demon326
Legacy Member
Thin Liz zei:Blijkbaar is dit spel echt niet gemaakt voor op PC en is het een cheap port (als ze het al zelf toegeven wil dat al wat zeggen). Toch nog even wachten op een deftige patch en tot de prijs gehalveerd is, en dan misschien koop ik het wel. Het is blijkbaar wel een goed game (op console voorlopig), dus mits wat werk kan het wat worden.
Port? Dat is nog maar lichtjes uitgedrukt... Ik heb het spel legaal gekocht en nog nooit zoveel issues gehad.. Ik zit in een menu, duw op escap voor eruit te komen, komt gewoon het main menu ipv het huidige te sluiten
.R.I.P ID
ad:
k ik heb het spel kunnen spelen.Ik moest aa afzetten.Het spel speelt best vlot en van texture load-in heb ik geen last maar wel van massas artifacts.


.