FalconGX
Legacy Member
toco8400 zei:Ik heb een ssd en heb ook last van texture-popup, maar het laad wel vrij snel
Ik merk het idd ook wel maar het verdwijnt al weer binnen de halve second.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toco8400 zei:Ik heb een ssd en heb ook last van texture-popup, maar het laad wel vrij snel
Ik heb het ondertussen al gemerkt. Het duurde zelfs nog geen 5 minuten en bij die volgende sewersquest is het op 3 minuten al geklonken waar je misschien een 10tal mutants moet vermoorden :/FalconGX zei:Mss voelt ge u beter als ik u zeg dat er in die sewers 20 mobs zijn en da ge der na 5 minuten trg uit zijt...
agrash zei:Ik zou graag op tijd klaar zijn om skyrim met de release te spelen en misschien nog vlug een SP van een andere game tussen in spelen ^^

. Mooie artwork: de steden, de landschappen en sommige characters (Dietrich, Hagar, de 2 mayors, de 2 verkopers) zijn bijzonder goed gedaan. En Dead City en het Jackal gebied steken er echt bovenuit: bakken sfeer daar. Ge zou denken dat het wat zou lijken op Fallout, maar dat is niet zo.
Metaltimmy zei:Ook net uitgespeeld. Schandalig kort, ik meen echt dat het nog maar begonnen was. Tegen dat je goed weet hoe en wat van races en kweetnieal ist gedaan.
Zwak, zwak. Id moet normaal toch beter weten...


