sele
Legacy Member
yannick zei:
dat zijn de drivers die bij mij crash geeft maar zal ze nog eens testen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yannick zei:
yannick zei:Ik ga hier even wat info zetten voor de mensen die Rage nog moeten installeren. Momenteel heb ik alles draaien met high-res textures en zonder enige vorm van artifacts, alsook aan een vlotte 60 fps.
Specs:
I7 930 @ 4Ghz
8GB DDR 3 (exacte mhz en timing vergeten)
Ati HD 5950
Zoals je ziet, zeker niet de beste pc.
Wat je nodig hebt is een zelfgemaakte cfg file, in deze link staat in hoe je dit doet, alsook de inhoud.
Het enigste dat ik hieraan nog veranderd heb is (zelf gebruik ik de high-end config settings):
seta r_multiSamples "16"
seta m_smooth "0" (zelf erbij gevoegd)
seta r_useRenderThread "1" // 0 Disable or 1 Enable threaded rendering useful for newer cards to increase performance.
seta r_displayRefresh "60" //keep it so the engine doesn't double render a frame
Meer informatie over de high-res textures vind je hier (deze tweaks zijn al toegevoegd bij de uitleg op de vorige link)
Alvast veel succes.
{YA}Gr3c0 zei:Ik heb gedaan wat men zegt op het forum van steampowered, door een txt file te maken met als benaming rageconfig.cfg en die text (Config Settings for High-end systems) (Het draait zeer vlot zelfs) van op hun site te kopieren en te plakken, maar ik heb nog steeds last van textures pop ups ook al valt het soms niet zo vel op.
Specs:
Q6600 Stock
8 Gig Ram
GTX 285
yannick zei:Hebde de cachemap zelf aangemaakt? C:\Users\username\AppData\Local\id software\rage. Datgene in het vet moest ik zelf nog aanmaken.
[SUPPORT]Rage Issues, Bugs And Fixes Thread - Page 9 - Steam Users' Forums

sele zei:AppData\Local vind ik dus niet e,ik vind mijn user name ma da is het ook of kan iemand da is int nederlands posten?want ik vind het echt niet![]()
{YA}Gr3c0 zei:Optie-Extra-Verborgen bestanden weergeven
@yannick
neen dat heb ik niet gedaan, zal dat es ff aanmaken.
edit: ...\Id Software\rage is al aangemaakt geweest
sele zei:stat niet verborgen,en als ik in men user name map zit dan heb ik documenten fotos enzo.... juist ?
{YA}Gr3c0 zei:Klopt, maar die map appdata staat wel verborgen en die kan je pas zien als je bij extra-mapopties-weergave-verborgen bestanden weergeven aanvinkt.
sele zei:amai heb moeten google voor te weten waar je da moest aanpassen om die mappen te kunne zien in win 7
Hayrus zei:Probeer eens andere resolutie, dat is iets wat bij mij meestal werkt.

mijas65 zei:hoe durven ze dit te releasen![]()
pc crasht of start van zelf opnieuw op ... pop up waaaaaaalgelijk WTF
soms veel flikkering ...
.yannick zei:Ik ga hier even wat info zetten voor de mensen die Rage nog moeten installeren. Momenteel heb ik alles draaien met high-res textures en zonder enige vorm van artifacts, alsook aan een vlotte 60 fps.
Specs:
I7 930 @ 4Ghz
8GB DDR 3 (exacte mhz en timing vergeten)
Ati HD 5950
Zoals je ziet, zeker niet de beste pc.
Wat je nodig hebt is een zelfgemaakte cfg file, in deze link staat in hoe je dit doet, alsook de inhoud.
Het enigste dat ik hieraan nog veranderd heb is (zelf gebruik ik de high-end config settings):
seta r_multiSamples "16"
seta m_smooth "0" (zelf erbij gevoegd)
seta r_useRenderThread "1" // 0 Disable or 1 Enable threaded rendering useful for newer cards to increase performance.
seta r_displayRefresh "60" //keep it so the engine doesn't double render a frame
Meer informatie over de high-res textures vind je hier (deze tweaks zijn al toegevoegd bij de uitleg op de vorige link)
Alvast veel succes.
mentor0 zei:Nog steeds pop in, framedrops, en na 5 mins al een crash. What a mess this game is.