Archief - Rage

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hellcats

Legacy Member
Mijn key werkt niet op steam :(


Edit:Mss omdat de game maar unlocked binnen de 11u?

{YA}Gr3c0

Legacy Member
yannick zei:
Ik ga hier even wat info zetten voor de mensen die Rage nog moeten installeren. Momenteel heb ik alles draaien met high-res textures en zonder enige vorm van artifacts, alsook aan een vlotte 60 fps.

Specs:
I7 930 @ 4Ghz
8GB DDR 3 (exacte mhz en timing vergeten)
Ati HD 5950

Zoals je ziet, zeker niet de beste pc.

Wat je nodig hebt is een zelfgemaakte cfg file, in deze link staat in hoe je dit doet, alsook de inhoud.

Het enigste dat ik hieraan nog veranderd heb is (zelf gebruik ik de high-end config settings):
seta r_multiSamples "16"
seta m_smooth "0" (zelf erbij gevoegd)
seta r_useRenderThread "1" // 0 Disable or 1 Enable threaded rendering useful for newer cards to increase performance.
seta r_displayRefresh "60" //keep it so the engine doesn't double render a frame

Meer informatie over de high-res textures vind je hier (deze tweaks zijn al toegevoegd bij de uitleg op de vorige link)
Alvast veel succes :).

Ik heb gedaan wat men zegt op het forum van steampowered, door een txt file te maken met als benaming rageconfig.cfg en die text (Config Settings for High-end systems) (Het draait zeer vlot zelfs) van op hun site te kopieren en te plakken, maar ik heb nog steeds last van textures pop ups ook al valt het soms niet zo vel op.

Specs:

Q6600 Stock
8 Gig Ram
GTX 285

yannick

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Ik heb gedaan wat men zegt op het forum van steampowered, door een txt file te maken met als benaming rageconfig.cfg en die text (Config Settings for High-end systems) (Het draait zeer vlot zelfs) van op hun site te kopieren en te plakken, maar ik heb nog steeds last van textures pop ups ook al valt het soms niet zo vel op.

Specs:

Q6600 Stock
8 Gig Ram
GTX 285

Hebde de cachemap zelf aangemaakt? C:\Users\username\AppData\Local\id software\rage. Datgene in het vet moest ik zelf nog aanmaken.

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?p=25497361#post25497361

{YA}Gr3c0

Legacy Member
sele zei:
AppData\Local vind ik dus niet e,ik vind mijn user name ma da is het ook of kan iemand da is int nederlands posten?want ik vind het echt niet :(

Optie-Extra-Verborgen bestanden weergeven

@yannick

neen dat heb ik niet gedaan, zal dat es ff aanmaken.

edit: ...\Id Software\rage is al aangemaakt geweest

sele

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Optie-Extra-Verborgen bestanden weergeven

@yannick

neen dat heb ik niet gedaan, zal dat es ff aanmaken.

edit: ...\Id Software\rage is al aangemaakt geweest

stat niet verborgen,en als ik in men user name map zit dan heb ik documenten fotos enzo.... juist ?

{YA}Gr3c0

Legacy Member
sele zei:
stat niet verborgen,en als ik in men user name map zit dan heb ik documenten fotos enzo.... juist ?

Klopt, maar die map appdata staat wel verborgen en die kan je pas zien als je bij extra-mapopties-weergave-verborgen bestanden weergeven aanvinkt.

sele

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Klopt, maar die map appdata staat wel verborgen en die kan je pas zien als je bij extra-mapopties-weergave-verborgen bestanden weergeven aanvinkt.

amai heb moeten google voor te weten waar je da moest aanpassen om die mappen te kunne zien in win 7

Cinnead

Legacy Member
sele zei:
amai heb moeten google voor te weten waar je da moest aanpassen om die mappen te kunne zien in win 7

Beetje laat om dit nu te posten maar ge kunt toch gewoon windows knop + R induwen, appdata intikken en dan enter duwen ?

Utred

Legacy Member
Game wil gewoon niet werken. Ik heb meer dan de recommended specs. Intro gaat vlot, dan begint het spel en het gaat aan 1 frame om de 5 seconden ofzo. Het duurt minutenlang voor de naam van het level er zelfs maar is opgekomen.

Hayrus

Legacy Member
Probeer eens andere resolutie, dat is iets wat bij mij meestal werkt.

mijas65

Legacy Member
hoe durven ze dit te releasen :s

pc crasht of start van zelf opnieuw op ... pop up waaaaaaalgelijk WTF :s

soms veel flikkering ...

yannick

Legacy Member
mijas65 zei:
hoe durven ze dit te releasen :s

pc crasht of start van zelf opnieuw op ... pop up waaaaaaalgelijk WTF :s

soms veel flikkering ...

De moeite al gedaan om deze thread is door te nemen, kheb geen problemen meer zenne :).

Veperas

Legacy Member
vandaag gekocht op ps3 en kvind het een nice spel maar er zit 1 GROTE fout in dat mij ongelooflijk stoort namelijk de textures die telkens opnieuw moeten laden voor uwe neus. Telkens ik mij omdraai zie ik de textures nog laden wat ongelooflijk irritant is nuja hopelijk komt daar snel een patch voor uit

MegaMentor

Legacy Member
yannick zei:
Ik ga hier even wat info zetten voor de mensen die Rage nog moeten installeren. Momenteel heb ik alles draaien met high-res textures en zonder enige vorm van artifacts, alsook aan een vlotte 60 fps.

Specs:
I7 930 @ 4Ghz
8GB DDR 3 (exacte mhz en timing vergeten)
Ati HD 5950

Zoals je ziet, zeker niet de beste pc.

Wat je nodig hebt is een zelfgemaakte cfg file, in deze link staat in hoe je dit doet, alsook de inhoud.

Het enigste dat ik hieraan nog veranderd heb is (zelf gebruik ik de high-end config settings):
seta r_multiSamples "16"
seta m_smooth "0" (zelf erbij gevoegd)
seta r_useRenderThread "1" // 0 Disable or 1 Enable threaded rendering useful for newer cards to increase performance.
seta r_displayRefresh "60" //keep it so the engine doesn't double render a frame

Meer informatie over de high-res textures vind je hier (deze tweaks zijn al toegevoegd bij de uitleg op de vorige link)
Alvast veel succes :).

Nog steeds pop in, framedrops, en na 5 mins al een crash. What a mess this game is.

Thin Liz

Legacy Member
mentor0 zei:
Nog steeds pop in, framedrops, en na 5 mins al een crash. What a mess this game is.

Blijkbaar is dit spel echt niet gemaakt voor op PC en is het een cheap port (als ze het al zelf toegeven wil dat al wat zeggen). Toch nog even wachten op een deftige patch en tot de prijs gehalveerd is, en dan misschien koop ik het wel. Het is blijkbaar wel een goed game (op console voorlopig), dus mits wat werk kan het wat worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan