Archief - Retro meeting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vidiot

Legacy Member
De onduidelijkheid was wat de bedoeling, grote sprites etc.
De 'noise' word duidelijker naar onder toe.
Je moet ook afstand nemen, dan is alles zeer duidelijk.
Allemaal elementen die ik leuk vond.

Liverpool

Legacy Member
Ik vind persoonlijk die van Vidiot de meest originele... Vragen om misschien de newspost nog eens te uppen...

Grtz

vidiot

Legacy Member
We hebben nog tijd hé.
Niemand anders met naam- en affichevoorstellen?
Komaan beetje creatief zijn hé ;)

:applause:

D-1337

Legacy Member
kzal morgen eens iets schetsen ;)
heb toch engelse week ofzoiets ^^

vidiot

Legacy Member
Als er voldoende inschrijvingen zijn, laat ons zeggen vanaf 15, kunnen we het geld gebruiken voor eten en drank.

Dus inschrijven hé!

D-1337

Legacy Member
ik ga weekje voor de meeting betalen maar ik kom dus ook al zeker ;)

bierman

Legacy Member
Dju toch nu blijkt dat ik dan nog op skiverlof ben anders had je mij zeker mogen verwachten, damn, doen jullie er in de toekomst maybe nog eentje?
Kan vanalles meebrengen (probotector just nog met maat gespeeld)
Veel fun alvast

vidiot

Legacy Member
De eerste Retro Level moet nog beginnen, maar als dat een succes word (waar ik niet aan twijfel, fun gegarandeerd) doen we er natuurlijk nog, misschien meerdere keren per jaar. Dus geen nood, ik vrees dat je nog vaak zult moeten komen!

Hekje

Legacy Member
Kunde der voor mij een paar afprinten en opsturen ? Heb geen printer :D

citrofenwick

Legacy Member
nice, een retromeeting : D
ik zal er enkel prolly niet kunnen geraken wegens te ver en te druk :sad:
(ik heb 2 c64's + veel games en een nes met een game of 5)

Hekje

Legacy Member
OCC20 zeker :D ik kan ni gaan: Italiereis met school :p
Maar naar retromeeting kan ik nog net gaan :D

citrofenwick

Legacy Member
Hekje zei:
OCC20 zeker :D ik kan ni gaan: Italiereis met school :p
Maar naar retromeeting kan ik nog net gaan :D
hmm daar kijk ik niet achter, vorige week 2 weekends na elkaar lans gedaan :p
Als ik kom zal ik het prolly niet ver van te voren kunnen zeggen, mss kan ik met de trein ofzo komen ^^

Hekje

Legacy Member
Das voor u wel gans den andere kant van belgie :D voor mij 15min op de trein :p

vidiot

Legacy Member
Wat zou dat een eer zijn, de Zwamkeizer in hoogst eigen persoon op bezoek!

:bow:

Be there or be ☐ ...

;)

Hekje

Legacy Member
Kopieer deze sig en maak wat reclame ;)
Code:
[CENTER][SIZE="1"][COLOR="Black"][u]Retro Level 1[/u][/COLOR]
[COLOR="White"]Retro VideoGaming Weekend[/COLOR]
[COLOR="Black"]15 en 16 April-Mechelen [/COLOR]
[url=http://users.skynet.be/vidiot/RetroLevel1-20062.jpg][COLOR="White"]AFFICHE[/COLOR][/URL][/SIZE][/CENTER]

bierman

Legacy Member
oww yess, kben de 15 al trug dus dan kan ik de zondag toch nog afkomen waarschijnlijk, ga eerst es aan mijne maat vragen of em mee wil, dan laat ik het wel weten. grtz

red Bulleke

Legacy Member
Aan iedereen die komt.... eigenlijk reken ik erop dat jullie eraan denken om bepaalde games die je van de hand wil doen of dubbel hebben, mee te brengen naar de meeting.... lijkt me aardig om tussen het gamen in wat te traden of te kopen/verkopen nee ?:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan