zien, maar ik laat het jullie spoedig weten!

Makaveli

Legacy Member
ik kom voor de volle 2 dagen :)
ik kan nog 1 of 2 mensen meenemen moest er nog iemand vervoer nodig hebben , de haltes momenteel zijn : zele, dendermonde, gent en natuurlijk mechelen.

vidiot

Legacy Member
Danku Pieter voor de moeite!
Allé vooruit Makaveli den eerste officiële. :)

:niceone:

:applause:

vidiot

Legacy Member
Wat slapen betreft kan ik wel een paar kussens en dekens voorzien, geen bedden ofzo hé... ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan