Archief - Rage

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

toco8400

Legacy Member
psp zei:
iemand die mij kan helpen..
khem nu rage geinstalleerd op mijn nieuwe laptop en deze wilt nu niet opstarten om één of andere reden.

Mss een dom antwoord, maar ik heb al enkele games gehad die enkel werkten als je ze uitvoert als adimistrator; mss dat dit helpt.

FalconGX

Legacy Member
Roedi zei:
Vaag spel, FPS kakte helemaal in, totdat ik HyperThreading afgezette.. o0 Nu en dan loopt mn CPU op 100% ingame en dat voor een 990x. dit spel leunt veel te zwaar op de cpu. Maargoed met HT uit loopt het al een pak beter.

ik weet niet of deze driver al gepost is maar er zitten een aantal fixes in voor rage:
AMD Catalyst

Raar mijn 2500K blijft rond de 50-70% hangen. Je gaat sneller met HT uit? :wtf:

pws

Legacy Member
Het spel is goed. Graphics maken bij mij niet uit. Maar voor een id tech 5 engine te zijn is het wel zwak. Als je sommige objecten van dichtbij bekijkt is het wazig. En heb niet zoveel last van die texture pop ups.

Roedi

Legacy Member
FalconGX zei:
Raar mijn 2500K blijft rond de 50-70% hangen. Je gaat sneller met HT uit? :wtf:
Ik krijg meer frames met HT uit idd. stotter en hick-ups zijn zelfs volledig verdwenen :)

Edit net nog ff gespeelt en mn cpu gebruik zit rond de 45% (hexacore cpu) die pieken naar 100% kwam omdat mn viruscanner een automatische scan deed. :D Maar HT moet bij mij iig uit want dat zorgt voor schokken en lage FPS. Raar dat alleen dit spel er last van heeft. Grafische glitches zijn ook verleden tijd sinds ik de 11.10 V2 catalyst heb geinstalleerd. Spel loop volledig vloeiend al is het jammer dat crossfire nog niet werkt met 11.10 prev driver.

Darius Craven

Legacy Member
pws zei:
Het spel is goed. Graphics maken bij mij niet uit. Maar voor een id tech 5 engine te zijn is het wel zwak. Als je sommige objecten van dichtbij bekijkt is het wazig. En heb niet zoveel last van die texture pop ups.

Zelfde hier, sommige zaken zijn zo uitgesmeerd en de ladders zijn gewoon pixelbrij... Ow, en de lucht zit ook niet veel leven in. Zijn zowat de enige zaken die in me opkomen.

Drokz

Legacy Member
benny zei:
Uitgespeeld op 11 uur en 40 minuten zoiets :cool:.


Einde:
Ik was mijn BFG ammo aan het sparen met de gedachte dat ik nog een boss moest afmaken, maar totaal niets... Het einde zelf is ook maar niets, maar hey, na doom IV krijgen we wel rage: the fall of the authority :unsure:

Was net hetzelfde aan het doen... Dat al gezegd zijnde blijf ik vooral met een enorm leeg gevoel achter. Na de talloze problemen om Rage fatsoenlijk draaiende te krijgen had ik meer verwacht.
Van begin tot einde is er geen verklaring waarom je die dingen doet die je doet. Wie is de authority? Waar is de epic eindbaas? Waarom heb ik al die races gegrind om m'n wagen te updaten? Waarom heb ik mij de moeite genomen om al de side quests te doen? Al de moeite maakte gene zak uit... Antwoorden volgen waarschijnlijk in DLC :wtf:
Ook zijn de lvl's zo godverdoms linear. Kwam als zappende weg gisteren op Gamepower terecht en daar werd gezegd dat er verschillende manieren zijn om door de lvl's te komen... Heb ik soms een andere versie van rage gespeeld?? Er is maar 1 weg en die weg ZAL je nemen. Een obstakel van een half metertje hoog? Ge denkt toch ni dat je er overgeraakt zonder dat wij het bepalen?? Anno 2011 compleet belachelijk. Ze dwingen je zo hard om de route te volgen dat het belachelijk is. Op zich is Rage een leuke FPS ervaring maar ID gaat op vele vlakken enorm de mist in. Overall gezien een FPS met veel potentieel maar dat komt jammergenoeg zelden naar boven. En waarom is er geen worldmap? Enkel de kleine minimap. Had graag nog es die TV show gedaan maar kon het niet meer vinden en had er eerlijk gezegd ook geen zin in... Kortom, jammer dat ik er volle pot heb voor betaald want dat is het eerlijk gezegd niet waard.

FalconGX

Legacy Member
Hahaha da einde omg pure ripoff :puke:

Enigste positieve nu is dat er 20GB vrij komt op mijn SSD :crazy:

Samus007

Legacy Member
Nog steeds geen patch zeker? Ik haal hier geen 30 fps met mijn systeem en textures bouwen tot 2-3 seconden nog op na muisbeweging, ronduit schandalig

demon326

Legacy Member
Samus007 zei:
Nog steeds geen patch zeker? Ik haal hier geen 30 fps met mijn systeem en textures bouwen tot 2-3 seconden nog op na muisbeweging, ronduit schandalig

Is al zoveel gezegd; gebruik een config file. En er is wel een patch, steam heeft deze(mits je het spel legaal hebt) automatisch erop gezet:p

Oldskooler

Legacy Member
FOV + 10 maakt het allesinds veel aangenamer.

Ik heb dit toegevoegd gehad in mijn cfg:
cvaradd g_fov 10 (=FOV + 10)
m_smooth 0 (geen mouse smoothing)

Voor de rest niet veel op aan te merken, draait vlot.



Heeft wel licht cartoony looks zoals in borderlands -_-

DjZillion

Legacy Member
top id pc game Rage 3 dvd toch spijtig dat het rap uitgespeeld is :(

Samus007

Legacy Member
benny zei:
Is al zoveel gezegd; gebruik een config file. En er is wel een patch, steam heeft deze(mits je het spel legaal hebt) automatisch erop gezet:p

Heb het spel origineel en is geregistreerd via steam, dit van die config file had ik reeds al gelezen, ik heb deze thread alle paginas gelezen, daarom mijn vraag was of er ondertussen een 'echte' patch is zonder manueel te zitten kl*oten in die config file, blijkbaar niet dus ...

Thumbs up carmack.

nTFs

Legacy Member
Hier had zeker veel meer in gezeten. Ik had méér verwacht van ID.
Zeker geen slecht spel maar naar het einde toe voelt het allemaal te gerushed.

demon326

Legacy Member
nTFs zei:
Hier had zeker veel meer in gezeten. Ik had méér verwacht van ID.
Zeker geen slecht spel maar naar het einde toe voelt het allemaal te gerushed.

Bij de volgende patch notes staat het volgende:
*Added endboss(sorry, we forgot):lol:

nTFs

Legacy Member
Alleen al het feit dat je zoveel wapens/ammo meezeult schreeuwt om een eindbaas.
In feite een lachertje het laatste stuk.

MegaMentor

Legacy Member
Ondanks alles vind'k het toch een vrij goed spel tot dusver. Die wingstick is toch ohzo bevredigend
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan