AssassiN
Legacy Member
eXoz zei:Enorm slecht beeld:
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Nieuwste drivers geïnstalleerd (+ die performance Rage driver)
RageConfig (met MidEnd settings) in C:\Users\Username\AppData\Local\id software\Rage gezet
Dit aan de snelkoppeling toegevoegd: "C:\Program Files\Bethesda Softworks\Rage\Rage.exe" +set com_skipIntroVideo 1 +r_swapInterval 1 +cvaradd jobs_numThreads -1
Iemand nog tips? Het draait wel vlot, geen haperingen enzo maar zoals je ziet is het beeld zelf enorm slecht.
Waarom staat da in C:\users\username\appdata\local\id software\rage?
Da moet normaal onder rage\base staan om dat te kunne lezen.
Dus gewoon onder steam\steamapps\common\rage\base moet je dat .cfg bestand zetten.
.

.