Archief - Rage

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AssassiN

Legacy Member
eXoz zei:
Enorm slecht beeld:
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Nieuwste drivers geïnstalleerd (+ die performance Rage driver)
RageConfig (met MidEnd settings) in C:\Users\Username\AppData\Local\id software\Rage gezet
Dit aan de snelkoppeling toegevoegd: "C:\Program Files\Bethesda Softworks\Rage\Rage.exe" +set com_skipIntroVideo 1 +r_swapInterval 1 +cvaradd jobs_numThreads -1

Iemand nog tips? Het draait wel vlot, geen haperingen enzo maar zoals je ziet is het beeld zelf enorm slecht.

Waarom staat da in C:\users\username\appdata\local\id software\rage?
Da moet normaal onder rage\base staan om dat te kunne lezen.
Dus gewoon onder steam\steamapps\common\rage\base moet je dat .cfg bestand zetten.

Olivier_Twister

Legacy Member
iemand die mij kan helpen..
khem nu rage geinstalleerd op mijn nieuwe laptop en deze wilt nu niet opstarten om één of andere reden.

Olivier_Twister

Legacy Member
j@v zei:
Steam-fout


Je kunt dit spel momenteel niet spelen.
probeer het op een ander moment nog eens.


Man man toch wat een kut spel is me dat en daar moet je 50 euro voor neerleggen.
al 2 dagen krijg ik dat bericht, zeikers gvd.

daarmee dat niet gaat dus bij mij...
2 maal toe geinstalleerd en verwijderd en telkens krijg ik de melding van Rage werkt niet meer, er wordt naar een oplossing gezocht.
WTF?

demon326

Legacy Member
Uitgespeeld op 11 uur en 40 minuten zoiets :cool:.


Einde:
Ik was mijn BFG ammo aan het sparen met de gedachte dat ik nog een boss moest afmaken, maar totaal niets... Het einde zelf is ook maar niets, maar hey, na doom IV krijgen we wel rage: the fall of the authority :unsure:

sele

Legacy Member
benny zei:
Uitgespeeld op 11 uur en 40 minuten zoiets :cool:.


Einde:
Ik was mijn BFG ammo aan het sparen met de gedachte dat ik nog een boss moest afmaken, maar totaal niets... Het einde zelf is ook maar niets, maar hey, na doom IV krijgen we wel rage: the fall of the authority :unsure:

11u40min wa ebde gij zitten doen?al de site missions?

j@v

Legacy Member
psp zei:
daarmee dat niet gaat dus bij mij...
2 maal toe geinstalleerd en verwijderd en telkens krijg ik de melding van Rage werkt niet meer, er wordt naar een oplossing gezocht.
WTF?

Uw fout is; niet de laatste update van uw videokaart geinstalleerd, had het eerst ook en na 2 dagen spelen al stotterend die andere fout.
voor te rotten zo een slecht afgewerkt spel aan de gamers verkopen... GELD GELD GELD zo rap en zo veel mogelijk en de rest kust mijn kl.............

j@v

Legacy Member
j@v zei:
Steam-fout


Je kunt dit spel momenteel niet spelen.
probeer het op een ander moment nog eens.


Man man toch wat een kut spel is me dat en daar moet je 50 euro voor neerleggen.
al 2 dagen krijg ik dat bericht, zeikers gvd.

Heeft hier niemand dan dit probleem of gehad??? is ondertussen dag 3 dat het zo is.

demon326

Legacy Member
j@v zei:
Uw fout is; niet de laatste update van uw videokaart geinstalleerd, had het eerst ook en na 2 dagen spelen al stotterend die andere fout.
voor te rotten zo een slecht afgewerkt spel aan de gamers verkopen... GELD GELD GELD zo rap en zo veel mogelijk en de rest kust mijn kl.............

De game werkte bij ID intern wel goed, het probleem zijn de drivers van nvidia en ati die veelal problemen veroorzaken, en bepaalde configs.. Erger dan Dead Island is het in ieder geval niet :D

rizla +

Legacy Member
benny zei:
De game werkte bij ID intern wel goed, het probleem zijn de drivers van nvidia en ati die veelal problemen veroorzaken, en bepaalde configs.. Erger dan Dead Island is het in ieder geval niet :D

lols, als bij u dead island reteslecht draait moet het wel zo zijn dat het niet altijd aan games of drivers ligt. Dead Island draait bij mij als een juweeltje op een 3/4 jaar oud systeem. :/

Koonut

Legacy Member
rizla + zei:
lols, als bij u dead island reteslecht draait moet het wel zo zijn dat het niet altijd aan games of drivers ligt. Dead Island draait bij mij als een juweeltje op een 3/4 jaar oud systeem. :/
dead island ziet er dan op zijn minst ook al 4 jaar uit

alilsneaky

Legacy Member
Speel mss dead island langer dan 1 uur dan, het ziet er heel goed uit eens je van t strand af bent en naar t hotel gaat.

De textures in rage en de mmo stijl quest hubs zijn echt wel zielig in rage trouwens, wie speelt nu een ID game om downtime te hebben en idiote fetch quests te spelen.

demon326

Legacy Member
alilsneaky zei:
Speel mss dead island langer dan 1 uur dan, het ziet er heel goed uit eens je van t strand af bent en naar t hotel gaat.

De textures in rage en de mmo stijl quest hubs zijn echt wel zielig in rage trouwens, wie speelt nu een ID game om downtime te hebben en idiote fetch quests te spelen.

Dit is een nadeel van de megaxture tech, voor de release heeft ID(carmack) gezegd dat er mss een HD texture pack komt:).

Olivier_Twister

Legacy Member
j@v zei:
Uw fout is; niet de laatste update van uw videokaart geinstalleerd, had het eerst ook en na 2 dagen spelen al stotterend die andere fout.
voor te rotten zo een slecht afgewerkt spel aan de gamers verkopen... GELD GELD GELD zo rap en zo veel mogelijk en de rest kust mijn kl.............

Probleem is dat ik geen andere driver kan installeren daar ik met een Laptop zit te werken die geen andere drivers van ATI wilt herkennen pfft..
Je gaat me nu toch niet zeggen dat ik dit spel gekocht hebt om niet mee te kunnen doen eh :)

FalconGX

Legacy Member
psp zei:
Probleem is dat ik geen andere driver kan installeren daar ik met een Laptop zit te werken die geen andere drivers van ATI wilt herkennen pfft..
Je gaat me nu toch niet zeggen dat ik dit spel gekocht hebt om niet mee te kunnen doen eh :)

Wa zijn de specs van u laptop mss?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan