Archief - Retro meeting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hekje

Legacy Member
Was ik ook aan het denken ... Ik heb namelijk een Megadrive gekocht. Maar ik heb geen games :D Hetzelfde voor de GameGear en Snes :D

@red bulleke: Ik heb u gead op ICQ. voor iets wat jij verkocht denk ik maar ik weet niet meer wat :D

D-1337

Legacy Member
ik ga eens lijstje maken van de games die ik kan meebrengen.
sealed games of doosjes/manuals neem ik wel niet mee.

Grtz

Liverpool

Legacy Member
red Bulleke zei:
Aan iedereen die komt.... eigenlijk reken ik erop dat jullie eraan denken om bepaalde games die je van de hand wil doen of dubbel hebben, mee te brengen naar de meeting.... lijkt me aardig om tussen het gamen in wat te traden of te kopen/verkopen nee ?:D

Ik breng een 25 tal megadrive spellen mee, de meesten compleet...

Grtz

vidiot

Legacy Member
Mijn bijdrage zal vooral komen van Megadrive (450 spellen) en Dreamcast (120+ spellen). Dus daar kan zeker uit geput worden. Dafran kan misschien voor enkele 'specials' zorgen ;).

red Bulleke

Legacy Member
Thanks all :applause:

@ Hekje
Ik zit nog bitter weinig op icq... misschien add je me best op msn
[email protected]

Voor de rest moet je de buy/sell page niet te veel bekijken op mijn site, de laatste update daar is al enkele lichtjaren geleden ;)

D-1337

Legacy Member
ik zal Master System , PSX , SNES en NES games meepakken =)
+ consoles natuurlijk

dafran

Legacy Member
vidiot zei:
Mijn bijdrage zal vooral komen van Megadrive (450 spellen) en Dreamcast (120+ spellen). Dus daar kan zeker uit geput worden. Dafran kan misschien voor enkele 'specials' zorgen ;).

Jan, ik ben niet 100% zeker dat ik wel kan komen, maar ik ga zeker proberen binnen te springen. Natuurlijk mag je wel wat games lenen voor de meeting. Zolang dat ik ze maar in dezelfde staat terug krijg, maar daar heb ik het volste vertrouwen in :-)
Laat jij of Tom anders maar weten welke van m'n games je graag zou hebben, dan smijt ik ze vooraf wel ff binnen. Ik vermoed dat ik al een Alien Soldier MD moet klaarleggen of brengt iemand anders die al mee ?

Jullie weten me te bereiken hé.

D-1337

Legacy Member
zou ook handig zijn dat iedereen een lijstje meeheeft met welke games hij gebracht heeft zodat ge niks kwijtraakt. tenzij ze gelabeled zijn wat ik betwijfel.

vidiot

Legacy Member
kHeb de lokatie stevig opgefrist, op m'n website een fotootje.
Licht, rode zetel, stereoinstallatie, tafeltjes, stoelen, tapijt (!), ...

Liverpool

Legacy Member
vidiot zei:
kHeb de lokatie stevig opgefrist, op m'n website een fotootje.
Licht, rode zetel, stereoinstallatie, tafeltjes, stoelen, tapijt (!), ...

Bangelijk :niceone:

Liverpool

Legacy Member
vidiot zei:
kStel voor dat we zondag afronden rond 16u00.
Goed?

Fine for me... Ik kom waarsch zaterdag redelijk op tijd om mijnen boel af te zetten en zal dan eventueel naar de winkel gaan...

Grtz

vidiot

Legacy Member
Dat is het enige wat ik niet direkt kan doen, shoppen.
Iedereen mag eten en drinken meebrengen.

Graag zou ik meer zicht willen hebben op hoeveel volk er komt (buiten Liverpool, Makaveli, Hekje ('s avonds) en Red Bulleke).

Makaveli

Legacy Member
vanaf welk uur mogen we aankomen ?
zodat kan regelen met d1337 en drefo wanneer ik hen oppik.

@drefo, wanneer kan jij juist aankomen in dendermonde ?

GoodLook

Legacy Member
Gelieve een thread te openen in het daarvoor voorziene forum...

Edited by Liverpool
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan