Archief - Retro meeting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blasfie

Legacy Member
lijkt me wel tof, maar k zou moeten zien dak mij zou kunne vrijmaken dan

heb 2*nes(1 ervan 'gemod' voor usa games)(15-20 games), 1*snes(5), 1*gb(die werkt wel nimeer optimaal)/supergb(+-15), en!!! atari 2600 :D (+-10)

vidiot

Legacy Member
blasfie zei:
lijkt me wel tof, maar k zou moeten zien dak mij zou kunne vrijmaken dan

heb 2*nes(1 ervan 'gemod' voor usa games)(15-20 games), 1*snes(5), 1*gb(die werkt wel nimeer optimaal)/supergb(+-15), en!!! atari 2600 :D (+-10)

Je bent welkom met je favoriete stuff!

vinteg

Legacy Member
spijtig dak ni kan komen. zit de 15de nl op sensation white (ticket al ontvangen en al, afgesproken me 20 man dus daar kank ni onderuit) en de 16de gaank wss naar gunkcon om daar de crew nog wat te helpen. sucks big time :(

vinteg

Legacy Member
zijn er feitelijk plannen om da meer te doen als der wa interesse is?

HUSKE

Legacy Member
Zijn er dingen om te eten voorzien, of frituren en dergelijke in de buurt.
Heb namelijk veel honger en kan moeilijk lang zonder eten.
En nee, ben geen vet kalf :D .
Ik wil mss wel komen, maar zou dan eens kijken bij mijn ouders op zolder of daar nog iets ligt.

Ik denk dat ik mijn allereerste console nog wel heb, namelijk PONG in zwart wit :woohoo:.
DAT WAS PAS EEN GAME

vidiot

Legacy Member
Genoeg eten in de buurt: frituur, pitta, pizza, ... of een Match voor inkopen, nachtwinkels, ....

D-1337

Legacy Member
gaat er eigenlijk wel gemaft worden?
op lans ofzo slaapt er toch ook niemand op de eerste dag :p

HUSKE

Legacy Member
D-1337 zei:
gaat er eigenlijk wel gemaft worden?
op lans ofzo slaapt er toch ook niemand op de eerste dag :p

Oh jawel, na een reeks duvels en een flesje wodka ging ik altijd in de auto slapen, die sanderendaags helemaal naar de drank stonk :niceone: .

D-1337

Legacy Member
HUSKE zei:
Oh jawel, na een reeks duvels en een flesje wodka ging ik altijd in de auto slapen, die sanderendaags helemaal naar de drank stonk :niceone: .

wel ik ga niet maffen :applause:
ik ga voor het record retro gamen :unsure:

vidiot

Legacy Member
Op m'n site onder 'pictures' staan drie fotookes van de zolder zoals hij nu is.
Hopelijk is het binnen een maand warmer want hij is (nog) niet geisoleerd. Iemand die zich geroepen voelt?
Ook de vloer zou moeten bedekt worden met tapijten of dergelijke.

blasfie

Legacy Member
ah ja, spijtig ist dan ook net sensation... en uitgaan gaat voor gamen :) (toch bij mij :p)

Hekje

Legacy Member
Het idee is wel kanp. Maar ik vind het redelijk druk en onduidelijk.
Het onderste deel is wel duidelijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan