Archief - Rage

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ÆN!M4

Legacy Member
Buiten die texture problems is het een echt vermakelijk spel, vooral dat je meer dan 2 wapens kan dragen :D

Nu even die nvidia fix testen.

Highlander

Legacy Member
steam had vanmorgen een nieuwe patch vsync opties zijn nu ingame aanwezig spel loopt zeer goed nu

Chriskepoe

Legacy Member
Highlander zei:
steam had vanmorgen een nieuwe patch vsync opties zijn nu ingame aanwezig spel loopt zeer goed nu

het loopt beter, maar krijg toch nog af en toe van die screen glitches :)

rohan

Legacy Member
Krijg de volgende foutmelding na het beginfilmpje:
A sign-in change has occurred. You have been returned to the title screen.

Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen!
Grtz

PAC

Legacy Member
nTFs zei:
CCC is Catalyst Control Center waar je de instellingen van je videokaart regelt.
Daar ga je naar spellen - 3D toepassingsinstellingen - wachten op verticale verversing aan

+r_swapinterval 1 is gewoon wat extra tekst dat je achter je rage snelkoppeling zet.
Snelkoppeling rage - eigenschappen - dan bij doel voeg je +r_swapinterval 1 toe achter rage.exe - toepassen.

Thx.
Ma heb juist de patch geinstalleerd en alles loopt vloeiend en perfect.

Jimmypop

Legacy Member
ik heb nu die kruisboog gekregen maar ben nu dus een wapen kwijt (het gewone pistool) hoe kan ik dit terug vinden ?? (had er juist munitie voor gekocht)

AssassiN

Legacy Member
Jimmypop zei:
ik heb nu die kruisboog gekregen maar ben nu dus een wapen kwijt (het gewone pistool) hoe kan ik dit terug vinden ?? (had er juist munitie voor gekocht)

Druk op tab en krijg je een scherm waarbij je uw inventory, wapens, quests en stats kunt zien. Onderaan dat scherm heb je icoontjes waarop je moet drukken op te kunnen wisselen daar tussen.

Je kan alle wapens dragen, maar je kan maar tussen 4 wapens wisselen tijdens het spelen. Dus als je op de wapens-tab staat kan je het wapen selecteren dat je wilt en je klikt dan op "assign", dan dubbelklik je op het wapen da je wilt vervangen in het groepje rechts.

nTFs

Legacy Member
Kruisboog is leuk voor stealth maar ik kom liever ergens binnen guns blazing.
Vooral dan met de rocket launcher.

Phoo

Legacy Member
die patch lost veel op, maar mijn textures van dichtbij zijn nog altijd low :|

Essit

Legacy Member
Humz ...

Net als het lijkt dat het spel op gang begint te komen krijg je gewoon de laatste missie en hup gedaan, een zwak en gerushed einde toch wel...

Er zijn dus maar 2 towns, en de meeste locaties kan je 2 keer doen voor verschillende missies maar daar blijft het dan ook bij. Als je wat goed speelt duurt dit spel dan ook niet langer dan 10 uur, toch wat kort.

demon326

Legacy Member
Essit zei:
Humz ...

Als je wat goed speelt duurt dit spel dan ook niet langer dan 10 uur, toch wat kort.

10 uur? Dat is wel zeer weinig, dan zit ik nu al op de helft :sop:

Drokz

Legacy Member
Beter na de patch?? Goed voor julle maar is hier nu onspeelbaar geworden. Daarvoor was het ergelijk maar speelbaar. Nu wil ik gewoon mijn geld terug !!

morph123

Legacy Member
EINDELIJK rage is speelbaar... tot ik wil saven of er een ander gebied moet geladen worden. :sop:

Spider

Legacy Member
dus als ik het versta is eer een patch uit gekomen voor Rage?

lan iemand daar een linkje voor plaatsen want ik vind die nergens :s

nTFs

Legacy Member
Spider zei:
dus als ik het versta is eer een patch uit gekomen voor Rage?

lan iemand daar een linkje voor plaatsen want ik vind die nergens :s

Wordt toch automatisch bijgewerkt op Steam...of je moet de minder legale versie hebben..

rico

Legacy Member
nog altijd niks hier ze. textures laden gewoon super traag en spel hakkeld kei hard!

mijas65

Legacy Member
nTFs zei:
Wordt toch automatisch bijgewerkt op Steam...of je moet de minder legale versie hebben..

enigste manier om miskopen als deze niet te doen , ...

demon326

Legacy Member
Ik heb door die config file zowel voor, als na de patch geen problemen, steady@60 fps...

aageon - DC

Legacy Member
Ik moet eerlijk toegeven dat het een saaie ervaring was voor mij. Net dat het spel lekker begint te worden stopt het...
Kleine 6 uur en dan heb ik nog alle races gedaan :-/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan