Archief - Retro meeting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vidiot

Legacy Member
Ik hoop dat de mensen die consoles, tvs, tafeltje, stoelen, ... meebrengen goed op tijd komen, want anders gaat er voor anderen niet veel te zien zijn hé :p
Ik bedenk dan ook dat mensen die alleen zaterdag komen hun gerief terug meenemen en zondag schiet er niks over...
Nuja we zien wel hoe het loopt zeker, de zolder is klaar, nu nog consoles dus (quit essential :p).
Als iemand vroeger wil spullen afzetten, vandaag, morgen, kan hé.

;)

WarBlade

Legacy Member
K'vind da allemaal wel mooi en lijkt ook wel leuk... :) Maar... Ik heb zelf een hele hoop doorheen de jaartjes gespaard en word al gek als iemand een controller laat vallen of gaat rechtstaan om iets te nemen, en dan achter een draad blijft hangen waardoor het hele boeltje bijna of helemaal de vlakte tegen gaat... :p En nu gaan jullie daar al jullie pronkstukjes heen zetten, en een hoop vreemdelingen uitnodigen ?

vidiot

Legacy Member
Mijn persoonlijke collectie- en gameroom is een verdiep lager en op slot ;)
Ik heb een paar 'voze' MD consoles die mogen versleten worden, net als controllers.
We zullen ook maar met 6 man ofzo zijn (voor zover ik er zicht op heb) dus das wel allemaal onder controle te houden denk ik/hoop ik.

red Bulleke

Legacy Member
Bon, 't komt stilaan korter dus ga ik nog ne keer de vraag stellen.

Mochten er bepaalde games zijn die ik bezit en die iemand persé wil uitproberen....gelieve het vandaag of morgen te laten weten.
Check mijn page (jammer genoeg al een tijd geen update meer gedaan maar 't meeste staat er wel op) en stuur me een mailtje of een pm met de gewenste titels

Liverpool

Legacy Member
Mijnen boel staat klaar...

Saturn
Md2
Mcd2
Master System

40 tal games om te spelen en 40 tal games om te ruilen/verkopen...

Ook nog een complete Md2 breng ik mee om te ruilen / verkopen...

Grtz
Tom

Tv gaat lukken, tafel zal echter een probleemke worden om in de auto te krijgen

Grtz

vidiot

Legacy Member
(klap)stoelen anyone?

edit: breng jij 32x console mee tom?
iemand die vectrex/virtual boy kan showen?

D-1337

Legacy Member
SNES console
3 controllers
1 arcade pad/fighter stick
1 scart kabel
1 voeding

games
Alien 3
Disney's Aladdin
Donkey Kong Country
Donkey Kong Country 2
Jurassic Park
Justice League Task Force
Killer Instinct
Lambourghini American Challenge
Lion King
Mario Paint
Mortal Kombat
Mortal Kombat 2
NBA Jam: Tournament Edition
Primal Rage
Shaq Fu
Sim City
Spirou
Street fighter 2
Street fighter 2 Turbo
Super Mario Allstars
Super Mario Kart
Super Mario World
Super Street fighter 2 : The New Challengers
The Legend Of Zelda: A link to the Past
Theme Park
TinTin au Tibet
Ultimate Mortal Kombat 3
Walt Disney's The Jungle Book
Yoshi's Island: Super Mario World 2

psone console
psx console
2 controllers (zit goekope harry potter controller bij :unsure:)
2 mem cards

games
Capcom vs snk Pro
Cool Boarders 2
Crash Bandicoot: Warped
Doom
Driver 2
Duke Nukem: Land of the Babes
FIFA Soccer 2003
Harry Potter and the Sorcerer's stone
Metal Gear Solid
Mortal Kombat Trilogy
Razor Freestyle Scooter
Soul Blade
Street Fighter Collection 2
Tekken 2
Tekken 3
Time Crisis
UEFA Champions League 2000/2001
Ridge Racer : Type 4
Asterix & Obelix : mission cleopatre
Wu - tang : Feel the pain
Liberogrande
Medal of honor
Die hard : Trilogy

Nes console
2 controllers
1 zapper
1 tv kabel (geen scart)

games
Castlevania
Digger T. Rock
Super Mario Bros / Duck Hunt
Teenage Mutant Ninja Turtles

ik kan ook nog een gamecube meebrengen met 2 controllers en 4-5 games ;)

Liverpool

Legacy Member
Misschien een eerste reactie van mij :p

Ik heb niet veel zin in een lange tekst te tikken dus zal het even in korte puntjes proberen samen te vatten...

* Niet zo veel aanwezigen maar daarom niet minder gezellig. Als we het over de 2 dagen bekijken dan is er ca 10 man geweest. Wat het grote voordeel was hierdoor is de gezellige boel die dit veroorzaakte! De aanwezigen snappen me wel.

* Locatie voor dit event was subliem en o zo toepasselijk waarvoor een grote dank u wel aan Jan (Vidiot)! Ook nen dikke merci aan Els die voor het eten heeft gezorgd.

* Tof om iedereen is irl te leren kennen.

* Ik heb dingen gezien en ontdekte die ik totaal niet wist en daar doen we het toch wel voor he :)

* Nog nooit zo veel consoles bij elkaar gezien.

* Maraca's are big big fun!! Thank you SEGA!!

Verder zijn er nog genoeg zaken die we kunnen bespreken denk ik maar dit zijn zo de zaken die in mij opkwamen...

En nu ff auto uitladen!!

Grtz
Tom

vidiot

Legacy Member
Wij (ik & Els) zijn ook zeer enthousiast over deze eerste (mini)meeting, fijn om jullie gezien te hebben!
De betere momenten waren Samba De Amigo met maracas (zolderbalken hebben het overleefd, maracas daarentegen... :p), House of the Dead 2 met twee Desert Eagles (filmpje op komst starring 'Dennoman') en op het einde een paar pittige MK Gold matchkes (Liverpool: 'Hoe hemmek da ding nu weer uit m'n broek gekregen?').

Waren aanwezig: Makavelli, Liverpool, Hekje, Dafran, Red Bulleke, Vidiot en Dennoman.

Ik doe m'n best om zo gauw mogelijk foto's en film op het web te krijgen.

To be continued...

Liverpool

Legacy Member
vidiot zei:
Liverpool: 'Hoe hemmek da ding nu weer uit m'n broek gekregen?'

Was het nu weer Links Links + A of Links Links + B :D Bwa twas fun ma zeker ni te winnen :crazy:

Grtz

vidiot

Legacy Member
Hekje zei:
Van welke "groep" was die muziek van Rez ?

Track Listings
1. Buggie Running Beeps - Keiichi Sugiyama
2. Protocal Rain - Mist
3. Creation The State Of Art - Ken Ishii
4. Rock Is Sponge - Joujouka
5. Fear - Adam Freeland
6. Boss Attacks - Coldcut And Tim Bran
7. Fg Gs - Ebz
8. Octaeder - Oval
9. Creative State - Ken Ishii
10. P Project - Oval

Op deze fantastische site ;) kan je een massa gamemuziek gratis dl-en, waaronder de Rez muziek:
http://gh.ffshrine.org/soundtracks/830
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan