Archief - Rage

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr_Pill

Legacy Member
Ik vond het maar zwak qua sandbox elementen.Zo open-world is het spel niet.Je moet je houden aan de vooruitgestippelde blue-areas op je radar.In Fallout kon je je teminste verplaatsen over elk zichtbaar gebied van de map.Te weinig exploring zooi vond ik dus.

En ik heb ook een ruimschoots voldoende systeem voor dit spel, maar als ik als speler bewoog werden de textures niet goed ingeladen.Geen lag op zich,maar wel discontinu textures.En de ATI Rage patch doet er weinig aan.

MegaMentor

Legacy Member
Dr_Pill zei:
En ik heb ook een ruimschoots voldoende systeem voor dit spel, maar als ik als speler bewoog werden de textures niet goed ingeladen.Geen lag op zich,maar wel discontinu textures.En de ATI Rage patch doet er weinig aan.

Hier ook AMD, geen last van texture pop-in met de patch en drivers. Verder compleet stabiel aan 60fps met vsync aan(waar de game blijkbaar op gecapped is).

u4ea

Legacy Member
mentor0 zei:
Hier ook AMD, geen last van texture pop-in met de patch en drivers. Verder compleet stabiel aan 60fps met vsync aan(waar de game blijkbaar op gecapped is).

Mja, me vsync gade der zowiso ni bove kunne gaan e:p.

Bart Religion

Legacy Member
j@v zei:
Uw fout is; niet de laatste update van uw videokaart geinstalleerd, had het eerst ook en na 2 dagen spelen al stotterend die andere fout.
voor te rotten zo een slecht afgewerkt spel aan de gamers verkopen... GELD GELD GELD zo rap en zo veel mogelijk en de rest kust mijn kl.............

Ja, 't is Id hun fout dat sommigen hun drivers niet up-to-date houden :unsure:

NeverwinterX

Legacy Member
Preview 3 van de amd 11.10 drivers: AMD Catalyst

Reduces random crashing and stability encountered when playing Rage on Windows® 7 32-bit edition
Reduces object / animation flickering and texture corruption encountered when playing Rage
Reduces stuttering seen on Dual CPU and Tri CPU core systems.
Improves performance in Rage on single GPU configurations using the AMD Radeon HD 6000, AMD Radeon HD 5000 Series and AMD Radeon HD 4000 series of products.
Reduces intermittent crashing seen loading levels in Rage
Reduces flickering of NPCs in Rage
Enables automatic Vsync for Rage

Veperas

Legacy Member
Endboss? Nahhhhh niet nodig jong de spelers gaan het zo ook wel tof vinden...

agrash

Legacy Member
Ben ook gisteren begonnen met deze game. Wel een leuke game totnutoe voor die kleine 3 uurtjes dat ik het al heb gespeelt.
Het verhaal trekt op geen kloot, maar de gameplay voelt gewoon goed aan tot ik daarnet bij die befaamde ingame gehypte sewer entrance kwam en ik constateerde dat ik één of andere DLC nodig had.. :doh:


Ik ben wel blij dat ik het direct kon spelen zonder problemen op mijn pc. Buiten dan dat de textures traag laden als plots een 360 (of zelfs een "90") doe

nTFs

Legacy Member
agrash zei:
Ben ook gisteren begonnen met deze game. Wel een leuke game totnutoe voor die kleine 3 uurtjes dat ik het al heb gespeelt.
Het verhaal trekt op geen kloot, maar de gameplay voelt gewoon goed aan tot ik daarnet bij die befaamde ingame gehypte sewer entrance kwam en ik constateerde dat ik één of andere DLC nodig had.. :doh:


Ik ben wel blij dat ik het direct kon spelen zonder problemen op mijn pc. Buiten dan dat de textures traag laden als plots een 360 (of zelfs een "90") doe

Waar was dat dan want die DLC melding heb ik nooit gehad..
Ik kon overal in.

agrash

Legacy Member
Ergens heel in het begin, als je uit die cryo kamer komt richting het dorpje van die kerel die je meenam kom je op een bepaald punt een soort van typisch amerikaanse autostradebrug boven je tegen (waar je tot zover mijn kennis niet op kunt rijden) en ergens daaronder kun je een soort van oude man op een stoel terugvinden naast die sewerentrance en die ons ook waarschuwt hoe gevaarlijk wel die sewers zijn van de mutants die erin zouden lopen.
Of als je van die 'ghosts clan' richting tutorialdorpje rijd kom je die entrance ook tegen.

Dit zal misschien in een laatste patch geintroduceerd zijn ofzo? Maar het rare is dat als gisteren naar de steamDLC page ging, ik een melding krijg dat er geen DLC beschikbaar is voor de game.

Sheik Yerbouti

Legacy Member
Heb de texture probleem ook met een ATI 5850, ze 'updaten' wel onmiddelijk, ik vind het niet zo lastig.

ÆN!M4

Legacy Member
agrash zei:
Ergens heel in het begin, als je uit die cryo kamer komt richting het dorpje van die kerel die je meenam kom je op een bepaald punt een soort van typisch amerikaanse autostradebrug boven je tegen (waar je tot zover mijn kennis niet op kunt rijden) en ergens daaronder kun je een soort van oude man op een stoel terugvinden naast die sewerentrance en die ons ook waarschuwt hoe gevaarlijk wel die sewers zijn van de mutants die erin zouden lopen.
Of als je van die 'ghosts clan' richting tutorialdorpje rijd kom je die entrance ook tegen.

Sewers zijn geen DLC daar kan je gewoon in, één keer voor treasure! En dan nog eens als quest op de questboard.

Utred

Legacy Member
Ik geraak nog altijd niet van de texture popups af. Het is hier GTA 4 all over.

agrash

Legacy Member
ÆN!M4 zei:
Sewers zijn geen DLC daar kan je gewoon in, één keer voor treasure! En dan nog eens als quest op de questboard.
Hier is een screentje, maar ik heb de code al gevonden.
Zat achter het boekje dat ik nog moet lezen maar daarmee wacht ik altijd met lezen tot ik ingame ergens rond de helft ben om eventuele spoilers te vermijden ivm het verhaal/characters/wapens :)
Waarom ze dit niet op de eerste plek integreren is mij ook een raadsel :/


Die kaartgame minigame is wel erg verslavend imo, telkens ik wellsprings bezoek speel ik altijd graag een rondje ^^

ÆN!M4

Legacy Member
Ah ja zie het hier net op steam onder dlc, Rage Authority pack DLC & Rage Sewers DLC.

Zal bij de Anarchy edition hebben gezeten of gewoon free bij aankoop.


Jup, Rage frenzy is verslavend.

toco8400

Legacy Member
agrash zei:
Hier is een screentje, maar ik heb de code al gevonden.
Zat achter het boekje dat ik nog moet lezen maar daarmee wacht ik altijd met lezen tot ik ingame ergens rond de helft ben om eventuele spoilers te vermijden ivm het verhaal/characters/wapens :)
Waarom ze dit niet op de eerste plek integreren is mij ook een raadsel :/

Dit doen ze om de 2hands-markt in te perken; wie dit spel 2dehands koopt kan niet in de sewers omdat die code al gebruikt is door iemand anders (de eerste eigenaar van het spel). Willen die personen die een 2dehands-versie gekocht hebben toch in de sewers, dan kunnen ze dit bijkopen als dlc.

FalconGX

Legacy Member
agrash zei:
Hier is een screentje, maar ik heb de code al gevonden.
Zat achter het boekje dat ik nog moet lezen maar daarmee wacht ik altijd met lezen tot ik ingame ergens rond de helft ben om eventuele spoilers te vermijden ivm het verhaal/characters/wapens :)
Waarom ze dit niet op de eerste plek integreren is mij ook een raadsel :/


Die kaartgame minigame is wel erg verslavend imo, telkens ik wellsprings bezoek speel ik altijd graag een rondje ^^

Mss voelt ge u beter als ik u zeg dat er in die sewers 20 mobs zijn en da ge der na 5 minuten trg uit zijt...



Een SSD hebben voor die textures helpt ook wel denk ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan