Dr_Pill
Legacy Member
Ik vond het maar zwak qua sandbox elementen.Zo open-world is het spel niet.Je moet je houden aan de vooruitgestippelde blue-areas op je radar.In Fallout kon je je teminste verplaatsen over elk zichtbaar gebied van de map.Te weinig exploring zooi vond ik dus.
En ik heb ook een ruimschoots voldoende systeem voor dit spel, maar als ik als speler bewoog werden de textures niet goed ingeladen.Geen lag op zich,maar wel discontinu textures.En de ATI Rage patch doet er weinig aan.
En ik heb ook een ruimschoots voldoende systeem voor dit spel, maar als ik als speler bewoog werden de textures niet goed ingeladen.Geen lag op zich,maar wel discontinu textures.En de ATI Rage patch doet er weinig aan.
.

