Ook gekocht maar had het beter niet gedaan: shameless slechte port imho.
Letterlijk langer dan een uur moeten klooien met configfiles om het spel er iets of wat deftig uit te laten zien.
Mouse acceleration is enorm storend; er zit bij mij zelfs een verschillende sensitivity op de x & y-as.
Textures zijn enorm low-res als je wat dichterbij komt (waar je natuurlijk geen last van hebt op console aangezien je meestal niet vlak voor je tv plakt).
Quick menu is ook vrij storend aangezien het maar 4 slots heeft (controller

). Dan hadden ze hier beter voor een "radial menu" gekozen wat op beide control options vrij goed werkt.
Het enige waar ik eigenlijk echt positief over kan zijn is de art / vormgeving van de omgeving.
Het schieten zelf is ook nog goed te doen. Ik heb eerst wel de gevoeligheid van m'n muis moeten halveren (in DPI) en via de driver software m'n assen aanpassen zodat x= y.
Speel het op volgend systeem:
Q9450 @ 3.2ghz
4gb ddr2
GTX560Ti 1gb OC'ed naar 900Mhz core clock
1920*1200
8xMSAA
En het spel zag er echt reteslecht uit voor de verschillende tweaks.
Nu loopt het echt lekker vlot en ziet er nog lang ni slecht uit tot zolang je niet te dichtbij komt.
