Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vinteg zei:ist nu in dendermonde te doen? wel serieus ver verwijderd van mij. mm toch is zien of het gaat lukken
!)
no fucking emulators en no fucking PeeCees.vidiot zei:Wat ik nodig zou hebben is een zeer groot stuk simpel vast tapijt (geschat 6x15m), donkergrijs ofzo. Kan iemand daaraan geraken?
vidiot zei:Doe de moeite om heel de topic te lezen, er is gezegd het weekend van 15-16 april.
Dit word niet beschouwd als retro:
n64 (met mariokart natuurlijk)
psx
xbox(burnout revenge pwned)
gamecube (sega soccer slam,mariokart)
'romsets van snes,nes,n64...' > die heeft iedereen liggen, op de retromeeting word er alleen gespeeld op de real thingno fucking emulators en no fucking PeeCees.
Ik heb pas heel de zolder opgeruimd.
Wat ik nodig zou hebben is een zeer groot stuk simpel vast tapijt (geschat 6x15m), donkergrijs ofzo. Kan iemand daaraan geraken?
Ik heb ook al een mooie zetel gezet, lange tafel (3m), kleinere tafeltjes, ...
Tom, wanneer klappen wij nog eens af?
D-1337 zei:psx heb ik ook nog wat games voor
stuk of 20 ^^

MaxPowerSSPM zei:
