Archief - Retro meeting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SolidSnake1

Legacy Member
ier sie begot een retro gamer uit ons aller zele, das interressant. Spijtig da ik ni kan komen in de krokusvakantie

vidiot

Legacy Member
vinteg zei:
ist nu in dendermonde te doen? wel serieus ver verwijderd van mij. mm toch is zien of het gaat lukken

Dendermonde? :crazy:
Nee, 't is in Mechelen, da's al iets dichter.

vinteg

Legacy Member
das idd al stukken dichter ^^
had ergens verkeerd gelezen prolly :p

TipqiE[BE]

Legacy Member
mechelen?? daar moet ik nog es over nadenken
ik kan meepakken

dreamcast met over de 100 games,gun,steering wheel,fishing rod (die contests worden grappig ;) !)

n64 (met mariokart natuurlijk)
psx
xbox(burnout revenge pwned)
gamecube (sega soccer slam,mariokart)

ik kan natuurlijk veel meer meepakken,ook kan ik men externe hdd meepakken met full romsets van snes,nes,n64

leg de finale datum es vast hé !! :p

vidiot

Legacy Member
Doe de moeite om heel de topic te lezen, er is gezegd het weekend van 15-16 april.

Dit word niet beschouwd als retro:

n64 (met mariokart natuurlijk)
psx
xbox(burnout revenge pwned)
gamecube (sega soccer slam,mariokart)

'romsets van snes,nes,n64...' > die heeft iedereen liggen, op de retromeeting word er alleen gespeeld op de real thing ;) no fucking emulators en no fucking PeeCees.

Ik heb pas heel de zolder opgeruimd.

Wat ik nodig zou hebben is een zeer groot stuk simpel vast tapijt (geschat 6x15m), donkergrijs ofzo. Kan iemand daaraan geraken?

Ik heb ook al een mooie zetel gezet, lange tafel (3m), kleinere tafeltjes, ...

Tom, wanneer klappen wij nog eens af?

TipqiE[BE]

Legacy Member
dreamcast kwam na de psx en n64 en die is wel retro :wtf:

dan maar mariokart op de snes :lol:

Makaveli

Legacy Member
vidiot zei:
Wat ik nodig zou hebben is een zeer groot stuk simpel vast tapijt (geschat 6x15m), donkergrijs ofzo. Kan iemand daaraan geraken?

hier kan ik wel eens voor horen :)
eind deze week weet ik er wel iets over.

Liverpool

Legacy Member
vidiot zei:
Doe de moeite om heel de topic te lezen, er is gezegd het weekend van 15-16 april.

Dit word niet beschouwd als retro:

n64 (met mariokart natuurlijk)
psx
xbox(burnout revenge pwned)
gamecube (sega soccer slam,mariokart)

'romsets van snes,nes,n64...' > die heeft iedereen liggen, op de retromeeting word er alleen gespeeld op de real thing ;) no fucking emulators en no fucking PeeCees.

Ik heb pas heel de zolder opgeruimd.

Wat ik nodig zou hebben is een zeer groot stuk simpel vast tapijt (geschat 6x15m), donkergrijs ofzo. Kan iemand daaraan geraken?

Ik heb ook al een mooie zetel gezet, lange tafel (3m), kleinere tafeltjes, ...

Tom, wanneer klappen wij nog eens af?

Zou dringend moeten ik weet het... Kristel gaat vanaf morgen terug werken en wanneer ik haar uurrooster ken kan ik zeggen wanneer ik kan. Volgende week misschien naar Putte en kzou den Dave ook moeten zien want ik heb enkele spellen van hem gekocht...

Ik laat iet weten.

Grtz

D-1337

Legacy Member
als we n64 niet als retro zien kunnen we dat voor de dreamcast ook zeggen eh vidiot :p

van mij mag dat erbij :)

vidiot

Legacy Member
Ja PS1 en N64 mag van mij ook...
kGeef wel voorkeur aan bijzondere consoles: virtual boy, neogeo, ...

TipqiE[BE]

Legacy Member
dus dan zijn we wel ff bezig :niceone:

als ik al men dc spellen brand kom ik rond de 150 dus dat is ook wel goed denk ik met al die accesoires,mja kweenie,ge zegt het maar ;)

MaxPowerSSPM

Legacy Member
Misschien wel iets wat in de lijn ligt van waar jullie mee bezig zijn...

Http://www.re-playevent.be

Naar wat ik zoal lees..zijn er misschien geïntresseerden die hieraan willen meewerken? We zijn nog op zoek naar sponsors en consoles..

Het zal niet enkel retro zijn, maar we koppelen er ook nog een heleboel andere dingen aan.

Laat zeker wat horen als dit je intresseert!

TipqiE[BE]

Legacy Member
ik ga men dreamcast ter beschikking stellen voor re-play ;)
die hardcore band zal ook wel gefikst worden ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan